Opieka nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz radzenie sobie ze stresem w sytuacjach nagłych i awaryjnych – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Opieka nad osobami z niepełnosprawnością intelektualną oraz radzenie sobie ze stresem w sytuacjach nagłych i awaryjnych – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry specjalistów, kierowników, terapeutów zajęciowych, psychologów i pracowników wspierających, jak również do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących pracy lub uczących się.
Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby w placówkach opieki zdrowotnej. Promuje kompetencje opisane w Europejskiej ramie kompetencji dla zrównoważonego rozwoju GreenComp.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe zaburzenia osób z niepełnosprawnością intelektualną i ich związek z kompetencją GreenComp 3.3 | Kryteria weryfikacji Wskazuje rodzaje zaburzeń osób z niepełnosprawnością intelektualną i wyjaśnia, w jaki sposób myślenie eksploracyjne może pomóc w odkrywaniu nowych możliwości zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby różnych segmentów podopiecznych oraz dostosowuje oferty z uwzględnieniem innowacyjnych technologii | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady innowacyjnych technologii, które mogą być wykorzystane do personalizacji oferty opieki w placówkach opieki zdrowotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje myślenie eksploracyjne GreenComp w budowaniu środowiska, które wpływa na zdrowie psychiczne osób z zaburzeniami nastroju | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody ekologicznego wpływu na zdrowie psychiczne oraz ich potencjalne korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza czasem i radzi sobie ze stresem przy wykorzystaniu strategii ekologicznych | Kryteria weryfikacji Wskazuje strategie zarządzania stresem, które wykorzystują elementy ekologicznego stylu życia zgodne z założeniami GreenComp | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Omawia innowacyjne technologie w placówkach opieki zdrowotnej w celu redukcji zużycia zasobów | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej dwie technologie monitorujące zużycie energii lub wody, które mogą przyczynić się do zmniejszenia emisji CO₂ | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje technologie oszczędzające energię i wodę w codziennej opiece nad pacjentami, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i wytycznymi GreenComp | Kryteria weryfikacji Wskazuje trzy techniki oszczędzania energii i wody, które mogą być wprowadzone w placówkach opieki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wdraża praktyki związane z segregacją odpadów oraz zarządzaniem zasobami, co przyczynia się do zmniejszenia negatywnego wpływu placówki opieki na środowisko | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej dwie kategorie odpadów medycznych, które można poddać recyklingowi, oraz opisać zasady ich segregacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Promuje działania proekologiczne oraz ekoświadomość i GreenComp wśród pacjentów i ich rodzin | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe zachowania proekologiczne promujące ekoświadomość oraz GreenComp | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje strategie promowania świadomości ekologicznej wśród pacjentów i personelu | Kryteria weryfikacji Przedstawia strategie promowania świadomości ekologicznej, omawia ich potencjalny wpływ na pacjentów i personel oraz wskazuje metody angażowania zespołu w ich realizację | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje ekologiczne technologie i ich praktyczne zastosowanie | Kryteria weryfikacji Prezentuje ekologiczne technologie, ich zalety i wyzwania w kontekście placówek opieki | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Obsługuje i wdraża technologie przyjazne środowisku w placówkach opieki, takie jak inteligentne systemy zarządzania energią oraz instalacje fotowoltaiczne, co pozwoli na ich bezpośrednie zastosowanie w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji Instaluje i konfiguruje urządzenia monitorujące zużycie energii i wody, przeprowadza symulacje z zakresu użytkowania inteligentnych liczników i systemów zarządzania energią, aby zrozumieć, jak redukują one emisje CO₂ | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje politykę zrównoważonego zarządzania zasobami dla swoich placówek, monitoruje jej realizację oraz angażuje w nią współpracowników | Kryteria weryfikacji Prezentuje zarys polityki zrównoważonego rozwoju, którą można wdrożyć w swojej organizacji | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wdraża procedury segregacji odpadów oraz ich recyklingu w zgodzie z normami środowiskowymi | Kryteria weryfikacji Opracowuje system segregacji odpadów dla swojej placówki, uwzględniającego kategorie odpadów medycznych przeznaczonych do recyklingu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Edukuje współpracowników i pacjentów na temat korzyści wynikających z proekologicznych praktyk oraz angażowania ich w działania proekologiczne | Kryteria weryfikacji Projektuje przykładową kampanię informacyjną skierowaną do pacjentów i personelu, promującą oszczędzanie zasobów i segregację odpadów | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 3.3 "Myślenie eksploracyjne" w zawodzie: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 3. Wizualizacja zrównoważonej przyszłości europejskiej ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Zakres kompetencji 3.3 Myślenie eksploracyjne w ramach GreenComp obejmuje przyjęcie sposobu myślenia opartego na relacjach poprzez badanie i łączenie różnych dyscyplin, z zastosowaniem kreatywności i eksperymentowania z nowatorskimi pomysłami lub metodami.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramami GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie eksploracyjne i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe.
Dzień 1. (8h zegarowych od 8.00 do 16.00)
1. Zaburzenia osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Wprowadzenie do zaburzeń osób z niepełnosprawnością intelektualną i GreenComp kompetencja 3.3 myślenie eksploracyjne: Jak charakterystyka podstawowych zaburzeń może otworzyć nowe możliwości zawodowe w oparciu o Europejską ramę kompetencji dla zrównoważonego rozwoju GreenComp.
2. Kim jest Twój podopieczny
- Kreatywne badanie potrzeb różnych segmentów podopiecznych i dostosowanie oferty z uwzględnieniem innowacyjnych technologii w placówkach opieki.
3. Zaburzenia nastroju
- Zastosowanie myślenia eksploracyjnego (3.3) Greencomp w budowaniu środowiska i stosowania w nim czynników ekologicznych, które mogą wpływać na zdrowie psychiczne.
4. Analiza zaburzeń intelektualnych: określenie swoich celów, wartości i unikalnych cech
- Eksploracyjne podejście do analizy zaburzeń intelektualnych: Jak innowacyjne techniki analityczne mogą pomóc w odkrywaniu unikalnych cech pacjenta i wartości.
5.Wdrażanie długofalowych polityk zrównoważonego rozwoju w placówkach opieki
- Analiza efektywności zużycia zasobów w placówkach – identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji.
- Tworzenie planów zrównoważonego zarządzania zasobami (energią, wodą, odpadami) oraz wyznaczanie mierzalnych celów środowiskowych.
- Angażowanie pracowników i współpracowników w realizację polityki zrównoważonego rozwoju – techniki i strategie motywacyjne.
6. Zarządzanie czasem w sytuacjach trudnych: strategie radzenia sobie ze stresem, w tym strategie związane z ekologicznym stylem życia (np. wpływ przyrody na poprawę samopoczucia)
- Testowanie różnych metod prowadzenia działań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju GreenComp w celu osiągania lepszych rezultatów.
7.Zarządzanie ekologicznymi inicjatywami w placówce opieki.
- Strategie promowania świadomości ekologicznej wśród pacjentów i personelu.
Dzień 2: (8h zegarowych od 8.00 do 16.00)
- Zarządzanie zasobami w placówkach opieki zdrowotnej:
- Wprowadzenie technik oszczędzania energii w placówkach (energooszczędne oświetlenie, sprzęt medyczny o niskim zużyciu energii).
- Praktyczne aspekty redukcji zużycia wody, instalacja oszczędnych kranów, stosowanie zamkniętych systemów wodnych.
- Rola odnawialnych źródeł energii, takich jak panele solarne, które mogą zasilać placówki opieki.
- Techniki oszczędzania energii i wody: praktyczne omówienie instalacji systemów zarządzania energią w placówkach, które umożliwią uczestnikom pełne zrozumienie ich działania i znaczenia.
- Zarządzanie odpadami medycznymi w sposób zrównoważony:
- Segregacja i bezpieczna utylizacja odpadów medycznych, z uwzględnieniem zasad ochrony środowiska.
- Praktyczne ćwiczenia z identyfikacji i sortowania odpadów, które mogą zostać przetworzone lub poddane recyklingowi.
- Instalacja i użytkowanie eko-technologii:
- Nauka obsługi i podstaw instalacji prostych systemów energii odnawialnej, takich jak panele fotowoltaiczne, które mogą być wykorzystane w placówkach opieki.
- Omówienie przykładów przyjaznych środowisku technologii, takich jak inteligentne systemy zarządzania energią, które redukują zużycie energii.
- Innowacyjne technologie w opiece zdrowotnej wspierające zrównoważony rozwój:
- Technologie, które monitorują zużycie zasobów (np. inteligentne liczniki energii i wody).
- Jak technologie stosowane w budynkach opieki mogą zmniejszyć emisję CO₂ poprzez poprawę efektywności energetycznej.
- Zaawansowane technologie ekologiczne w placówkach opieki.
- Monitorowanie zasobów za pomocą technologii IoT: inteligentne liczniki wody i energii, które mogą pomóc w obniżeniu kosztów operacyjnych, jak również przyczynić się do zrównoważonego rozwoju placówek opieki.
- Zaawansowane zarządzanie odpadami medycznymi i recykling w placówkach opieki
- Zasady segregacji odpadów medycznych oraz klasyfikacja odpadów nadających się do recyklingu.
- Praktyczne ćwiczenia w zakresie zarządzania odpadami z uwzględnieniem ich recyklingu.
- Wykorzystanie systemów zarządzania odpadami i integracja z wewnętrznymi procedurami placówki.
- Promowanie działań proekologicznych oraz ekoświadomości wśród pacjentów i ich rodzin.
- Warsztaty - zastosowanie ekologicznych technologii: instalacja energooszczędnych urządzeń, zarządzanie odpadami medycznymi, symulacje zarządzania zasobami.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.
2. Nabycie zielonej kompetencji: 3.3 Myślenie eksploracyjne w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji idostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby w placówkach opieki zdrowotnej. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają placówkom opieki efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO₂ oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu. Uczestnicy poznają podczas szkolenia systemy monitorowania zużycia energii i instalacje odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z priorytetowymi technologiami wspierającymi zrównoważony rozwój w regionie, zgodnie z RIS.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, takie jak zarządzanie zasobami energetycznymi i wprowadzanie ekologicznych rozwiązań w placówkach opieki, przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników, pacjentów i społeczności lokalnej.
Szkolenie wspiera wdrażanie priorytetowych technologii i strategii z zakresu zrównoważonego rozwoju wskazanych w Regionalnej Strategii Innowacji województwa śląskiego, poprzez nauczanie praktycznych umiejętności obsługi technologii oszczędzających zasoby, promowanie zielonych polityk w placówkach zdrowotnych oraz rozwijanie kompetencji związanych z efektywnym zarządzaniem zasobami i odpadami.
- Uczestnicy zdobywają umiejętności związane z inteligentnymi systemami monitorowania zużycia energii i instalacją odnawialnych źródeł energii, co jest zgodne z technologiami priorytetowymi RIS. Ponadto kurs umożliwia im wdrażanie polityk proekologicznych w placówkach, co wspiera transformację regionu w kierunku zrównoważonego rozwoju.
- Program szkolenia wspiera cele RIS, rozwijając kompetencje techniczne i organizacyjne niezbędne do wdrażania technologii zgodnych z priorytetami zrównoważonego rozwoju regionu, jak również zachęca uczestników do tworzenia kultury proekologicznej w miejscu pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Zaburzenia osób z niepełnosprawnością intelektualną | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Kim jest Twój podopieczny | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Zaburzenia nastroju | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Analiza zaburzeń intelektualnych: określenie swoich celów, wartości i unikalnych cech | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Wdrażanie długofalowych polityk zrównoważonego rozwoju w placówkach opieki | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Zarządzanie czasem w sytuacjach trudnych: strategie radzenia sobie ze stresem, w tym strategie związane z ekologicznym stylem życia (np. wpływ przyrody na poprawę samopoczucia) | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Zarządzanie czasem w sytuacjach trudnych: strategie radzenia sobie ze stresem, w tym strategie związane z ekologicznym stylem życia (np. wpływ przyrody na poprawę samopoczucia)cd. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Zarządzanie ekologicznymi inicjatywami w placówce opieki. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Zarządzanie zasobami w placówkach opieki zdrowotnej: | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Zarządzanie odpadami medycznymi w sposób zrównoważony | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Instalacja i użytkowanie eko-technologii | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Innowacyjne technologie w opiece zdrowotnej wspierające zrównoważony rozwój | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Zaawansowane technologie ekologiczne w placówkach opieki. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 przerwa | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Zaawansowane zarządzanie odpadami medycznymi i recykling w placówkach opieki | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Promowanie działań proekologicznych oraz ekoświadomości wśród pacjentów i ich rodzin | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Warsztaty - zastosowanie ekologicznych technologii: instalacja energooszczędnych urządzeń, zarządzanie odpadami medycznymi, symulacje zarządzania zasobami. | Prowadzący Aneta Bogunia-Ciurkot | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Egzaminy końcowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 263,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 263,16 PLN
- Koszt osobogodziny brutto328,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto328,95 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Bogunia-Ciurkot
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.