"Mów odważnie, ucz się skutecznie!" Intensywny kurs języka angielskiego na poziomie A1. Szkolenie on-line.
"Mów odważnie, ucz się skutecznie!" Intensywny kurs języka angielskiego na poziomie A1. Szkolenie on-line.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są osoby dorosłe, które chcą nabyć podstawowe umiejętności komunikacyjne w języku angielskim w codziennych sytuacjach życiowych. Uczestnicy to osoby, które wcześniej nie miały styczności z językiem angielskim lub posiadają minimalną wiedzę na jego temat i chcą rozpocząć naukę od podstaw. Program skierowany jest zarówno do osób prywatnych, które chcą rozwijać swoje kompetencje językowe, jak i do pracowników firm oraz organizacji, w których podstawowa znajomość angielskiego jest przydatna w codziennych zadaniach, takich jak kontakt z zagranicznymi klientami lub współpracownikami.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi84
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi szkoleniowej jest nabycie przez uczestników umiejętności komunikowania się w podstawowych sytuacjach życia codziennego w języku angielskim. Szkolenie umożliwi uczestnikom rozwój kompetencji językowych niezbędnych do przedstawiania się, prowadzenia krótkich rozmów, zadawania pytań i udzielania odpowiedzi, a także do rozumienia i stosowania podstawowych zwrotów oraz form gramatycznych. Uczestnicy opanują podstawy słownictwa, gramatyki oraz struktur komunikacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje podstawowe zwroty oraz grzecznościowe formy komunikacji | Kryteria weryfikacji Potrafi się przywitać i pożegnać, przedstawić siebie oraz innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna alfabet angielski i potrafi wymówić liczby od 1 do 20 | Kryteria weryfikacji Przeprowadza samodzielne ćwiczenia na rozpoznawanie alfabetu oraz liczebników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy podstawowe zdania z czasownikiem "to be" oraz zadawać pytania zamknięte | Kryteria weryfikacji Poprawnie stosuje czasownik "to be" oraz formułuje proste pytania typu yes/no. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje i stosuje podstawowe słownictwo z zakresu codziennej rutyny i opisu miejsca | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania w czasie Present Simple i używa przyimków miejsca (in, on, under). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie przeprowadza podstawowe rozmowy dotyczące zakupów i jedzenia w restauracji | Kryteria weryfikacji Samodzielnie stosuje zaimki dzierżawcze oraz poprawne formy liczby mnogiej rzeczowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik prawidłowo formułuje zapytania o drogę oraz prośby | Kryteria weryfikacji Stosuje tryb rozkazujący (imperative) oraz konstrukcje „Can I…?” w pytaniach o pozwolenie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje plany na przyszłość, wakacje, oraz używać czasowników modalnych (can, must) | Kryteria weryfikacji Tworzy dialogi na temat przyszłych planów, używa form "going to" i podstawowych czasowników modalnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik porozumiewa się w codziennych sytuacjach oraz samodzielnie opanowuje materiał do poziomu A2 | Kryteria weryfikacji Po ukończeniu kursu wykazuje poprawną komunikację w codziennych konwersacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wszystkie materiały dydaktyczne są indywidualnie opracowane przez trenera z uwzględnieniem poziomu zaawansowania i potrzeb grupy. Materiały obejmują podręcznik oraz dodatkowe ćwiczenia słuchowe i konwersacyjne.
Moduł 1: Podstawy Komunikacji
W pierwszym etapie uczestnicy opanują podstawowe elementy komunikacji w języku angielskim, takie jak powitania, przedstawianie się i innych, oraz podstawowe zwroty używane w codziennych sytuacjach. Wprowadzenie do alfabetu oraz liczebników umożliwi sprawną komunikację w najprostszych rozmowach.
- Zakres materiału: Powitania, przedstawianie się, podstawowe pytania i odpowiedzi.
- Zakres gramatyki: Czasownik „to be” (być), zaimki osobowe, proste konstrukcje zdań twierdzących i pytających.
