Obsługa i komunikacja ze strategicznymi klientami
Możliwość dofinansowania
Obsługa i komunikacja ze strategicznymi klientami
Numer usługi 2024/11/03/160690/2393301
3 160,00 PLN
brutto
3 160,00 PLNnetto
197,50 PLNbrutto/h
197,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
pracodawcy i pracownicy zwiazani z obsługą klienta ( oraz klienta strategicznego)
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji13-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do profesjonalnej obsługi klienta. Pozwala zidentyfikować typy klientów. Daje możliwość zdobycia umiejętności i technik obsługi klientów "trudnych" oraz klientów strategicznych firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Klasyfikacja klientów | Kryteria weryfikacji rozróżnia typy klientów, potrafi ocenić czy jest to klient strategiczny, trudny czy standardowy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analiza potrzeb biznesowych klienta | Kryteria weryfikacji identyfikuje listę potrzeb biznesowych klienta według ważności, czasu realizacji itp. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
1. Typy klientów
2. Sposoby pokonywania trudności
3. Umiejętnośc słuchania i zadawania pytań.
4. Sposoby zamykania sprzedaży
5. Analiza potrzeb biznesowych
6. Administracja posprzedażowa
7. Walidacja.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 7
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Zajęcia | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Zajęcia | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Zajecia | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Zajęcia | Prowadzący Karol Rywocki | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Wlidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 160,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 160,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto197,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto197,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Karol Rywocki
Karol Rywocki jest doświadczonym managerem, wieloletnim dyrektorem sprzedaży
i marketingu, dyrektorem zarządzającym, trenerem, wykładowcą akademickim.
Posiada 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w takich firmach jak:
Mars Polska, Castrol (BP), Carlsberg Polska, Candyking (Cloetta AB), Browar Czarnków
S.A,
Stovit Group (Angel Camacho Alimentacion).
Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Obecnie pracuje jako adiunkt w
Zakładzie Zarządzania w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.
Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Główne dziedziny rozwojowe, którymi się zajmuje to: zarządzanie strategiczne,
przywództwo, zarządzanie sprzedażą (również techniki sprzedaży i negocjacje), zachowania
konsumenckie, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych (w tym programy
motywacyjne), innowacje w przedsiębiorstwie, budowanie wizerunku menedżera.
i marketingu, dyrektorem zarządzającym, trenerem, wykładowcą akademickim.
Posiada 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w takich firmach jak:
Mars Polska, Castrol (BP), Carlsberg Polska, Candyking (Cloetta AB), Browar Czarnków
S.A,
Stovit Group (Angel Camacho Alimentacion).
Doktor w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości. Obecnie pracuje jako adiunkt w
Zakładzie Zarządzania w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku.
Prowadzi również zajęcia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Główne dziedziny rozwojowe, którymi się zajmuje to: zarządzanie strategiczne,
przywództwo, zarządzanie sprzedażą (również techniki sprzedaży i negocjacje), zachowania
konsumenckie, budowanie efektywnych zespołów pracowniczych (w tym programy
motywacyjne), innowacje w przedsiębiorstwie, budowanie wizerunku menedżera.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymają skrypt, szkolenie odbywa sie w godzinach dydaktycznych, przerwy liczą sie do czasu szkolenia
Adres
Adres
ul. Storczykowa 69
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
KAROL RYWOCKI
E-mail
karol.rywocki@onet.pl
Telefon
(+48) 603 764 250