Sztuczna inteligencja jako narzędzie wsparcia – Poziom średnio-zaawansowany, Część 2
Sztuczna inteligencja jako narzędzie wsparcia – Poziom średnio-zaawansowany, Część 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dostosowana jest do potrzeb pracowników z różnych branż, różnego szczebla w organizacji, niezależnie od ich poziomu zaawansowania w technologii AI. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych specjalistów z zakresu AI, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny zajęć.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników ze średnio-zaawansowanymi technikami i narzędziami AI, umożliwiając im praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy w różnych dziedzinach zawodowych. Uczestnicy nauczą się tworzyć efektywne prompty, generować treści i obrazy za pomocą AI, oraz integrować AI z codziennymi narzędziami pracy. Szkolenie przygotowuje do świadomego i efektywnego korzystania z technologii AI, co przyczyni się do zwiększenia efektywności pracy w różnych branżach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zestaw gotowych promptów i dostosowuje je do specyficznych potrzeb. | Kryteria weryfikacji Używa promptów w różnych kontekstach (pisanie, analiza danych, tworzenie grafik). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Modyfikuje gotowe prompty tak, aby spełniały specyficzne wymagania użytkownika. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje narzędzia AI wspierające codzienną pracę i integruje je z innymi platformami. | Kryteria weryfikacji Przedstawia możliwości narzędzi AI dostępnych na rynku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje sposoby integracji wybranych narzędzi AI z innymi aplikacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy agenta AI oraz stosuje go do automatyzacji zadań i obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Definiuje funkcje agenta AI oraz opisuje jego zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje agenta AI dostosowanego do wybranego zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia: 32 godziny ramowe w tym 60% zajęć teoretycznych 40% zajęć praktycznych
Specyfika szkolenia zdalnego daje możliwość realizacji programu w indywidualnym tempie – w zależności do możliwości i potrzeb danego uczestnika. Uczestnik realizuje szkolenie w dniach określonych w Karcie Usługi, w dowolnych godzinach. Taki sposób organizacji nauki zapewnia uczestnikowi możliwość przerwania i powrotu do szkolenia w wybranym przez siebie czasie oraz przećwiczenia wielokrotnie zagadnień, które są dla niego bardziej istotne i/lub trudniejsze do opanowania. Celem lepszego przyswojenia wiedzy, jak również weryfikacji stopnia opanowania programu, w trakcie szkolenia realizowane są testy cząstkowe. Na koniec wiedza uczestnika weryfikowana jest poprzez test końcowy. Po zakończeniu realizacji szkolenia, i wykonaniu testu końcowego, uczestnik otrzymuje bezterminowy dostęp do platformy szkoleniowej. Takie rozwiązanie pozwala uczestnikom w dowolnym momencie powrócić do interesujących ich treści i materiałów.
Weryfikacja postępów uczestnika
Weryfikacja postępów uczestnika przeprowadzana jest w trakcie trwania szkolenia za pomocą testów cząstkowych oraz na koniec za pomocą testu końcowego. Po zakończeniu szkolenia odbywa się walidacja efektów kształcenia, zgodnie z metodami określonymi przy poszczególnych efektach kształcenia. Czas potrzebny na ukończenie testów wliczony został w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne szkolenia:
Stanowisko komputerowe/urządzenie mobilne z głośnikiem/słuchawkami i stabilnym dostępem do internetu. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu, zostały określone w zakładce „warunki techniczne”.
Zakres tematyczny:
- Zestaw przydatnych promptów
- Przykładowe prompty: Zestaw promptów do różnych zastosowań, takich jak pisanie, analiza danych, tworzenie grafik.
- Dostosowanie promptów: Jak dostosować gotowe prompty do specyficznych potrzeb użytkownika.
- Własne prompty: Tworzenie własnych, unikalnych promptów.
- Przydatne narzędzia AI
- Przegląd narzędzi: Narzędzia AI dostępne na rynku, które mogą wspomagać codzienną pracę.
- Integracja z narzędziami: Jak integrować AI z innymi narzędziami i platformami.
- Praktyczne zastosowania: Ćwiczenia z wykorzystaniem różnych narzędzi AI w praktyce.
- Agent AI
- Czym jest Agent AI: Definicja i funkcje agenta AI.
- Tworzenie agenta: Jak zaprojektować i uruchomić własnego agenta AI.
- Praktyczne zastosowania: Zastosowania agentów AI w różnych dziedzinach, takich jak obsługa klienta, automatyzacja zadań.
- Wtyczki AI do przeglądarki
- Przegląd wtyczek: Najpopularniejsze wtyczki AI do przeglądarek internetowych.
- Funkcje i zastosowania: Jak wtyczki mogą wspierać codzienną pracę i przeglądanie internetu.
- Instalacja i konfiguracja: Jak zainstalować i skonfigurować wtyczki AI.
- Funkcjonalności Chat GPT Premium
- Rozszerzone funkcje: Przegląd dodatkowych funkcji dostępnych w wersji Premium Chat GPT.
- Optymalizacja użytkowania: Jak wykorzystać pełny potencjał Chat GPT Premium.
- Praktyczne ćwiczenia: Ćwiczenia z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji Chat GPT Premium.
- Prosty OCR
- Czym jest OCR: Definicja i zastosowanie technologii OCR (Optical Character Recognition).
- Narzędzia OCR: Przegląd dostępnych narzędzi OCR.
- Praktyczne zastosowania: Wykorzystanie OCR do przekształcania dokumentów drukowanych na tekst cyfrowy.
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto117,19 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypty, scenariusze, e-podręczniki oraz dostęp do materiałów VOD, które wspierają realizację szkolenia i umożliwiają samodzielne pogłębianie wiedzy.
Bezterminowy do tematów zawartych w zakresie szkolenia na platformie edukacyjnej
Warunki uczestnictwa
Sprawny komputer z głośnikami/Tablet
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie realizowane będzie na platformie
https://kursprompt.pl/
. Połączenie z platformą szkoleniową następuje poprzez dowolną przeglądarkę internetową. Wymagane jest włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript. Dostęp do platformy zostanie przekazany z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji.
Komputer lub urządzenie mobilne, które będzie wykorzystywane do realizacji szkolenia, powinno: - być wyposażone w głośniki lub słuchawki do odsłuchiwania zamieszczonych na platformie treści,
- mieć dostęp do Internetu,
- mieć zainstalowaną przeglądarkę internetową (np. Chrome, Firefox, Edge).
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik.
Możliwe jest połączenie się przez dowolne łącze sieciowe (zalecana prędkość nie mniej niż 50 Mbit/s).
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Standardowe oprogramowanie komputera lub urządzenia mobilnego, które wykorzystywane będzie do realizacji szkolenia.
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Dostęp do platformy udzielany jest na okres realizacji szkolenia. Po otrzymaniu danych do logowania na platformie użytkownik 24 godziny na zalogowanie się na platformie.