- Metodyka: Wykorzystanie dialogów w parach, symulacje sytuacyjne, ćwiczenia słuchowe i konwersacyjne. Trener stosuje autorskie metody nauczania, polegające na wykorzystaniu gier językowych i scenariuszy konwersacyjnych dostosowanych indywidualnie do poziomu uczestników.
Moduł 2: Rozwijanie Słownictwa i Rozumienia Tekstu
Drugi etap koncentruje się na rozbudowie słownictwa oraz na tworzeniu zdań opisowych i pytających. Uczestnicy uczą się opisywania codziennych czynności oraz lokalizacji, co umożliwia bardziej swobodną komunikację w kontekście codziennych sytuacji.
- Zakres materiału: Opis dnia i rutyny, miejsca zamieszkania, określenia lokalizacyjne.
- Zakres gramatyki: Present Simple (zdania twierdzące, pytające i przeczące), przyimki miejsca (in, on, under).
- Metodyka: Ćwiczenia z opisów oraz dialogi tematyczne, wprowadzanie słownictwa za pomocą kart z obrazkami i zadań dopasowywania. Trener stosuje indywidualnie opracowane słuchowiska i teksty do wspólnej analizy, co sprzyja rozwijaniu umiejętności rozumienia ze słuchu i mówienia.
Moduł 3: Komunikacja Codzienna i Pisanie Krótkich Tekstów
Trzeci moduł obejmuje umiejętności komunikacyjne potrzebne w codziennych sytuacjach, takich jak zakupy, zamawianie jedzenia, czy pytanie o drogę. Uczestnicy uczą się również form pisemnych, takich jak e-maile i notatki.
- Zakres materiału: Zakupy, jedzenie, pytanie o drogę, prośby i sugestie.
- Zakres gramatyki: Zaimki dzierżawcze, liczba mnoga rzeczowników, tryb rozkazujący (imperative), pytania o pozwolenie („Can I…?”).
- Metodyka: Symulacje rozmów, scenki dialogowe w codziennych sytuacjach, tworzenie krótkich tekstów. Dzięki autorskiej metodyce trenera, scenariusze z życia codziennego umożliwiają praktyczną naukę języka, co zwiększa efektywność kursu.
Moduł 4: Utrwalenie i Wzmocnienie Umiejętności
Moduł końcowy służy podsumowaniu i utrwaleniu zdobytej wiedzy. Uczestnicy uczą się wyrażania planów na przyszłość, a także poznają podstawowe czasowniki modalne. Zajęcia w tym module obejmują ćwiczenia powtórkowe oraz test końcowy.
- Zakres materiału: Plany na przyszłość, podróże, wakacje, czasowniki modalne.
- Zakres gramatyki: „Going to” do opisywania przyszłych planów, czasowniki modalne (can, must).
- Metodyka: Ćwiczenia z opisywania planów, mini-eseje dotyczące wymarzonych wakacji, quizy i gry językowe. Dzięki autorskim metodom, powtórki i testy są dostosowane do poziomu grupy, co ułatwia przejście na wyższy poziom znajomości języka.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 780,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Informacje dodatkowe
Zakwalifikowanie do kursu odbywa się na podstawie krótkiego testu poziomującego odbywającego się w formie on- line.
W celu dopasowania harmonogramu oraz przedstawienia możliwości uzyskania dofinansowania proszę o wypełnienie poniższego formularza:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSedJKg8s2CHI4gsTmog7lRzXuTIbBCW1zlqZZu6nZrH8x-5yA/viewform?usp=sf_link
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie prowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Część zdalna prowadzona będzie za pośrednictwem platformy ZOOM lub Microsoft Teams
Link do części usługi zdalnej zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia usługi.
Ważność linku - zgodnie z harmonogramem w karcie - od daty rozpoczecia do zakończenia części zdalnej w czasie rzeczywistym
Minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub
więcej, System operacyjny Windows 7 lub 10
Dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania/ przesyłania: 128 kb/s
Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): - 1-4 Mbps/
Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera; Wbudowane lub zewnętrzne
głośniki lub słuchawki
Wbudowany lub zewnętrzny mikrofon