Komunikacja w dobie cyfrowej transformacji - szkolenie
Możliwość dofinansowania
Komunikacja w dobie cyfrowej transformacji - szkolenie
Numer usługi 2024/11/15/43841/2413692
1 500,00 PLN
brutto
1 500,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest dla osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje i umiejętności. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Komunikacja w dobie cyfrowej transformacji" przygotowuje do samodzielnego przekazywania komunikatów w sposób zrozumiały dla odbiorcy, budowania jasnych, konkretnych i logicznych wypowiedzi w dobie cyfryzacji, aby skuteczniej komunikować się w nowoczesnym środowisku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje zasady efektywnej komunikacji i ich role w dobie cyfryzacji. | Kryteria weryfikacji - omawia kroki i klucze do efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje i praktykuje asertywność. | Kryteria weryfikacji - stosuje techniki wzmacniające postawę asertywną- stosuje techniki asertywnej odmowy oraz asertywnego radzenia sobie z krytyką | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza do sfery zawodowej sposoby motywacji. | Kryteria weryfikacji - stosuje technikę automotywacji jako najsilniejszy sposób do działania- wykorzystuje w pełni pokłady potencjału do działania - rozróżnia emocje i skąd się biorą | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje metody aktywnego słuchania i doboru pytań w celu zanalizowania potrzeb rozmówcy | Kryteria weryfikacji - wykorzystuje odpowiednie rodzaje pytań- stosuje techniki aktywnego słuchania - dostraja się do rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
- Efektywna komunikacja
- Koła Mehrabiana. Komunikacja werbalna i pozawerbalna
- Systemy reprezentacji – czyli jak komunikuje w sieci
- Metaprogramy i ich wpływ na otoczenie oraz postrzeganie
- Etyka słowa i tworzenie treści cyfrowej wypowiedzi
- Asertywność i wyznaczanie granic
- Systemy motywacji i automotywacji skąd biorą się emocje
- Walidacja efektów uczenia
Szkolenie trwa 10 godzin dydaktycznych po 45 minut. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 24. Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Efektywna komunikacja Koła Mehrabiana. Komunikacja werbalna i pozawerbalna | Prowadzący Mikołaj Kijewski | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Mikołaj Kijewski | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Systemy reprezentacji – czyli jak komunikuje w sieci. Metaprogramy i ich wpływ na otoczenie oraz postrzeganie | Prowadzący Mikołaj Kijewski | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa | Prowadzący Mikołaj Kijewski | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Etyka słowa i tworzenie treści cyfrowej wypowiedzi. Asertywność i wyznaczanie granic Systemy motywacji i automotywacji skąd biorą się emocje | Prowadzący Mikołaj Kijewski | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja efektów uczenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Mikołaj Kijewski
Od 2006 r. prowadzi i szkoli zespoły sprzedażowe dzięki temu nauczył się i zdobył bardzo duże doświadczenie jak efektywnie zarządzać zespołami ludzkimi, jak prawidłowo wyznaczać cele, jak efektywnie zarządzać procesem zmiany, jak rozwiązywać problemy i sytuacje konfliktowe w zespołach, jak przeprowadzać meetingi i umiejętnie delegować zadania na poszczególnych członków zespołu, jak zminimalizować ryzyko podczas wyboru oraz sposoby motywacji.
Zawodowo zajmuje się sprzedażą i szkoleniami. Od 2015 roku jest Głównym Trener w firmie MK Evolution Sp. z o.o. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 14 lat. Od 2006 roku pozyskał wraz z zespołami sprzedażowymi ponad 3500 klientów, co nauczyło go zarządzania zespołami ludzkimi, procesu rekrutacji, motywacji Handlowców i efektywnego realizowania zamierzonych celów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu może skutecznie odpowiadać za tworzenie, prowadzenie, szkolenie i współpracę Zespołów
Menadżerskich na terenie całego kraju. Od 2005 roku przeszkolił przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy osób. Stale podnosi swoje kompetencje. Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat od dnia rozpoczęcia szkolenia. Wykształcenie: wyższe. Email: kijewski.mikolaj@gmail.com
Zawodowo zajmuje się sprzedażą i szkoleniami. Od 2015 roku jest Głównym Trener w firmie MK Evolution Sp. z o.o. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez 14 lat. Od 2006 roku pozyskał wraz z zespołami sprzedażowymi ponad 3500 klientów, co nauczyło go zarządzania zespołami ludzkimi, procesu rekrutacji, motywacji Handlowców i efektywnego realizowania zamierzonych celów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu może skutecznie odpowiadać za tworzenie, prowadzenie, szkolenie i współpracę Zespołów
Menadżerskich na terenie całego kraju. Od 2005 roku przeszkolił przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy osób. Stale podnosi swoje kompetencje. Posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat od dnia rozpoczęcia szkolenia. Wykształcenie: wyższe. Email: kijewski.mikolaj@gmail.com
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe, ankieta, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 10 godzin dydaktycznych.
- Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
- Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
Adres
Adres
Popowo 40 c
87-600 Popowo
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Ewa Wąsowicz
E-mail
ewa.wasowicz@spatiumdg.pl
Telefon
(+48) 733 250 350