,,Technologia w służbie HR. Nowoczesne narzędzia i sztuczna inteligencja wspomagające pracę działu HR’’ [Akademia HR] - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
,,Technologia w służbie HR. Nowoczesne narzędzia i sztuczna inteligencja wspomagające pracę działu HR’’ [Akademia HR] - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozwojowa skierowana jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji05-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do dostosowania strategii HR do zmieniających się tendencji biznesowych, wyzwań rynku pracy i przemian społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracyw obszarze HR. Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędziapracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania wewłasnej pracy. Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office. Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu. Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznegowsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowepoprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji zeszczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (zob. upskilling). Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (zob. uczenie się przez całe życie). | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnychdanych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych. Identyfikuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. Rozpoznaje możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. Identyfikuje główne funkcjonalności, możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Wykonuje analizy danych, podejmuje na tej podstawie prawidłowedecyzje dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. Interpretuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji. Skutecznie wdraża i modyfikuje procesy HR w takich obszarach jak zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski. Liczy zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. Samodzielnie wykorzystuje funkcjonalności statystyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel. Dokonuje analizy procesów HR na bazie wybranej platformy HCM. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Bada opinię pracowników (w tym kwestii zasadrówności sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. Wykorzystuje uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. Na bazie prowadzonych analiz skutecznie zarządza kapitałem ludzkim w organizacji, bazującym na zróżnicowanym potencjale pracowników. Przygotowuje i przekazuje wnioski z prowadzonych analiz procesów HR w sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz samych pracowników. Przekonuje do realizacji systematycznych badań procesów HR w organizacji. | Kryteria weryfikacji Pozytywny wynik testu teoretycznego (min. 80%) na temat kluczowych zagadnień omówionychpodczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane głównie do zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach.
->Rozwój kompetencji:
digital jako wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę zegarową (60 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Skompletowanie grupy uczestników 4-16 osobowej
PROGRAM:
1. Odpowiednie przygotowanie firmy oraz pracowników do cyfryzacji organizacji.
- Wstęp do szkolenia: test początkowy.
- Digital – wykorzystanie narządzi i systemów ICT w obszarze HR.
2. Dobór odpowiedniej technologii i dostawców.
- Narzędzia i technologie wspierające HR oraz skuteczna współpraca z dostawcami rozwiązań.
3. Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji.
- Zapoznanie się z zastosowaniem AI w różnych aspektach HR (rekrutacja, oceny pracowników i zarządzanie rozwojem).
- Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy.
4. Zarządzanie procesem zmiany.
- Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
- Jak skutecznie zarządzać procesami zmiany, które towarzyszą wprowadzaniu nowych technologii?
- Jak minimalizować opór pracowników?
5. Podsumowanie.
- Test końcowy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Odpowiednie przygotowanie firmy oraz pracowników do cyfryzacji organizacji. • Wstęp do szkolenia: test początkowy. | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 • Digital – wykorzystanie narządzi i systemów ICT w obszarze HR | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Dobór odpowiedniej technologii i dostawców. | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Przerwa | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 • Narzędzia i technologie wspierające HR oraz skuteczna współpraca z dostawcami rozwiązań. | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji cz. 1 | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Przerwa | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 • Zapoznanie się z zastosowaniem AI w różnych aspektach HR (rekrutacja, oceny pracowników i zarządzanie rozwojem). | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji cz. 2 | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Przerwa | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 • Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy. | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Zarządzanie procesem zmiany. • Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 • Jak skutecznie zarządzać procesami zmiany, które towarzyszą wprowadzaniu nowych technologii? • Jak minimalizować opór pracowników? | Prowadzący Paweł Więsek | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 780,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Więsek
Trener posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi. Trener posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Od blisko 10 lat związany z branżą nowoczesnych technologii, koordynował projekty transformacyjne dla największych firm w Polsce (Leroy Merlin, Danone, Maspex, Provident). Na co dzień kieruje rozwojem biznesu w startupie IT. Specjalista sprzedaży i marketingu B2B, HR oraz AI.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notatnik, długopis i teczkę (wysłane pocztą na wskazany adres). Ponadto, w toku szkolenia, uczestnik będzie otrzymywał wydrukowane karty pracy, ćwiczenia do uzupełniania itp.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć. Ponadto, uzyskania min. 80% punktów z testu przyrostu wiedzy z zakresu tematycznego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina zegarowa = 60 minut.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.