Wprowadzenie do nowoczesnych metod tworzenia oprogramowania za pomocą narzędzi Low Code i No Code wraz z praktyczną budową pierwszych aplikacji - szkolenie.
Wprowadzenie do nowoczesnych metod tworzenia oprogramowania za pomocą narzędzi Low Code i No Code wraz z praktyczną budową pierwszych aplikacji - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do firm MŚP oraz osób fizycznych zainteresowanych wiedzą z obszaru nowoczesnych metod tworzenia oprogramowania - w tym przedsiębiorców, managerów zarządzajacych, programistów, inżynierów, oraz pracowników działów technicznych, a także entuzjastów nowych technologii, którzy chcą zrozumieć potencjał i zastosowania narzędzi Low Code i No Code w swoich obszarach oraz nabyć podstawowe umiejętności w zakresie budowy aplikacji z wykorzystaniem tych narzędzi.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest dostarczenie uczestnikom fundamentalnej wiedzy o nowoczesnych narzędziach wytwarzania oprogramowania. Po jej zakończeniu uczestnik definiuje i rozróżnia ich typy, zna najpopularniejsze platformy i ich zastosowanie, a także stosuje w praktyce poznane narzędzia na podstawowym poziomie budowy własnych aplikacji.Każdy uczestnik zostanie poddany pre-testowi sprawdzającemu poziom wiedzy oraz post-testowi sprawdzającemu nabyte w czasie usługi kompetencje.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Posługuje się wiedzą na temat narzędzi Low Code i No Code | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia i koncepcje związane z technologią Low Code i No Code | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia popularne platformy oraz dostępne narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje właściwe zastosowanie poszczególnych narzędzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice pomiędzy tradycyjnym wytwarzaniem oprogramowania a nowoczesnymi metodami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia popularne zastosowania sztucznej inteligencji w praktyce (w tym branżowej) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje ryzyka związane z wytwarzaniem oprogramowania z użyciem narzędzie Low Code i No Code | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Korzysta z narzędzi Low Code i No Code budując własną aplikację | Kryteria weryfikacji Buduje podstawowy interfejs aplikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje bazy danych aplikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Integruje aplikację z systemami zewnętrznymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje logikę biznesową aplikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Implementuje zaawansowane funkcjonalności aplikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Krótki opis usługi:
Usługa ma na celu zapoznanie użytkowników z możliwościami jakie dają platformy typu Low Code. Uczestnicy poznają różna typy platform dostępnych aktualnie na rynku przeznaczone dla różnych grup klientów. Dowiedzą się jakie umiejętności są potrzebne aby w pełni wykorzystać dane platformy, a także jak rozwój oprogramowania z wykorzystaniem platform Low Code różni się od klasycznego podejścia. Po zdobyciu wiedzy teoretycznej, użytkownicy zbudują swoje aplikacje, aby doświadczyć procesu wytwarzania oprogramowania.
Ramowy program usługi:
Dzień 1
Czym jest technologia Low Code
Technologia Low Code w procesie wytwarzania oprogramowania
Rodzaje oraz przykłady platform w zależności od zastosowania:
- platformy klasy Enterprise
- platformy do narzędzi wewnętrznych
- platformy do aplikacji ogólnodostępnych
- platformy do aplikacji mobilnych
Zagrożenia związane z platformami Low Code:
- Kontrola zmian
- RODO
- Własność intelektualna
- Trudność migracji
- Skalowalność / Koszty
- Kompetencje
Low Code i AI
Przegląd wybranych platform:
- Bubble
- Backendless
- Budibase
- FlutterFlow
- Webflow
- OutSystems
Dzień 2
Omówienie zadania, do wykonania
- Wymagania biznesowe
- Struktura danych
- Interfejs użytkownika
Budowa przykładowej aplikacji
- Definicja bazy danych
- Integracja z zewnętrznym systemem
- Logika biznesowa
- Interfejs użytkownika
Dzień 3
Podsumowanie i wnioski z budowy aplikacji
Omówienie pytań uczestników oraz problemów na które natknęli się w trakcie wykonywania zadania
Funkcjonalności zaawansowane
Q&A - konsultacje, pytania, problemy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Zasady obowiązujące na szkoleniu. Omówienie agendy i organizacji pierwszego dnia szkolenia | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Pre-test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Czym jest technologia Low Code | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Technologia Low Code w procesie wytwarzania oprogramowania | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Rodzaje oraz przykłady platform w zależności od zastosowania | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Zagrożenia związane z platformami Low Code i No Code | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Low Code i AI | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Przegląd wybranych platform (Bubble, Backendless, Budibase) | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Przegląd wybranych platform (FlutterFlow, Webflow) | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Podsumowanie dnia i pytania | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Omówienie agendy i organizacji drugiego dnia szkolenia. Przypomnienie kluczowych punktów z dnia pierwszego | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Omówienie zadania do wykonania: wymagania biznesowe, struktura danych, interfejs użytkownika | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Budowa przykładowej aplikacji: Definicja bazy danych | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Budowa przykładowej aplikacji: Integracja z zewnętrznym systemem | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Budowa przykładowej aplikacji: Logika biznesowa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Budowa przykładowej aplikacji: Interfejs użytkownika | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Podsumowanie dnia i pytania | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Omówienie agendy i organizacji trzeciego dnia szkolenia. Przypomnienie kluczowych punktów z dnia drugiego | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Podsumowanie i wnioski z budowy aplikacji. | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Omówienie pytań uczestników oraz problemów napotkanych podczas wykonywania zadania | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Funkcjonalności zaawansowane - część 1 | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Przerwa | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Funkcjonalności zaawansowane - część 2 | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Post-test wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Podsumowanie całego szkolenia i zakończenie | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Q&A - konsultacje, pytania, problemy | Prowadzący ARKADIUSZ KUMPIN | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 040,65 PLN
- Koszt osobogodziny brutto281,82 PLN
- Koszt osobogodziny netto229,12 PLN
Prowadzący
Prowadzący
ARKADIUSZ KUMPIN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi, po jej zakończeniu, otrzymują:
- Opracowane materiały zagadnień poruszanych w trakcie usługi wraz z listą artykułów i innych źródeł pozwalających na pogłębienie wiedzy przekazanej w trakcie usługi
- Certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający uzyskane kompetencje
Warunki uczestnictwa
- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z wytwarzaniem systemów IT (relacyjna baza danych, frontend, backend, zasady tworzenia interfejsu użytkownika, proste algorytmy, komunikacja przy użyciu API)
- Dostęp do komputera z internetem i kamerą
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawowe minimalne wymagania sprzętowe:
Aby skorzystać z usługi online, potrzebny jest komputer ze stabilnym łączem internetowym i bez blokad firmowych. Zalecana minimalna prędkość pobierania danych: 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania: 5 Mb/s. Twój komputer powinien posiadać minimum:
- najnowszą wersję przeglądarki internetowej (Edge lub Chrome),
- 2-rdzeniowy procesor 1,6 GHz lub szybszy,
- pamięć 4 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa – 2 GB),
- jeżeli chcesz zadawać pytania głosowo, konieczny jest mikrofon. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Dodatkowe wymagania:
- założone osobiste konto na platformie Bubble.io - do ćwiczeń
- konto na platformie google (do spotkania)