BILANS I BALANS AKADEMIA KSIĘGOWYCH: Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym
BILANS I BALANS AKADEMIA KSIĘGOWYCH: Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "BILANS I BALANS AKADEMIA KSIĘGOWYCH: Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym" skierowane jest do:
- właścicieli i pracowników firm pracujących na stanowiskach związanych z księgowością i finansami
- przedsiębiorców samodzielnie zajmujących się księgowością w swojej firmie
- osób prowadzących biura księgowe
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "BILANS I BALANS AKADEMIA KSIĘGOWYCH: Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym" przygotowuje uczestnika do wykorzystywania wiedzy i narzędzi z zakresu inteligencji emocjonalnej w pracy w biurze księgowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje inteligencję emocjonalną w swoim życiu zawodowym | Kryteria weryfikacji wymienia różnice między umysłem racjonalnym a emocjonalnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje proces, w którym myśli wpływają na działania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje wpływ wzorców i przekonań na doświadczane emocje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje rolę emocji w procesie podejmowania decyzji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje techniki ułatwiające kierowanie emocjami | Kryteria weryfikacji wymienia techniki samokontroli emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje wyniki eksperymentu Adelsona i ich implikacje dla postrzegania rzeczywistości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się rozumie rolę blokujących przekonań w działaniu | Kryteria weryfikacji identyfikuje blokujące przekonania i ich wpływ na działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje wewnętrznego krytyka i stosuje techniki jego odkodowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia etapy cyklu koła przekonań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "BILANS I BALANS AKADEMIA KSIĘGOWYCH: Inteligencja emocjonalna w biurze księgowym" przygotowuje uczestnika do wykorzystywania wiedzy i narzędzi z zakresu inteligencji emocjonalnej w pracy w biurze księgowym.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Program szkolenia:
1. Elementy inteligencji emocjonalnej niezbędne w pracy w biurze księgowym.
- Samoświadomość, czyli co się dzieje na drodze od myśli do działania
- Wpływ wzorców i przekonań na doświadczane emocje
- Rola emocji w podejmowanym działaniu
- Umysł racjonalny i emocjonalny
- Samokontrola i techniki ułatwiające kierowanie emocjami.
- Emocje a biznes
- Eksperyment Adelsona i jego wpływ na postrzeganie rzeczywistości
2. Blokady w działaniu.
- Rola blokujących przekonań w działaniu
- Co mi podpowiada wewnętrzny krytyk i jak go odkodować
- Cykl koła przekonań
- Wpływ negatywnych przekonań na pracę
3. Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych walidujący kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Samoświadomość, czyli co się dzieje na drodze od myśli do działania Wpływ wzorców i przekonań na doświadczane emocje Rola emocji w podejmowanym działaniu | Prowadzący Anna Wtulich - Smulska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Umysł racjonalny i emocjonalny Samokontrola i techniki ułatwiające kierowanie emocjami. Emocje a biznes | Prowadzący Anna Wtulich - Smulska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Przerwa | Prowadzący Anna Wtulich - Smulska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Eksperyment Adelsona i jego wpływ na postrzeganie rzeczywistości. Rola blokujących przekonań w działaniu Co mi podpowiada wewnętrzny krytyk i jak go odkodować | Prowadzący Anna Wtulich - Smulska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Cykl koła przekonań Wpływ negatywnych przekonań na pracę | Prowadzący Anna Wtulich - Smulska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wtulich - Smulska
w projektach związanych z komunikacją i asertywnością, zarządzanie pokoleniami, inteligencją emocjonalną, radzeniem sobie w sytuacjach trudnych oraz w coachingu kompetencyjnym i rozwojowym.
Projekty realizuje metodą warsztatową, techniką training on the job oraz wykorzystuje w praktyce metody coachingowe.
Specjalizacja Kompetencje menedżerskie, profesjonalna sprzedaż, techniki obsługi klienta, asertywność i komunikacja, feedback, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie pokoleniami, inteligencja emocjonalna, coaching kompetencyjny, zarządzanie czasem, train the trainer.
Ponad 10 letnie prowadzenie szkoleń, warsztatów i coachingu. Doradztwo biznesowe. Projektowanie szkoleń, podręczników, ćwiczeń, gier i narzędzi szkoleniowych.
• Roczny projekt rozwojowy dla managerów i kierowników sprzedaży IKEA, zakres:
Coaching on the job (rozwój kompetencji poprzez pracę)
Aktywna obsługa klienta (badanie potrzeb sprzedaż dodatkowa)
Closing the deal (zamykanie sprzedaży)
superwizje coachingowe na terenie całej Polski sieci IKEA
współtwórca projektu, trener i coach
• 2 letni projekt rozwojowy dla wszystkich sprzedawców wewnętrznych
i zewnętrznych firmy DACHSER z zakresu:
Profesjonalna komunikacja z klientem
Efektywna sprzedaż
Negocjacje sprzedażowe
współtwórca projektu, trener
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dzień przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia walidacji wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 09.01.2025 w godzinach 15:10-15:30 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia. Link do walidacji uczestnicy otrzymają e-mailem na 1 dzień przed szkoleniem.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi