Sprzedaż 3.0
Sprzedaż 3.0
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Sprzedaż 3.0" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników, sprzedawców, przedstawicieli handlowych, którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Sprzedaż 3.0" przygotowuje uczestnika do efektywnych działań sprzedażowych oraz strategicznego projektowania procesów sprzedażowych przy wykorzystaniu narzędzi i technik sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pozyskuje wiedzę na temat skutecznych narzędzi i technik sprzedażowych | Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje techniki sprzedażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia sprzedażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się analizuje potrzeby klienta | Kryteria weryfikacji zadaje odpowiednie pytania sprzedażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje, jakie bariery klienta występują w procesie sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady stosowania języka korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się buduje relacje z klientami | Kryteria weryfikacji wymienia elementy niezbędne do budowania relacji z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia elementy etapu posprzedażowego, czyli podgrzewanie leadów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Sprzedaż 3.0" przygotowuje uczestnika do efektywnych działań sprzedażowych oraz strategicznego projektowania procesów sprzedażowych przy wykorzystaniu narzędzi i technik sprzedaży.
Szkolenie "Sprzedaż 3.0" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników, sprzedawców, przedstawicieli handlowych, którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży, pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą, aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Ramowy program usługi:
Dzień 1 - prowadzący: Ziemowit Sosiński
- Automotywacja sprzedawcy – „przebijanie balona”
- Typologia osobowości w podejściu biznesowym
- Bariery sprzedażowe
- Co musisz wiedzieć aby zostać „zawodowcem”
- Co jest ważniejsze od ceny w procesie sprzedaży?
- Proces zakupowy, a doświadczenie klienta – Podróż Bohatera
Dzień 2 - prowadzący: Ziemowit Sosiński
- 4 elementy, na które zwracają uwage klienci w procesie zakupowym i w obsłudze klienta
- Narzędzia i techniki sprzedawcy
- Język korzyści, a Storytelling – w procesie sprzedaży i obsługi klienta
- Etap po-sprzedażowy czyli „podgrzewanie leadów”
- Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Automotywacja sprzedawcy – „przebijanie balona” Typologia osobowości w podejściu biznesowym | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Bariery sprzedażowe | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Co musisz wiedzieć aby zostać „zawodowcem” Co jest ważniejsze od ceny w procesie sprzedaży? | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Proces zakupowy, a doświadczenie klienta – Podróż Bohatera | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 4 elementy, na które zwracają uwage klienci w procesie zakupowym i w obsłudze klienta | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Narzędzia i techniki sprzedawcy | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Język korzyści, a Storytelling – w procesie sprzedaży i obsługi klienta | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Etap po-sprzedażowy czyli „podgrzewanie leadów” | Prowadzący Ziemowit Sosiński | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ziemowit Sosiński
Jako trener najlepiej czuje się w pracy z managerami, przedsiębiorcami i przede wszystkim w pracownikami działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w kilku kluczowych tematach takich jak : nowoczesna sprzedaż, zaawansowana komunikacja interpersonalna i biznesowa, komunikacja marketingowa i budowa marki, a także w tematyce związanej z zarządzaniem i przywództwem. Jako absolwent Public Relations projektuje strategie komunikacji marki oraz strategie PR.
Trener posiada doświadczenie w szkoleniach o podobnej tematyce - zrealizowanych ponad 120h szkoleniowych w ciągu ostatnich 2 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dzień przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na dzień przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 10.12.2024 w godzinach 15:10-15:30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi