Efektywny Help Desk - trening kluczowych kompetencji - forma zdalna w czasie rzeczywistym TERMIN GWARANTOWANY
Efektywny Help Desk - trening kluczowych kompetencji - forma zdalna w czasie rzeczywistym TERMIN GWARANTOWANY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników z branży IT zespołów wsparcia i help desk.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do efektywniejszej pracy w Help Desku, a także umiejętność asertywnej komunikacji z klientem. Uczestnik po szkoleniu buduje profesjonalny wizerunek działu Help Desk, stosuje najważniejsze elementy skutecznej komunikacji, stosuje ilościowe i jakościowe mierniki efektywności pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje efektywny Help Desk | Kryteria weryfikacji - wskazuje rolę i miejsce Help Desk w procesach IT- charakteryzuje Help Desk jako kluczowy obszar budowania pozytywnego wizerunku IT w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się w Help Desk | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje najważniejszych elementów skutecznej komunikacji Help Desk- charakteryzuje typologię stylów komunikacyjnych - charakteryzuje model czterech płaszczyzn komunikatów według von Thuna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dociera do potrzeb klienta | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje techniki efektywnego pozyskiwania informacji od klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przeprowadza trudne rozmowy z klientami | Kryteria weryfikacji - definiuje asertywność- charakteryzuje podejście NVC - charakteryzuje techniki radzenie sobie ze stresem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AGENDA SZKOLENIA
- Czym jest efektywny Help Desk
- Rola i miejsce Help Desk w procesach IT
- Help Desk jako kluczowy obszar budowania pozytywnego wizerunku IT w organizacji
- Wprowadzenie w tematykę komunikacji w Help Desk
- Pokazanie najważniejszych elementów skutecznej komunikacji Help Desk
- Komunikacja od ogółu do szczegółu oraz dopasowanie języka do poziomu nadawcy komunikatu
- Typologia stylów komunikacyjnych – wpływ na efektywną komunikację
- Skuteczna komunikacja pracownika Help Desk cz. 1
- Pozytywna postawa w sytuacji obsługi użytkownika – filary obsługi klienta
- Komunikacja werbalna i niewerbalna - jak skutecznie się komunikować twarzą w twarz oraz podczas rozmowy telefonicznej
- Modulacja głosu jako narzędzie komunikacji telefonicznej
- Skuteczna komunikacja pracownika Help Desk cz. 2
- Najczęstsze źródła nieporozumień w komunikacji z klientem Help Desk
- Umiejętności formułowania zrozumiałych i precyzyjnych wypowiedzi
- Umiejętności rozumienia wypowiedzi innych osób
- Model czterech płaszczyzn komunikatów według von Thuna
- Docieranie do potrzeb klienta
- Techniki efektywnego pozyskiwania informacji od klientów
- Pytania otwarte oraz zamknięte - kiedy ich używać
- Różne rodzaje pytań - ich skuteczność w zależności od celu rozmowy
- Aktywne słuchanie - słyszenie versus słuchanie
- Trudne rozmowy z klientami
- Asertywnie, czyli jak?
- Podejście NVC – komunikacja bez przemocy
- Budowanie asertywnych komunikatów
- Asertywna odmowa
- Obrona granic
- Radzenie sobie z negatywnymi emocjami - techniki radzenie sobie ze stresem
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie on-line.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Czym jest efektywny Help Desk wykład | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Wprowadzenie w tematykę komunikacji w Help Desk wykład | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Komunikacja od ogółu do szczegółu oraz dopasowanie języka do poziomu nadawcy komunikatu ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Typologia stylów komunikacyjnych – wpływ na efektywną komunikację wykład | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Skuteczna komunikacja pracownika Help Desk cz. 1 ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Skuteczna komunikacja pracownika Help Desk cz. 2 ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Docieranie do potrzeb klienta ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Trudne rozmowy z klientami ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Nowicka-Przyborska | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 783,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto148,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Nowicka-Przyborska
Wykształcenie wyższe
2014r. – 2017r. studia doktoranckie – Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
2006r. - 2008r. studia podyplomowe - Wyższa Szkoła Turystyki
i Hotelarstwa w Gdańsku, kierunek – Zarządzanie w Turystyce
i Hotelarstwie
2000r.-2001r. studia podyplomowe - Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, specjalność – Zarządzanie
i Marketing w Łączności.
1992r.-1997r. – studia magisterskie – Uniwersytet im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, kierunek – Zarządzanie i Marketing
Doświadczenie trenerskie: • aktualnie prowadzi szkolenia dla Altkom Akademia z zakresu przywództwa, zarządzania sytuacyjnego, zarządzania przez cele, zarządzania projektami, zarządzania zmianą i zarządzania sobą w zmianie, zarządzania zespołem, wystąpień publicznych, komunikacji kryzysowej, marketingu wizerunku, budowania zespołu, komunikacji w zespole, motywacji, obsługi klienta, zarządzania czasem, etykiety w biznesie, kreowania wizerunku w biznesie
Uczestnicy warsztatów podkreślają jej bogate praktyczne doświadczenie, poszukiwanie rozwiązań realnych sytuacji biznesowych firm uczestniczących w warsztatach, pełne angażowanie uczestników w pracę zespołową przy jednoczesnej dobrej atmosferze i otwartej komunikacji sprzyjającej pracy twórczej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: https://www.altkomakademia.pl/ogolne-warunki-uczestnictwa-w-szkoleniach/
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.