Digital - Wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR [Akademia HR] - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Digital - Wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR [Akademia HR] - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozwojowa skierowana jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy nauczą się, jak implementować i wykorzystywać różne systemy informatyczne w celu optymalizacji procesów HR, poprawy komunikacji oraz zarządzania danymi pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat wykorzystywania narzędzi i systemów ICT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat wykorzystywania narzędzi i systemów ICT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat wykorzystywania narzędzi i systemów ICT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat wykorzystywania narzędzi i systemów ICT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat wykorzystywania narzędzi i systemów ICT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat wykorzystywania narzędzi i systemów ICT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane do przedsiębiorców i ich pracowników, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę zegarową (60 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Skompletowanie jednej grupy uczestników 1-16 osobowej
Wprowadzenie do Digital HR:
- Definicja i zakres Digital HR.
- Przegląd kluczowych trendów i nowych technologii w HR.
- Korzyści płynące z digitalizacji HR.
Systemy Informacji Zarządczej HR (HRIS):
- Przegląd popularnych systemów HRIS.
- Wprowadzenie do funkcji i możliwości systemów HRIS.
- Integracja systemów HRIS z innymi systemami firmy.
Zarządzanie danymi pracowników:
- Wprowadzenie do baz danych i zarządzania informacją.
- Prawo i etyka w zarządzaniu danymi osobowymi.
- Techniki zabezpieczania danych i ochrona prywatności.
Automatyzacja procesów HR:
- Rozpoznawanie procesów nadających się do automatyzacji.
- Praktyczne zastosowania botów i AI w HR.
- Monitorowanie i optymalizacja automatyzowanych procesów.
E-learning i platformy edukacyjne:
- Przegląd platform do e-learningu i zarządzania wiedzą.
- Projektowanie programów szkoleniowych online.
- Metodyki oceny efektywności szkoleń online.
Analityka HR i Big Data:
- Wprowadzenie do analityki HR i wykorzystanie Big Data.
- Narzędzia do analizy danych i wizualizacji.
- Przypadki użycia analityki HR do podejmowania decyzji.
Komunikacja wewnętrzna i narzędzia kolaboracyjne:
- Przegląd narzędzi do komunikacji i pracy grupowej.
- Best practices w zarządzaniu zdalnymi zespołami.
- Tworzenie efektywnej kultury pracy zdalnej.
Cyberbezpieczeństwo i HR:
- Podstawy cyberbezpieczeństwa w kontekście HR.
- Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa dla pracowników HR.
- Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa.
Warsztaty i studia przypadków:
- Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem wybranych narzędzi technologicznych.
- Rozwiązywanie rzeczywistych problemów z wykorzystaniem technologii.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Pre Test | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Wprowadzenie do Digital HR: Definicja i zakres Digital HR. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Przegląd kluczowych trendów i nowych technologii w HR. Korzyści płynące z digitalizacji HR. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Systemy Informacji Zarządczej HR (HRIS): Przegląd popularnych systemów HRIS. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Wprowadzenie do funkcji i możliwości systemów HRIS. Integracja systemów HRIS z innymi systemami firmy. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Zarządzanie danymi pracowników: Wprowadzenie do baz danych i zarządzania informacją. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Prawo i etyka w zarządzaniu danymi osobowymi. Techniki zabezpieczania danych i ochrona prywatności. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Automatyzacja procesów HR: Rozpoznawanie procesów nadających się do automatyzacji. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Praktyczne zastosowania botów i AI w HR. Monitorowanie i optymalizacja automatyzowanych procesów. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 E-learning i platformy edukacyjne: Przegląd platform do e-learningu i zarządzania wiedzą. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Projektowanie programów szkoleniowych online. Metodyki oceny efektywności szkoleń online. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Analityka HR i Big Data: Wprowadzenie do analityki HR i wykorzystanie Big Data. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Narzędzia do analizy danych i wizualizacji. Przypadki użycia analityki HR do podejmowania decyzji. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Komunikacja wewnętrzna i narzędzia kolaboracyjne: Przegląd narzędzi do komunikacji i pracy grupowej. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Best practices w zarządzaniu zdalnymi zespołami. Tworzenie efektywnej kultury pracy zdalnej. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Cyberbezpieczeństwo i HR: Podstawy cyberbezpieczeństwa w kontekście HR. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa dla pracowników HR. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 przerwa | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Zarządzanie incydentami bezpieczeństwa. | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Podsumowanie szkolenia, dyskusja, pytania od uczestników | Prowadzący Sylwia Rudzka - Głodzik | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Post Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 780,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Rudzka - Głodzik
Trenerka posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe w postaci: teczki, notatnika, długopisu (wysłane pocztą na wskazany adres) oraz w toku szkolenia będzie otrzymywał karty pracy i ćwiczenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć. Ponadto, uzyskania min. 80% punktów z testu przyrostu wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina zegarowa= 60 minut.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.