ESET Advanced Administration - warsztat praktyczny
ESET Advanced Administration - warsztat praktyczny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Bezpieczeństwo IT
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT (Pracownicy, właściciele firm MMSP z sektora Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo), spełniających poniższe wymagania:
- ukończenie szkolenia ESET CLIENT & NETWORK SECURITY ADMINISTRATOR w wersji 7 (wersja z 2020r.)
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji19-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom kompetencji z zakresu ESET ADVANCED ADMINISTRATION - WARSZTAT PRAKTYCZNY. Uczestnik po zakończonym szkoleniu będzie samodzielnie konfigurował rozwiązania na poziomie zaawansowanym, podnosił poziom bezpieczeństwa w swojej firmie, wykorzystywał maksymalnie możliwości rozwiązania, rozwiązywał najczęściej pojawiające się problemy. Nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, kreatywność w działaniu, rozwiązywanie problemów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje rozwiązania chmurowe, korzystając z odpowiednich narzędzi i platform chmurowych we właściwym modelu (m.in. IaaS, SaaS, PaaS),analizuje zagrożenia, ocenia ryzyko, przygotowuje rozwiązania problemów; optymalizuje rozwiązania ESET, stosuje przepisy prawa dotyczące ochrony danych, zapewniania bezpieczeństwa danych oraz rozwiązań w chmurze | Kryteria weryfikacji samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 Wdrożenie i konfiguracja serwera centralnego zarządzania ESET Security Management Center w postaci maszyny wirtualnej - zajęcia teoretyczne (wykład)
- Migracja agentów ESET Management Agent pomiędzy serwerami,
- Wdrożenie i konfiguracja usługi Apache HTTP Proxy w celu replikacji agentów przy pracy zdalnej oraz w środowiskach rozproszonych,
Moduł 2 Zaawansowane zarządzanie politykami - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Aktualizacje offline,
Moduł 3 Najczęściej spotykane problemy - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Infekcje – jak sobie z nimi radzić?
- Przydatne narzędzia.
- WALIDACJA
Godzinowy harmonogram usługi ma charakter orientacyjny - trener, w zależności od potrzeb uczestników, może zmienić długość poszczególnych modułów (przy zachowaniu łącznego wymiaru 7 godz. lekcyjnych). Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1 Wdrożenie i konfiguracja serwera centralnego zarządzania ESET Security Management Center w postaci maszyny wirtualnej - zajęcia teoretyczne (wykład) | Prowadzący Bogusz Podgórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 2 Zaawansowane zarządzanie politykami - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Bogusz Podgórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł 3 Najczęściej spotykane problemy - zajęcia praktyczne (ćwiczenia) | Prowadzący Bogusz Podgórski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 078,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto296,96 PLN
- Koszt osobogodziny netto241,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bogusz Podgórski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (prezentacja przygotowana przez trenera, przesłana na adres mailowy uczestników)
- dostęp do przygotowanego środowiska wirtualnego na czas szkolenia
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową https://szkolenia.dagma.eu/pl w celu rezerwacji miejsca
Informacje dodatkowe
Informacje organizacyjne:
- Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
- W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie DAGMA Szkolenia IT o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez DAGMA Szkolenia IT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe