Wykorzystanie AI w marketingu dla Zielonej Gospodarki
Wykorzystanie AI w marketingu dla Zielonej Gospodarki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa rozwojowa skierowana jest do osób dorosłych , którzy chcą podnieść swoje kompetencje / umiejętności w zakresie wykorzystania AI w marketingu dla Zielonej Gospodarki, przede wszystkim dla osób:
- pracownicy sektora przemysłowego, urzędnicy odpowiedzialni za planowanie przestrzenne, specjaliści ds. polityki ekologicznej, nauczyciele i edukatorzy, pracownicy sektora transportu i logistyki,
- pracownicy działów marketingu zajmujący się tworzeniem materiałów wizualnych i kampanii reklamowych
- kierownicy projektów, menadżerowie odpowiedzialni za zespoły kreatywne
- freelancerzy działający w branży e-commerce
- mikroprzedsiębiorcy samodzielnie tworzący kampanie marketingowe
- absolwenci szkół, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w ekologicznym marketingu
- projektanci kampanii marketingowych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o znajomość narzędzi AI w tworzonych kampaniach marketingowych
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Wykorzystanie AI w marketingu dla Zielonej Gospodarki” – przygotowuje uczestników do samodzielnego stosowania narzędzi AI w tworzeniu i wdrażaniu zrównoważonych strategii marketingowych wspierających Zieloną Gospodarkę.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia wykorzystanie AI w marketingu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe terminy związane z AI (uczenie maszynowe, sieci neuronowe, modele generatywne); | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zastosowania AI w kontekście działań marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje korzyści płynące z wykorzystania AI w procesie tworzenia zrównoważonych kampanii marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy zrównoważoną strategie marketingową z wykorzystaniem narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje narzędzia AI do wdrażania zrównoważonych działań marketingowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Przedstawia proces planowania kampanii marketingowej wspierającej zieloną gospodarkę. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Omawia wykorzystanie narzędzi AI w kontekście zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści i ograniczenia stosowania AI w marketingu ekologicznym | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Przedstawia sposoby w jakich AI może wspierać cele zrównoważonego rozwoju w marketingu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Omawia znaczenie ekologii w projektowaniu graficznym z wykorzystaniem AI. | Kryteria weryfikacji Projektuje kampanię marketingową wykorzystując narzędzia AI, w celu automatyzacji działań i skrócenia czasu pracy, co z kolei wpływa na zmniejszenie zużycia energii | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ narzędzi AI na efektywność ekologicznych kampanii marketingowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje rodzaje działalności, które skutecznie wdrożyły ekologiczne strategie marketingowe z wykorzystaniem AI. Praca z rzeczywistymi studiami przypadków. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przygotowuje materiały marketingowe z zastosowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Tworzy ekologiczne treści wizualne z pomocą AI | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Projektuje materiały promocyjne związane z odnawialnymi źródłami energii, gospodarką obiegu zamkniętego oraz strategią adaptacji do zmian klimatu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Wskazuje zasady prawidłowej komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie zgodne jest z obszarami i grupami technologii wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 tj. Technologie informacyjne i komunikacyjne" oraz wykazem przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach kwalifikacji ESCO
Uczestnik szkolenia nabędzie zielone i cyfrowe kompetencje m.in. tj.
- obszar technologiczny : technologie informacyjne i komunikacyjne- zarządzanie wiedzą , wspierające narzędzia komunikacji urządzeń
- Promuje odpowiedzialne zachowania konsumenckie i świadomość środowiskową
- Dostosowuje umiejętności do rynku pracy dotyczące transformacji ekologicznej.
Szkolenie przygotowuje uczestników do skutecznego wykorzystywania kluczowych kompetencji, które prowadzą do zrównoważonego i odpowiedzialnego rozwoju gospodarki, które sprzyjać będą ochronie środowiska, a także w podejmowaniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Szkolenie jest skierowane do pracowników sektora przemysłowego, urzędników odpowiedzialnych za planowanie przestrzenne, specjalistów ds. polityki ekologicznej, nauczycieli i edukatorów, pracowników sektora transportu i logistyki, działów marketingu, specjalistów ds. zrównoważonego rozwoju, freelancerów oraz przedsiębiorców posiadających podstawową wiedzę o marketingu cyfrowym, którzy chcą efektywnie wykorzystać AI w kampaniach wspierających zieloną gospodarkę.
Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności związane z zastosowaniem narzędzi AI w marketingu. Uczestnicy poznają technik pracy z narzędziami AI, dzięki którym ich praca będzie bardziej efektywna. Podczas szkolenia dokonają analizy efektywności zastosowania narzędzi sztucznej inteligencji w procesie projektowym w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju i ekologii.
Szkolenie trwa 14 godzin zegarowych, zawiera 6 godzin teoretycznych i 8 godzin praktycznych.
W trakcie szkolenia przewidziano 1 przerwę obiadową i 1 przerwę kawową. Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
Szkolenie przeprowadzone zostanie na platformie ClickMeeting
Walidacja: przeprowadzona zostanie w sposób zautomatyzowany. W ostatnim dniu szkolenia uczestnicy otrzymają test do wypełnienia online. Każdy uczestnik uzyska wyniki w momencie zakończenia testu- wyniki będą generowane automatycznie. Test zostanie opracowany przez Trenera prowadzącego usługę szkoleniową. Metoda walidacji "analiza i dowody", podczas szkolenia wszystkie dowody będą zbierane i przekazywane osobie walidującej, która dokona analizy. Wyniki, będą przedstawione w ostatnim dniu szkolenia. Osoba walidująca zostanie zaangażowana w ostatnim dniu szkoleniowym w godzinach 15:30-16:00.
