Doradztwo w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 w mikroprzedsiębiorstwie
Doradztwo w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 w mikroprzedsiębiorstwie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do całego personelu przedsiębiorstwa, a w szczególności do kadry właścicielskiej, kierowniczej i menadżerskiej, a także pracowników bezpośrednio związanych z wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi92
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Usługa "Doradztwo w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 w działalności handlowej" przygotowuje przedsiębiorstwo do spełnienia wymagań normy ISO 9001:2015 oraz otrzymania certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.Efekt usługi
Efektem realizacji usługi jest opracowana kompletna dokumentacja przygotowująca przedsiębiorstwo do przystąpienia do procesu certyfikacji przez niezależną jednostkę certyfikującą.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi jest przeprowadzenie audytu utworzonej dokumentacji. Audyt wewnętrzny sprawdza stopień zgodności z wdrażanym standardem.
Program
Program
Usługa doradcza pozwoli na efektywne zapoznanie się z szczegółowymi wytycznymi Systemu Zarządzania Jakością, a także pozwoli uczestnikom usługi przejść pozytywny proces certyfikacji wg ISO 9001:2015.
ZAKRES PRAC:
1. Audyt przedwdrożeniowy:
- Analiza działalności przedsiębiorstwa,
- Zapoznanie się z procesami, strukturą oraz kontekstem wewnętrznym przedsiębiorstwa,
- Utworzenie planu opracowania i wdrożenia SZJ
- Wstępna prezentacja standardu ISO 9001:2015
- Przedstawienie sposobów skutecznego wdrożenia wraz z usprawnieniem procesów
- Ustalenie harmonogramu i zakresu dalszych działań
2. Opracowanie dokumentacji SZJ:
- Polityka Jakości,
- Zestaw procedur SZJ,
- Ksiega Jakości,
- Zestaw niezbędnych formularzy i zapisów,
- Mapa procesów,
- Karty procesów.
3. Udział we wdrożeniu
- Implementacja procesów głównych związanych z SZJ,
- Udział we wdrożeniu procesów związanych z technicznym zakresem działalności,
- Zebranie danych o funkcjonowaniu procesów SZJ,
- Opiniowanie etapów wdrożenia
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego
- Wskazanie obszarów wymagających działań naprawczych i korygujących,
4. Walidacja - audyt
Audyt wykonywany jest przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą.
Usługa pozwala w sposób sprawny, profesjonalny i kompleksowy dostosowanie przedsiębiorstwa do wymagań normy ISO 9001, aby w późniejszym etapie przejść pozytywnie certyfikację.
Niezbędne warunki do spełnienia przez uczestników usługi, aby osiągnąć główne cele:
- zarejestrowana działaloność gospodarcza
- min. liczba personelu - 2 osoby
- zaangażowanie personelu we wdrożenie wymagań normy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto37 761,00 PLN
- Koszt usługi netto30 700,00 PLN
- Koszt godziny brutto410,45 PLN
- Koszt godziny netto333,70 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karol Urban
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA
- Head of ISM a Part 21J DOA
Liczne szkolenia z zakresu wymagań i audytowania wg norm ISO, AS, RTCA oraz przepisów lotniczych.
Wiele wdrożeń zakończonych sukcesem w tym z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, Systemu Zarządzania Jakością, które zostały certyfikowane przez niezależne jednostki certyfikujące.
Doświadczenie w branżach lotniczej, opieki zdrowotnej oraz handlowej.
Piotr Mróz
Łukasz Rachfał
Odbyte szkolenia Audytora wewnętrznego ISO9001 oraz lotniczej normy z serii AS9110. Praktyczna wiedza i doświadczenie zdobyte podczas audytów
Doświadczenie praktyczne zdobyte w licznych projektach realizowanych dla firm z branży lotniczej, medycznej oraz informatycznej. Doświadczenie w pracy z firmami projektującymi, produkcyjnymi oraz handlowymi.
Udział w wielu projektach:
- cyfryzacji procesów technologicznych i wdrożenie technologii Przemysłu 4.0
- wdrożeniowych ISO 9001 i ISO 27001
- utrzymanie Systemów Zarządzania Jakością wg ISO9001 oraz AS9100 i AS9120
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu Systemów Jakości oraz
Kontroli Jakości
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przedsiębiorstwo otrzymuje opracowaną dokumentację, która dostosowana jest bezpośrednio do profilu Organizacji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi