Bazowe umiejętności menadżerskie- szkolenie dla kierowników
Bazowe umiejętności menadżerskie- szkolenie dla kierowników
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
1. Kadra zarządzająca wyższego szczebla
2. Osoby, które awansowały na stanowiska menedżerskie
3. Menedżerowie,którzy szukają inspiracji do dalszego rozwoju
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dzięki poznanej wiedzy z zakresu umiejętności menedżerskich, uczestnicy nabędą doskonalące ich pracę umiejętności: - usprawniania pracy i zapobiegania konfliktom dzięki odpowiedniej komunikacji menedżerskiej i zarządzaniu pracownikami - maksymalizowania wydajności pracy zespołu dzięki skutecznemu delegowaniu oraz ustalaniu celów i priorytetów - zwiększania efektywności pracy zespołu poprzez budowanie motywacji i odpowiedniej postawy pracownikówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia komunikacyjne wpracy menadżera | Kryteria weryfikacji Rozróżnia style oraz modeleskutecznej komunikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje w pracy podstawowezasady delegowania zadań | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i używa narzędzi oraz regułdelegowania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia udzielaniainformacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji Używa technik przekazywaniainformacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje prawa i zasady motywacjiBada czynniki motywujące i dostosowuje do nich system motywacji | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje techniki skutecznejmotywacji Dostosowuje metody motywacji do swoich podwładnych Wykorzystuje zasady Coachingu i mentoringu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje konflikty pojawiające się wzespole | Kryteria weryfikacji Identyfikuje rodzaje konfliktówPosługuje się zasadami rozwiązywania konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wstępny kontrakt
Rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań Uczestników szkolenia.
2. Bezpieczna i czytelna komunikacja z pracownikami.
(nazywanie intencji, powodów wdrażanych decyzji, rozstrzygania i podejmowania tzw. „trudnych” sytuacji, umiejętność rozumienia i komunikowania swojej roli w zespole, posługiwanie się komunikatem „JA” oraz reperkusje braku uwzględniania zjawiska Rodzic-Dorosły-Dziecko w roli szefa.)
3. Komunikowanie decyzji i radzenie sobie z napotkanym oporem bez uszczerbku na motywacji pracownika, ale też aby pracownicy utożsamiali się z tymi decyzjami i angażowali w ich realizację.
4. Budowanie autorytetu szefowskiego w oparciu o jego system wartości i precyzyjnie zdefiniowane reguły współpracy.
5. Egzekwowanie przydzielonych zadań.
Model F-U-K-O pozwalający bez polemiki wyegzekwować zadania i nazwać obszary do zmiany.
6. Pozafinansowe motywowanie pracowników
Instrumentarium pozaregulaminowych kar i nagród.
7. Zakończenie
Podsumowanie zajęć i transfer zdobytych umiejętności do realnych zastosowań w praktyce.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wstępny kontrakt; Bezpieczna i czytelna komunikacja z pracownikami | Prowadzący Jarosław Grabarczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Komunikowanie decyzji i radzenie sobie z napotkanym oporem bez uszczerbku na motywacji pracownika | Prowadzący Jarosław Grabarczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Budowanie autorytetu | Prowadzący Jarosław Grabarczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Egzekwowanie przydzielonych zadań | Prowadzący Jarosław Grabarczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Jarosław Grabarczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Pozafinansowe motywowanie pracowników; Zakończenie | Prowadzący Jarosław Grabarczyk | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto799,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto114,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto92,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Grabarczyk
W swojej pracy korzysta ze swoich doświadczeń jako praktyk biznesu, dzieląc się swoimi doświadczeniami menedżerskimi. Praca z ludźmi jest jego pasją. Od 5 lat prowadzi również terapię pracując z osobami uzależnionymi.
Pracuje głównie z menadżerami, oraz zespołami menedżerskimi, osobami zajmującymi się obsługą klientów.
Prowadzi warsztaty w oparciu o sprawdzoną wiedzę z obszaru psychologii. Na warsztatach pracuje w oparciu o realne sytuacje i potrzeby Uczestników. Lubi łączyć pracę w oparciu o procesy grupowe z jednoczesnym wykorzystaniem narzędzi z obszaru moderacji. Pracuje indywidualnie w procesach coachingowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dla uczestników szkolenia przygotowane zostaną:
Materiały szkoleniowe dla uczestników
Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Windows:
- System operacyjny: Windows 10/11, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2.
- Procesor CPU: 1 procesor wirtualny z procesorem 1 GHz lub szybszym.
- Pamięć RAM: Minimum 1024 MB.
- Dysk twardy: Minimum 100 MB.
- Wersja .NET Framework: 4.6.1 lub nowsza 1.
- Komputery w chmurze:
- Procesor CPU: Co najmniej 2 procesory wirtualne z procesorem co najmniej 1,6 GHz lub szybszym 1.
- Jeśli korzystasz z aplikacji Microsoft Teams na urządzeniach mobilnych, oto dodatkowe informacje:
- Telefony i tablety z systemem Android:
- Aplikacja Microsoft Teams (bezpłatna) współpracuje z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego.
- Telefony iPhone, tablety iPad i odtwarzacze iPod:
- Aplikacja Microsoft Teams (bezpłatna) współdziała z urządzeniami przy użyciu dwóch ostatnich głównych wersji systemu iOS.
Wymagania dotyczącego parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
-
Przepustowość łącza co najmniej 5 Mb/s (megabitów na sekundę)
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
-
Przeglądarka internetowa MS Edge; Google Chrome, Opera,
-
Zalecane jest zainstalowanie aplikacji MS Teams
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line:
-
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line wynosi 60 dni.