Kurs "Product & Project Manager IT" - pakiet premium
Kurs "Product & Project Manager IT" - pakiet premium
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs Product Manager IT jest skierowany do osób chcących objąć stanowisko związane z wytwarzaniem i zarządzaniem produktów cyfrowych, pozwala na rozwój w 3 kierunkach: Product Ownera, Product Managera i Project Managera. Kurs jest prowadzony od podstaw, więc nie jest wymagane doświadczenie ani umiejętności techniczne. Kurs jest odpowiedni zarówno dla osób, które chcą zmienić branżę, jak i tych, które chcą uporządkować wiedzę o product managemencie IT. Podczas kursu uczestnik pozyska fundamentalne umiejętności niezbędne na stanowiskach związanych z wytwarzaniem i zarządzaniem produktów cyfrowych (produktów IT). Najlepiej odnajdą się na nim osoby, które cechuje strategiczne myślenie, komunikatywność, umiejętności negocjacji. Mile widziana będzie znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi193
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do stanowiska, które łączy strategiczne myślenie z umiejętnością głębokiego zrozumienia technologii i potrzeb użytkowników, by tworzyć produkty, które przynoszą wartość zarówno dla firmy, jak i dla klientów. Program kursu obejmuje zakres wiedzy wymagany na stanowisku Product Ownera, Product Managera IT i Project Managera IT.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą teoretyczną o product managemencie I, wytwarzaniu i zarządzaniu produktami cyfrowymi oraz wykazuje przygotowanie merytoryczne na stanowisko Product Ownera, Product Managera IT i Project Managera IT. | Kryteria weryfikacji rozróżnia role Product Managera, Project Managera i Product Ownera,omawia role w zespole projektowym, definiuje metodyki Agile i Scrum, omawia cykl życia produktu, charakteryzuje analizę PESTEL i SWOT, przedstawia różnice między tradycyjnym, a zwinnym wytwarzaniem oprogramowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przed każdym modułem tematycznym uczestnik otrzymuje dostęp do materiałów przygotowawczych, które opracowuje w sposób samodzielny.
MODUŁ 1 - FUNDAMENTY
Podczas zajęć uczestnik zrozumie rolę Product Managera IT w odniesieniu do różnych firm i zawodów — pozna różnicę między Product Managerem, Project Managerem i Product Ownerem. Przyjrzy się cechom, które pozwalają na zarządzanie produktami cyfrowymi. Pozna koncepcję tworzenia strategii produktu i fazy jego rozwoju. Nauczy się pracy w zespole produktowym.
MODUŁ 2 - PLANOWANIE
Podczas zajęć uczestnik skupia się na analizie rynku i konkurencji, wykorzystując analizę np. SWOT czy PESTEL. Pozna narzędzia wspierające planowanie strategiczne, np. Product Vision Board. Zdobędzie umiejętność stałego monitorowania rynku i trendów. Nauczy się tworzyć strategię produktową i tworzyć roadmapę produktu.
MODUŁ 3 - ODKRYWANIE, DEFINIOWANIE, WALIDACJA
Podczas zajęć uczestnik pozna zasady projektowania zorientowanego na użytkownika, w tym budowania person, map customer journey oraz projektowania i testowania prototypów.
MODUŁ 4 - BUDOWANIE
Podczas zajęć uczestnik zrozumie proces wytwarzania oprogramowania, głównie w kontekście praktyk zwinnych i Scruma. Zdobędzie praktyczne doświadczenie w pracy w metodyce Scrum, korzystając z narzędzi do zarządzania zadaniami.
MODUŁ 5 - WEJŚCIE NA RYNEK
Podczas zajęć uczestnik nauczy się wdrażać produkt na rynek, monitorować jego skuteczność i planować rozwój. Będzie potrafił pozyskiwać, weryfikować, a następnie wykorzystywać dane, które wspierają plan wdrożenia produktu. Pozna różne metody analizy danych i interpretacji wyników i dowie się, jak tworzyć repozytorium niezbędnych danych.
MODUŁ 6 - WEJŚCIE NA RYNEK
Nawigowanie karierą - Przygotowanie do procesu rekrutacji; AI dla Product Managera IT - AI w nowoczesnym zarządzaniu produktem.
EGZAMIN WEWNĘTRZNY KOŃCOWY - odbywa się po zakończeniu kursu, zaliczenie od 50%+1 punkt.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Sylwetka Product Managera IT | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Produkt, zespół produktowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Analiza rynku | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Planowanie strategiczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Odkrywanie vs wytwarzanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Proces odkrywania produktu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Proces odkrywania produktu - badania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Proces odkrywania produktu - rozwiązanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Proces odkrywania produktu - ideacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Proces odkrywania produktu - testowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Facylitacja warsztatów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Projektowanie warsztatów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Wytwarzanie produktu - SCRUM: Product Owner, Agility | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Wytwarzanie produktu - Lean, Scrum | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Wytwarzanie produktu - SCRUM: Product Backlog, Sprint | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Wytwarzanie produktu - Scrum, Kanban | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Efektywna praca w Scrum Teamie, PM leadership | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Efektywna praca w Scrum Teamie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Launch produktu lub funkcji - koordynacja, post-launch | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Praca z danymi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Analityka produktowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Analityka produktowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Przygotowanie do procesu rekrutacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 AI w nowoczesnym zarządzaniu produktem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 177,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto63,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto51,30 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe, które są udostępniane drogą on-line poprzez dedykowaną, wewnętrzną platformę Coders Lab, służącą udostępnianiu treści edukacyjnych. Materiały zawierają m.in. quizy, prezentacje, zadania i odnośniki do artykułów oraz źródeł zewnętrznych dot. poruszanej tematyki.
Informacje dodatkowe
Łącząc cechy szkół języków obcych i kursów zawodowych, Coders Lab oferuje nowoczesny i efektywny model edukacji.
Nasze kursy ukończyło już ponad 14 000 Absolwentów, którzy funkcjonują w branży IT jako programiści, testerzy oraz projektanci UX. Pracują w dużych, międzynarodowych korporacjach, lokalnych software-house’ach, ośrodkach badawczych lub po prostu w swoich domach jako freelancerzy.
Prowadzimy bardzo intensywne zajęcia od podstaw, podczas których rozwiążesz mnóstwo problemów pod okiem wykładowców praktyków. Większość naszych kursantów nigdy nie programowało, a dzięki nauce w Coders Lab w krótkim czasie rozpoczęli pracę w IT. Program kursu opracowaliśmy tak, abyś zdobył wiedzę i kwalifikacje, których aktualnie poszukują pracodawcy. W trakcie kursu zbudujesz swoje własne portfolio projektowe, które będzie Twoim atutem na rynku pracy.
W trakcie kursu otrzymasz wsparcie doświadczonych wykładowców. Pomogą Ci rozwiązać problemy, ale nigdy nie dadzą gotowych rozwiązań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- usługa prowadzona za pośrednictwem technologii ZOOM
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux
- procesor Intel i5 lub AMD A10
- minimum 4GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa (laptop lub USB)
- słuchawki i mikrofon systemu: Windows, MacOS
- zalecany drugi monitor
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: instalacja aplikacji ZOOM oraz Slack (komunikator), przeglądarka internetowa