Safetica Administrator - Management Server & Monitoring
Safetica Administrator - Management Server & Monitoring
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bezpieczeństwo IT
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT, spełniających poniższe wymagania:
- podstawowa znajomość konfiguracji sieci komputerowych,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z TCP/IP.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie kompetencji z zakresu SAFETICA ADMINISTRATOR - MANAGEMENT SERVER & MONITORING, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie konfigurował system i wszystkie jego funkcjonalności.Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża Safetica Agent oraz Safetica Client;szyfruje BitLockerem; kontroluje dostępy do stron WWW. | Kryteria weryfikacji Samodzielna praca w środowisku wirtualnym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 Podstawowe informacje - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Licencjonowanie
- Wspierane systemy operacyjne
Moduł 2 Wdrożenie rozwiązania Safetica - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Omówienie instalatora Safetica
- Automatyczne wdrożenie Safetica Management Serwer z wykorzystaniem istniejącej bazy danych
- Wdrożenie Safetica Agent oraz Safetica Client
Safetica Auditor
- Włączenie audytu
- Szukanie informacji
- Filtrowanie i raporty
Moduł 3 Safetica podstawowe DLP - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Kontrola przesyłu danych
- Szyfrowanie BitLockerem
- Strefy (Zone)
- Kontrola urządzeń
- Ochrona dysku
Moduł 4 Safetica Supervisor - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Kontrola dostępu do stron WWW
- Kontrola dostępu do aplikacji
- Kontrola wydruku
Moduł 5 Safetica zaawansowane DLP - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Po co nam kategorie danych?
- Inteligentne wyszukiwanie danych osobowych
- Czym są tagi i do czego służą?
- Reguły tagowania dla aplikacji, stron oraz lokalizacji
- Reguły DLP
- Strefy (Zone)
- Dzienniki DLP
Moduł 6 WEBSAFETICA - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Minimalne wymagania systemowe
- Instalacja oraz konfiguracja modułu webowego
- Analiza zachowań
- Zarządzania kategoriami produktywności
- Zarządzanie WEBSAFETICA
- Supervisor, czyli jak zarządzać konsolę WWW
- Alerty, raporty oraz konserwacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 693,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,41 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (dostęp do materiałów autorskich, przygotowanych przez trenera, przesłany na adres mailowy uczestnika)
- dostęp do przygotowanego środowiska wirtualnego na czas szkolenia
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową https://szkolenia.dagma.eu/pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
Informacje organizacyjne:
- Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
- W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie DAGMA Szkolenia IT o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez DAGMA Szkolenia IT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKITECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM i/lub MS Teams
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z przeglądarką Chrome lub Edge (NIE firefox), mikrofon, głośniki.
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
- Z platformy MS Teams można korzystać za pośrednictwem przeglądarki, nie trzeba nic instalować.
e) okres ważności linku:
- link będzie aktywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://szkolenia.dagma.eu/pl/training-list