Zwiększenie odporności na stres oraz podniesienie wydajności pracy poprzez techniki regeneracyjne.
Możliwość dofinansowania
Zwiększenie odporności na stres oraz podniesienie wydajności pracy poprzez techniki regeneracyjne.
Numer usługi 2024/11/15/8973/2413980
3 000,00 PLN
brutto
3 000,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują pod presją czasu oraz w wysokim poziomie stresu:
- menedżerowie, od których postawy będą zależeć krytyczne projekty, wdrożenia oraz zachowania personelu,
- menedżerowie rozliczani za wyniki zespołu lub całej organizacji oraz operacyjne zarządzanie,
- liderzy zmian i ich zespoły projektowe,
- utalentowani pracownicy, którzy powinni w większym stopniu wpływać na organizację, a na których odwagę i siłę liczymy w najbliższej przyszłości,
- menadżerowie, którzy wiedzą, że praca zdalna i ilość zadań poważnie nadwyrężyła kondycję pracowników,
- handlowcy i telemarketerzy, którzy mają realizować cele sprzedażowe,
- zespoły reklamacyjne, gdzie dzwonią niezadowoleni klienci,
- osoby zajmujące się windykacją należności,
- zespoły zmieniające w istotny sposób model funkcjonowania,
- osoby niezawodne, łączące wiele funkcji w naszych organizacjach,
- kobiety i mężczyźni łączący odpowiedzi
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dzięki rozwojowi odporności psychicznej możemy w znaczący sposób podnieść własną zdolność radzenia sobie z trudnościami, zachować równowagę emocjonalną, łatwiej adaptować się do zmian, unikać negatywnych efektów nadmiernego stres i dzięki temu lepiej radzić sobie z sytuacją.W trakcie realizacji tego kursu nauczysz się radzić sobie ze stresem, konfliktami, presją i wyzwaniami lepiej od innych oraz zwiększysz szanse na zatrudnienie w wybranym sektorze.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznaje fizjologiczne mechanizmy reakcji na stres. Poznaje korzyści zdrowotne oraz znaczenie snu dla zdrowia psychicznego i fizycznego. | Kryteria weryfikacji Rozumie i rozpoznaje fizjologiczne mechanizmy reakcji na stres. Stosuje praktyki poprawiające jakość snu i regeneracje organizmu. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Poznaje strategie mentalne radzenia sobie ze stresem, Poznaje techniki oddechowe wspierające relaksację i redukcję stresu. Poznaje techniki zarządzania układem nerwowym. | Kryteria weryfikacji Stosuje strategie mentalne i jest świadomy ich wpływu na organizację pracy. Stosuje techniki oddechowe wspierające relaksację i redukcję stresu. Poznaje praktyczne ćwiczenia zwiększające równowagę między układem współczulnym a przywspółczulnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Poznaje świadomość wpływu długotrwałego stresu. | Kryteria weryfikacji Stosuje strategie profilaktyki zdrowotnej w kontekście zarządzania stresem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdza uzyskanie kompetencji oraz zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Stres – definicja
- Fazy stresu
- Funkcjonowanie w stresie
- Źródła stresu
- Ranking sytuacji stresowych
- Sposoby radzenia sobie ze stresem
- Sytuacje stresowe i strategie działania
- Interpretacja sytuacji stresowej
- „Pechowcy i szczęściarze”
- Psychologiczne mechanizmy obronne w stresie
- Czas jako stresor
- Analiza SWOT
- Techniki wykorzystywane w zarządzaniu czasem
- Wyznaczanie celu
- Planowanie
- Metoda ścieżki krytycznej – PERT
- Planowanie czasu i ustalanie grafiku dnia
- Zasada Eisenhowera
- Wyznaczanie priorytetów według zasady ABC
- Krzywa wydajności w ciągu dnia
- Zasada Pareto 80/20
- Reguła 60/40
- Delegowanie zadań
- Złodzieje czasu
- Metoda ALPEN
- Ocena efektywnej organizacji dnia
- Zasada Parkinsona
- Kontrola
- Korzyści z efektywnego zarządzania czasem
- Porady końcowe
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 14
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Stres – definicja , fazy stresu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Funkcjonowanie w stresie oraz źródła stresu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Ranking sytuacji stresowych oraz sposoby radzenia sobie ze stresem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Interpretacja sytuacji stresowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Psychologiczne mechanizmy obronne w stresie, czas jako stresor , analiza SWOT, techniki wykorzystywane w zarządzaniu czasem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Wyznaczanie celu, planowanie, metoda ścieżki krytycznej – PERT, planowanie czasu i ustalanie grafiku dnia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Zasada Eisenhowera, wyznaczanie priorytetów według zasady ABC, krzywa wydajności w ciągu dnia, zasada Pareto 80/20 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Reguła 60/40, delegowanie zadań, złodzieje czasu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Metoda ALPEN, ocena efektywnej organizacji dnia, zasada Parkinsona | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Kontrola, korzyści z efektywnego zarządzania czasem, porady końcowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 000,00 PLN
- Koszt usługi netto3 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto100,00 PLN
- Koszt godziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy.
Certyfikat na druku MEN.
Adres
Adres
al. IX Wieków Kielc 8/24
25-516 Kielce
woj. świętokrzyskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Zięba
E-mail
agnieszka.zieba@akademia-zdrowia.pl
Telefon
(+48) 662 536 086