Doradztwo w zakresie obsługi technicznej i organizacyjnej pracy serwisu rowerowego
Doradztwo w zakresie obsługi technicznej i organizacyjnej pracy serwisu rowerowego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby prowadzące działalność gospodarczą, kierownictwo przedsiębiorstw z sektora MMŚP oraz osoby odpowiedzialne za obsługę techniczną serwisu rowerowego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem mentoringu jest rozwój kompetencji organizacyjnych pracownika serwisu rowerowego, umożliwiających skuteczne wykonywanie napraw, efektywne zarządzanie harmonogramem prac serwisowych oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami serwisu. Program kładzie nacisk na jakość świadczonych usług, profesjonalizm oraz znajomość potrzeb i oczekiwań klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik umie budować długoterminowe relacje z klientami, dbając o pozytywne doświadczenia serwisowe. | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje wąskie gardła swoich działań i zna sposoby na usprawnienie pracy | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wie jak efektywnie ustawić priorytety dla swoich zadań | Kryteria weryfikacji Ocena aktywności uczestników podczas mentoringu, w tym ich zaangażowania w dyskusje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest dedykowana jednej firmie. Praca uczestników oraz trenera będzie opierać się na uwarunkowaniach danego przedsiębiorstwa. W usłudze może wziąć udział 1 osoba.
Mentoring obejmuje następujący zakres tematyczny:
- Analiza procesów w serwisie rowerowym
- Przegląd działań realizowanych przez pracownika serwisu.
- Analiza efektywności procesów serwisowych (przyjmowanie zleceń, wykonywanie napraw, zwrot rowerów).
- Identyfikacja wąskich gardeł w procesach pracy serwisu.
- Organizacja pracy serwisu i zarządzanie harmonogramem
- Planowanie pracy serwisu z uwzględnieniem sezonowości i priorytetów klientów.
- Zarządzanie zasobami serwisu – dostępność części i narzędzi.
- Dokumentacja serwisowa – tworzenie i utrzymanie standardów.
- Obsługa klienta i komunikacja w serwisie
- Profesjonalna komunikacja z klientem: przyjmowanie zleceń, szacowanie kosztów, aktualizowanie informacji o statusie naprawy.
- Zarządzanie reklamacjami i rozwiązywanie problemów z niezadowolonymi klientami.
- Budowanie relacji z klientami w celu ich ponownego pozyskania.
- Wdrażanie usprawnień w serwisie rowerowym
- Priorytetyzacja działań naprawczych na podstawie analizy procesów.
- Wdrażanie nowych narzędzi i metod organizacji pracy.
- Planowanie rozwoju serwisu – analiza możliwości wprowadzenia nowych usług.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Analiza procesów w serwisie rowerowym cz. 1 | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Analiza procesów w serwisie rowerowym cz. 2 | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Organizacja pracy serwisu i zarządzanie harmonogramem | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Obsługa klienta i komunikacja w serwisie | Prowadzący Anna Zagórska | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Wdrażanie usprawnień w serwisie rowerowym | Prowadzący Julia Bosakirska | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto15 500,00 PLN
- Koszt usługi netto12 601,63 PLN
- Koszt godziny brutto553,57 PLN
- Koszt godziny netto450,06 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Zagórska
świadczy usługi doradcze, obejmujące zarówno aspekty technologiczne, jak i operacyjne.Specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz wspieraniu przedsiębiorstw w optymalizacjiprocesów biznesowych, co prowadzi do wzrostu efektywności i innowacyjności działania klientówfi rmy. W ramach swojej pracy, doradza fi rmom w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań i
technologii, uczestnicząc w całym procesie od opracowania dokumentacji przetargowej, przezwybór dostawców i wdrożenie rozwiązań, aż po ewaluację wyników wdrożenia. Jej bogatedoświadczenie obejmuje realizację usług z zakresu wdrożeń oraz doradztwa IT co pozwoliło jejusprawnić funkcjonowanie wielu organizacji i wzmocnić ich konkurencyjność na rynku.
Doświadczenie w realizacji usług w zakresie m.in.:
• Opracowania strategii rozwoju.
• Doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania technologii informatycznych w zakresie komunikacji
• Doradztwo w zakresie wykorzystania technologii w zakresie zarządzania danymi.
• Analiza w zakresie dostępnych produktów i usług w celu określenia poziomu ich innowacyjności.
• Monitorowanie i ocena efektów wdrożenia innowacji
Julia Bosakirska
Współautorka/autorka opracowań z zakresu biznesplanów, strategii rynkowych, opracowań transferu wiedzy, audytu technologicznego z diagnozą dojrzałości cyfrowej, zakończonych opracowaniem mapy drogowej. Ekspert i doradca podczas wdrążania nowoczesnych rozwiązań w firmach, uczestniczący z klientami w całym procesie od opracowania dokumentacji przetargowej, poprzez wybór dostawców i wdrożenie rozwiązań oraz ewaluacje wyników wdrożenia. Doświadczenie w realizacji usług w zakresie wdrożeń i doradztwa IT, m.in.:
• Testowanie rozwiązań IT
• Audyt IT
• Doradztwo pod kątem systemów IT
• Ocena pod kątem przygotowania firmy do wdrożenia systemu klasy CRM
• Pomoc w opracowaniu dokumentacji funkcjonalnej lub technicznej niezbędnej do wdrożenia innowacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi doradczej otrzyma materiały w formie elektronicznej.
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji termin
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu mentoringu jest uczestnictwo w usłudze.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi