Wymagania i transformacja cyfrowa Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2015 - szkolenie .
Wymagania i transformacja cyfrowa Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2015 - szkolenie .
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które posiadają wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z ISO 9001:2015 lub planują go wdrożyć w oparciu o rozwiązania cyfrowe w postaci oprogramowania CAQ/QMS.
W szczególności szkolenie skierowane jest do:
- kierownictwa wysokiego szczebla
- pełnomocników ds. jakości
- kadry zarządczej z obszaru jakości
- pracowników działu jakości
- oraz osób chętnych, nabyć umiejętności w zakresie wymagań normy ISO 9001 i cyfryzacji Systemu Zarządzania Jakością.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji31-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Wymagania i transformacja cyfrowa Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2015 - szkolenie" prowadzi do prawidłowego interpretowania wymagań normy ISO 9001:2015, samodzielnego prowadzenia i dokumentowania działań oraz przeprowadzenia transformacji cyfrowej Systemu Zarządzania Jakością przy wykorzystaniu oprogramowania QMS.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą, znajomością i interpretacją wymagań normy ISO 9001:2025 | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i rozróżnia poszczególne punkty normy ISO 9001:2015 | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje i omawia w praktyce wymagania normy ISO 9001:2015 | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia, uzasadnia i charakteryzuje cele i zasady Systemu Zarządzania Jakością | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik prawidłowo dokumentuje System Zarządzania Jakością | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje, omawia, sporządza i dokumentuje w sposób papierowy i cyfrowy System Zarządzania Jakością | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje, definiuje i uzasadnia proces praktycznego wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje proces wdrożenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje i realizuje praktyczne wdrożenie SZJ w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dokumentuje proces wdrożenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Weryfikuje prawidłowość procesu wdrożenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje i omawia proces certyfikacji | Kryteria weryfikacji Definiuje, charakteryzuje oraz planuje w sposób prawidłowy proces certyfikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedza dotyczącą transformacji cyfrowej Systemu Zarządzania Jakością. Planuje, organizuje i nadzoruje transformację cyfrową Systemu Zarządzania Jakością z wykorzystaniem oprogramowania informatycznego. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje transformację cyfrową Systemu Zarządzania Jakością i jego procesów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje i realizuje samodzielnie cyfryzację procesów i systemu z wykorzystaniem oprogramowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Obsługuje oprogramowanie do zarządzania procesami i Systemem Zarządzania Jakością | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i dokonuje oceny działania Systemu Zarządzania Jakością w procesie jego doskonalenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do pracowników posiadających podstawową wiedzę i doświadczenie z zakresu procesów wewnętrznych w przedsiębiorstwie.
Zakres tematyczny usługi obejmuje:
1. Wstęp
2. Wprowadzenie do normy ISO 9001:2015
3. Szczegółowe omówienie poszczególnych punktów normy:
- Zakres normy
- Powołania normatywne
- Terminy i definicje
- Kontekst Organizacji
- Przywództwo
- Planowanie
- Wsparcie
- Działania operacyjne
- Ocena wyników
- Doskonalenie
4. Udokumentowana informacja – proces sporządzania dokumentacji SZJ
5. Proces wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w przedsiębiorstwie
6 . Proces transformacji cyfrowej procesów i Systemu Zarzadzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2015
7 . Oprogramowanie QMS do zarządzania SZJ
8 . Cyfryzacja Systemu Zarządzania Jakością
9. Proces certyfikacji
10. Ćwiczenia praktyczne obejmujące wymagania normy oraz obsługę oprogramowania QMS.
11. Egzamin
Ćwiczenia obejmują podział na grupy w zależności od liczby uczestników (od 2-5), w których realizowane są praktyczne przykłady i studia przypadków. Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych. Przerwy są wliczane w czas usługi rozwojowej. Zajęcia praktyczne obejmują około 20% czasu usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 118,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto202,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Rachfał
Odbyte szkolenia Audytora wewnętrznego ISO9001 (w 2023 roku) oraz lotniczej normy z serii AS9110 (w 2022 roku). Praktyczna wiedza i doświadczenie zdobyte podczas audytów
Doświadczenie praktyczne zdobyte w licznych projektach realizowanych dla firm z branży lotniczej, medycznej oraz informatycznej. Doświadczenie w pracy z firmami projektującymi, produkcyjnymi oraz handlowymi.