Ramowy Program Usługi:
Dzień pierwszy:
Podstawowe zagadnienia związane z AI w marketingu,
- Wprowadzenie do podstawowych pojęć (uczenie maszynowe, sieci neuronowe, modele generatywne) - wykład
- Rola AI w marketingu i zrównoważonym rozwoju (wykład, dyskusja moderowana)
- Potencjalne korzyści AI dla zielonej gospodarki – zadanie w grupach
- Zastosowanie AI w promowaniu ekologii - case studies firm i instytucji wykorzystujących AI do redukcji wpływu na środowisko w woj. śląskim.
Przegląd narzędzi AI dla ekologicznych kampanii marketingowych
- Prezentacja narzędzi wspierających zrównoważone kampanie marketingowe - wykład
- Dobór narzędzi do różnych celów ekologicznych – zadanie w grupach
- Analiza dostępnych narzędzi AI wspierających ekologiczne praktyki w przemyśle, transporcie, edukacji i administracji publicznej. – wykład, zadanie w grupach
Planowanie zrównoważonej strategii marketingowej z wykorzystaniem AI
- Kroki planowania kampanii marketingowej wspierającej cele zielonej gospodarki - wykład
- Zastosowanie AI w optymalizacji zasobów, personalizacji treści i ograniczeniu emisji CO₂ - wykład, zadanie w grupach
- Tworzenie wstępnego planu kampanii marketingowej z uwzględnieniem treści dotyczących regionalnych wyzwań ekologicznych, np. transformacji energetycznej na Śląsku, oraz prezentacja lokalnych case studies.– zadanie w grupach
Dzień drugi:
Projektowanie materiałów marketingowych przy wykorzystaniu narzędzi AI
- Tworzenie ekologicznych treści wizualnych z pomocą AI – przegląd programów do projektowania obrazu, treści i dźwięku - wykład
- Automatyzacja tworzenia grafik i projektów przyjaznych środowisku – wykład, zadania w grupach
- Projektowanie materiałów promocyjnych związanych z odnawialnymi źródłami energii, gospodarką obiegu zamkniętego oraz strategią adaptacji do zmian klimatu.– zadanie indywidualne
Analiza efektywności kampanii z wykorzystaniem AI
- Monitorowanie wyników kampanii i interpretacja danych - wykład
- Kluczowe wskaźniki efektywności ekologicznej kampanii marketingowej (zielony marketing) – wykład, zadanie w grupach, przykłady pomiarów efektywności ekologicznych
- Analiza przypadków - optymalizacja kampanii – zadanie w grupach
Wyzwania i przyszłość AI w zielonej gospodarce
- Omówienie wyzwań związanych z implementacją AI w ekologicznym marketingu - Omówienie, jak umiejętności zdobyte podczas szkolenia mogą być zastosowane w przemyśle, transporcie czy zarządzaniu miejskim. - wykład
- Trendy przyszłościowe: AI w służbie zrównoważonego rozwoju –Podkreślenie znaczenia zrównoważonego rozwoju w kontekście globalnych wyzwań środowiskowych i społecznych.– wykład, praca w grupach
- Przyszłość AI w marketingu przyjaznym środowisku – dyskusja moderowana
Podsumowanie szkolenia i walidacja
- walidacja usługi - z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych - test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Podstawowe zagadnienia związane z AI w marketingu- wykład, rozmowa na żywo | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 przerwa kawowa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przegląd narzędzi AI dla ekologicznych kampanii marketingowych- wykład, rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 przerwa obiadowa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Planowanie zrównoważonej strategii marketingowej z wykorzystaniem AI - wykład , rozmowa na żywo , ćwiczenia | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Projektowanie materiałów marketingowych przy wykorzystaniu narzędzi AI - rozmowa na żywo , ćwiczenia | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 przerwa kawowa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Analiza efektywności kampanii z wykorzystaniem AI - wykład, rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 przerwa obiadowa | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Wyzwania i przyszłość AI w zielonej gospodarce wykład, rozmowa na żywo | Prowadzący GABRIELA WOCH | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Podsumowanie szkolenia i walidacja -z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych - Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 800,00 PLN
- Koszt usługi netto4 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto342,86 PLN
- Koszt godziny netto342,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
GABRIELA WOCH
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas usługi , każdy uczestnik otrzyma skryp szkoleniowy.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest osiągnięcie 80% frekwencji .
Biorąc udział w usłudze rozwojowej wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku .
Usługa t zwolniona z VAT zgodnie z podstawą prawną: Dz.U.poz.1722 § 3 ust.1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie ClickMeeting.
Jakie są wymagania sprzętowe oraz oprogramowania ?
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- komputer lub laptop z dostępem do Internetu , kamerką i mikrofonem
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego
Rodzaj połączenia | Uczestnik |
Dźwięk | 512 kbps |
Dźwięk + obraz SD | 512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD | 512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) | 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) | 2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) | 1 – 4 Mbps |
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych.
Aby móc korzystać z usługi na urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Uczestnicy nie muszą tworzyć konta ClickMeeting, aby dołączyć do usługi. Zostaną zaproszeni poprzez zaproszenie e-mail z linkiem przekierowującym do pokoju szkoleniowego.
Okres ważności linku aktywacyjnego - od momentu rozpoczęcia szkolenia do momentu zakończenia szkolenia
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z sytemu raportu, umożlwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.