Szybki start w MS Office - kurs podstawowy.
Szybki start w MS Office - kurs podstawowy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób, które posługują się komputerem, nie pracowały lub pracowały w ograniczonym zakresie z pakietem biurowym MS Office, a chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym oraz prezentacją multimedialną.
Usługa adresowana jest między innymi do osób, które mają przyznane dofinansowania do szkoleń, w tym dla uczestników projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1 i „Nowy start w Małopolsce z EURESem" oraz Projekt Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji06-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do tworzenia na poziomie podstawowym estetycznych dokumentów w edytorze, zestawień i wykresów w arkuszu oraz prezentacji multimedialnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Tworzy proste dokumenty w edytorze tekstów. | Kryteria weryfikacji 1. Wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Prawidłowo dzieli tekst na akapity, planując estetyczny graficznie układ. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Wykorzystuje formatowanie tekstu i akapitów oraz wbudowane style. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 2. Automatyzuje pracę z dokumentami. | Kryteria weryfikacji 1. Używa punktowania i numerowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Wstawia spisy treści i indeksów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 3. Tworzy zestawienia w arkuszu kalkulacyjnym. | Kryteria weryfikacji 1. Wprowadza i formatuje dane różnego typu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Sortuje i filtruje dane. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Używa wyrażeń oraz funkcji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Tworzy i formatuje wykresy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 5. Zabezpiecza dane i skoroszyty przed niepowołanym dostępem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 4. Przygotowuje zestawienia do druku lub publikacji. | Kryteria weryfikacji 1. Dostosowuje zestawienie do wydruku lub publikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Zapisuje raporty w różnych formatach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 5. Przygotowuje prostą prezentację. | Kryteria weryfikacji 1. Wymienia możliwości programu do prezentacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Tworzy proste, estetyczne prezentacje multimedialne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Zapisuje prezentację w różnych formatach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się od podstaw programu MS Office.
Program zajęć:
Cz.I edytor tekstu MS Word
- Omówienie edytora tekstów Word, jego możliwości oraz podstawowych elementów środowiska.
- Omówienia zasad pisania tekstów w edytorze i tworzenia kompozycji tekstu.
- Pisanie pism z właściwym formatowaniem tekstów i akapitów.
- Omówienie elementów układu strony - nagłówki, stopki, marginesy oraz sposobów ich ustawiania i wykorzystania.
- Punktowanie i numerowanie.
- Wstawianie i formatowanie tabel.
- Wstawianie i modyfikowanie grafiki.
- Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.
Cz. II arkusz kalkulacyjny MS Excel
- Omówienie arkusza kalkulacyjnego i możliwości jego praktycznego wykorzystania.
- Omówienie podstawowych elementów środowiska Excel.
- Wprowadzanie danych różnego typu.
- Formatowanie danych w arkuszu.
- Adresowanie względne, bezwględne i mieszane.
- Wstawianie tabel, sortowanie i filtrowanie danych.
- Wykorzystanie gotowych funkcji do automatyzacji zadań.
- Sporządzanie i formatowanie wykresów.
- Zabezpieczanie danych i skoroszytu.
- Ćwiczenia praktyczne.
Cz. III - program PowerPoint
- Omówienie możliwości praktycznego wykorzystania programu do prezentacji.
- Zapoznanie ze środowiskiem MS PowerPoint.
- Użycie i modyfikacja gotowych szablonów.
- Wprowadzanie obiektów różnego typu.
- Tworzenie prostej, a efektownej prezentacji.
- Osadzanie obiektów z innych programów (tekstów, grafiki, zestawień, wykresów).
- Dodawanie efektów.
- Ćwiczenia praktyczne.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 15 min. przerwy (nie wliczane w czas usługi rozwojowej) oraz 45 min. walidacji po ostatnich zajęciach (wliczane w czas usługi rozwojowej).
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Ze względu na spore odległości czasowe harmonogram jest szczegółowo uzgadniany z Uczestnikami oraz Trenerem i publikowany najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zawiera także informacje dotyczące podziału na dni i godziny, tematy zajęć, nazwisko Trenera oraz czas przeznaczony na walidację.
Zajęcia będą odbywać się w godzinach popołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 520,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 520,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto70,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto70,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Krawińska
uczestników oraz pokazywać możliwości optymalizacji pracy z użyciem komputera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymuja materiały do ćwiczeń wraz z krótką instrukcją.
Warunki uczestnictwa
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera i systemu Windows.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowy z WUP w Krakowie w ramach Projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1 i „Nowy start w Małopolsce z EURESem", oraz z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/ów, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do potrzeb i możliwości osoby zgłaszającej się.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM,,
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - 1Mb/s,
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7, 8, 10, przeglądarka internetowa,
- zainstalowany pakiet MS Office.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Istnieje możliwość sprawdzenia online płynności połączenia przed szkoleniem.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.