Udział w wielu projektach:
- cyfryzacji procesów technologicznych i wdrożenie technologii Przemysłu 4.0 (2023 - obecnie)
- wdrożeniowych ISO 9001 i ISO 27001 (2021 - obecnie)
- utrzymanie Systemów Zarządzania Jakością wg ISO9001 oraz AS9100 i AS9120 (2021 - obecnie)
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu Systemów Jakości oraz
Kontroli Jakości (2023 - obecnie)
Osoba prowadząca usługę rozwojową /osoba walidująca posiada doświadczenie zawodowe i kwalifikacje odpowiednie do rodzaju i zakresu niniejszej usługi, zdobyte w przeciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji danej usługi. Wiedza i umiejętności z zakresu objętym szkoleniem oraz ocena umiejętności instruktora została pozytywnie zweryfikowane przez Kierownictwo zgodnie z procedurami wdrożonego Systemu Zarządzania Jakości ISO9001.
Karol Urban
- Pełnomocnik ds. SZJ ISO 9001/ AS 9100 (od 2015 - obecnie)
- Kierownik Jakości w Part 21 G POA (od 2015 - obecnie)
- Head of ISM a Part 21J DOA (od 2015 - obecnie)
- Doświadczenie w pracy w Organizacjach obsługowych EASA Part M/F, EASA Part 145 (od 2014 - obecnie)
- Znajomość przepisów technicznych z dziedziny lotnictwa CS-25/FAR-25, CS-23/FAR-25, CS-P
- Znajomość wymagań technicznych dla cyfrowych urządzeń awioniki, w szczególności wymagania w zakresie odporności środowiskowej RTCA DO-160 oraz wymagania dla oprogramowania cyfrowych urządzeń awioniki zgodnie z RTCA DO-178C.
- Doświadczenie w projektach związanych modyfikacją floty (od strony projektowania i produkcji) dla wiodących linii lotniczych, w zakresie schematów malowań oraz wyposażenia kabiny pasażerskiej i kokpitu
W trakcie pracy zawodowej zdobyłem unikalne w skali kraju doświadczenie w projektach w branży lotniczej, w szczególności w obszarze zarządzania jakością oraz certyfikacji wyrobów lotniczych.
Swoje doświadczenie wykorzystałem w świadczeniu usług rozwojowych dla firm z branży lotniczej oraz dla innych przedsiębiorstw, co pozwala mi na dostosowanie prowadzonych szkoleń i realizowanych usług doradczych dokładnie do profilu Państwa przedsiębiorstwa. Usługi szkoleniowe świadczone od 2014 roku do czasu obecnego z zakresu ogólnie pojętej jakości w przedsiębiorstwach i transformacji procesów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik pierwszego dnia szkolenia otrzyma komplet materiałów w postaci papierowej.
Każdy z uczestników będzie miał dostęp do materiałów ćwiczeniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługi wykonywane przez naszą firmę są realizowane za pomocą narzędzi Google Meet lub Jitsi Meet
Dla Google Meet wymagany jest komputer z systemem w najnowszych(i 2 poprzednich) wersjach:
Mac OS X
Windows
Google Chrome
Ubuntu
Linuks dystrybucje oparte na Debianie
Do działania Google Meet wymaga aktualnej wersji jednej z wymienionych niżej przeglądarek:
- Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge
- Apple Safari.
Microsoft Internet Explorer nie zapewnia obsługi Google Meet i Jitsi Meet.
Do korzystania z Jitsi Meet wymagana jest jedna z najnowszych przeglądarek:
- Chrome
- Firefox
- Safari
Wymagane jest również stabilne połączenie z siecią internet. Zalecana prędkość minimalna to 2MB/s. Wymagane jest
posiadanie mikrofonu i słuchawek(głośników). Zalecane jest posiadanie kamery.
Każdy z uczestników przed usługą otrzyma link umożliwiający połączenie się. Link będzie ważny podczas trwania usługi zgodnie z harmonogramem.
Do przeglądania materiałów wymagany jest oprogramowanie Adobe Acrobat Reader lub inne pozwalające na otwarcie pliku PDF.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi