Akademia rozwoju osobistego - panowanie nad emocjami połączone z Inteligencją Emocjonalną
Akademia rozwoju osobistego - panowanie nad emocjami połączone z Inteligencją Emocjonalną
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą podnieść swoją samoświadomość w obszarze kompetencji:
- Motywowanie siebie i innych do działania
- Rozpoznanie własnych emocji
- Redukowanie wpływu emocji na efektywne działanie
- Zdolności radzenia sobie pracy z emocjami
- Zdolność wyrażania swoich emocji w sposób konstruktywny
- Zdolność radzenia sobie z nagłymi sytuacjami stresującymi oraz stresem długoterminowym
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego i świadomego zarządzania sobą w sytuacjach zmian na rynku pracy, jak również pokazuje jak można kontrolować swoje emocje. Uczestnik będzie realizować swoje cele i zadania zawodowe w stanie równowagi, wykorzystując umiejętności redukcji stresu, rozpoznawać swoje emocje i emocje innych współpracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - samodzielne i świadome zarządzanie sobą w sytuacjach zmian na rynku pracy,- zauważa i kontroluje swoje emocje, - realizuje swoje cele i zadania zawodowe w stanie równowagi, - umiejętności redukcji stresu, - rozpoznaje swoje emocje | Kryteria weryfikacji • motywuje siebie do działania • rozpoznaje własne emocje • redukuje wpływ emocji na swoje efektywne działanie • radzi sobie z emocjami • wyraża swoje emocje w sposób konstruktywny • radzi sobie z nagłymi sytuacjami stresującymi • rozpoznaje wpływ stresu długoterminowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia obejmuje 14 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna ma wymiar 45 minut zegarowych) .
Program jest nowatorskim i autorskim sposobem pracy nad kluczowymi kompetencjami poprzez poznanie swoich potrzeb wyrażanie emocji w sposobie zmiany. Od uczestników nie oczekuje się aby dokładnie posiadali wiedze w Interlineacji emocjonalnej. Chodzi raczej aby umieli mówić o swoich emocjach bez zażenowania, aby umieli je osadzić we własnym ciele.
Ćwiczenia są dostosowane do każdej osoby i pozwalają na indywidualny progres.
- Wprowadzenie do zarządzania emocjami , własnymi potrzebami i potencjałem: diagnoza silnych stron i słabszych stron. Praca nad uwolnieniem emocji indywidualnie i grupowo.
- Sprawczość w działaniu realizacja własnych zadań, projektów i pracy zespołowej.
- Szerokie ostrzeganie – zmian w zmieniającym się własnym otoczeniu i miejscu pracy. Spojrzenie w inny sposób na rozwój i otwartość innych kobiet w moim otoczeniu.
- Zarządzanie własnymi emocjami i nabywanie równowagi miedzy zżyciem zawodowym a prywatnym.
- Poszukiwanie źródeł radzenia sobie ze stresem i wzmacnianie własnego dobrostanu.
- Słowa mają moc i ich działanie -ćwiczenia wyrażanie siebie poprzez metaforę.
- Ćwiczenia coachingowi indywidualne i grupowe.
Ćwiczenia mają na celu rozwinięcie zdolności uczestników do wyrażania i rozpoznawania własnych emocji poprzez obraz – metafora , muzykę -śpiew. Poprzez te ćwiczenia uczestnik doświadcza zrozumienia, jak może siebie wyrazić , zrozumieć i zaistnień w sposób niekonwencjonalny.
Dyskusja po ćwiczeniach z coachami , która koncentruje się na wyznaniach, emocjach i zrozumieniu swoich potrzeb.
Szkolenie będzie realizowane w 1 grupie, minimalny poziom obecności wymagany na kursie to 80%
Głównym zadaniem jest jak nauczyć się inteligencji emocjonalnej?
Aby ćwiczyć tego typu umiejętności niezbędny nam będzie przede wszystkim kontakt z drugim człowiekiem – możemy zatem starać się częściej wychodzić, szukać sytuacji, w których możemy poznawać nowe osoby, nie bać się nawiązywania kontaktów, budowania głębszych więzi i przyjaźni.
Korzyści dla uczestników, poznanie jakie są cechy osób o wysokiej inteligencji emocjonalnej i dążyć do ich osiagnięcia
- Wysoka świadomość siebie. ...
- Kierowanie się rozumem i sercem podczas podejmowania decyzji. ...
- Asertywność. ...
- Potrafią łagodzić niepotrzebne konflikty. ...
- Są otwarci na zmiany. ...
- Są empatyczni. ...
- Panują nad emocjami. ...
- Mają wewnętrzną motywację, nie potrzebują zachęć zewnętrznych.
Szkolenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby było efektywne zarówno dla kadry zarządzającej i pracowników i wszystkich osób zainteresowanych usprawnieniem komunikacji poprzez przezwyciężenie indywidualnych problemów i barier w komunikowaniu się w relacjach zawodowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności z zakresu kompetencji menedżerskich. Ze szkolenia skorzystają zarówno osoby stawiające pierwsze kroki w kierowaniu zespołem, jak również bardziej doświadczeni menedżerowie.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane z zarządzaniem ludźmi. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
Usługa realizowana w sali szkoleniowej, przygotowanie dla uczestników, każdy uczestnik siedzi przy stole, układ stołów w literę U, aby był utrzymany kontakt z trenerem i miał on możliwość dojścia do każdej osoby i utrzymania uwagi grupy, sala wyposażona w rzutnik, ekran, flipchart i klimatyzację.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Akademia rozwoju osobistego - panowanie nad emocjami połączone z Inteligencją Emocjonalną | Prowadzący Grażyna Nowicka | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Akademia rozwoju osobistego - panowanie nad emocjami połączone z Inteligencją Emocjonalną | Prowadzący Grażyna Nowicka | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 549,80 PLN
- Koszt usługi netto1 260,00 PLN
- Koszt godziny brutto110,70 PLN
- Koszt godziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grażyna Nowicka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę. Materiał merytoryczny oparty będzie o przykłady i ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy szkolenia będą mogli w praktyczny sposób poznać zastosowanie obecnie obowiązujących przepisów a także podzielić się między sobą doświadczeniem w zakresie omawianej problematyki.
Materiały dydaktyczne:
- Prezentacja ze szkolenia w wersji elektronicznej
- Materiały szkoleniowe i handouty do ćwiczeń
Metody stosowane podczas szkolenia:
- Prezentacja - interaktywny mini wykład
- Dyskusja moderowana
- Burza mózgów
- Ćwiczenia w grupach
- Ćwiczenia indywidualne
Na zakończenie uczestnik po analizie zadań i podsumowaniu zakres materiału, otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie par. 22 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. poz. 652).
Informacje dodatkowe
Zajęcia są zaplanowane w sposób stacjonarny.
Kurs realizowany jest zgodnie z czasem godzin lekcyjnych , czyli 1 godzina lekcyjna to 45 minut zegarowych i tak jest zaplanowany harmonogram.
Zajęcia na kursie odbywają się, zgodnie z wykazem godzinowym, każde zajęcia trwają 7 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna wynosi 45 minut, zajęcia trwają 315 minut)
Ramy czasowe:
9.00-10,45 wykład -105 minut- 2,15 godz.lekcyjne
10,45-11,00 przerwa -15 minut
11.00-12,30 wykład -90 minut- 2 godz.lekcyjne
12.30-13,00 przerwa -30 minut
13.00-15,00 wykład -120 minut- 2,30 godz.lekcyjne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- w pobliżu bezpłatny parking