Tworzenie treści cyfrowych - usługa szkoleniowa
Tworzenie treści cyfrowych - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby indywidualne zainteresowane rozwijaniem umiejętności w zarządzaniu i tworzeniu treści w mediach społecznościowych.
- Marketerzy cyfrowi i specjaliści ds. social media.
- Osoby zajmujące się promocją i zarządzaniem marką w internecie.
- Pracownicy działów marketingu i komunikacji w różnych organizacjach.
- Freelancerzy i konsultanci zajmujący się marketingiem cyfrowym.
- Osoby poszukujące nowych umiejętności w zakresie tworzenia i promowania treści online.
- Studenci i absolwenci kierunków związanych z mediami, komunikacją, i marketingiem cyfrowym.
- Osoby zainteresowane wykorzystaniem kursów online do rozwoju osobistego i zawodowego.
- Osoby poszukujące wsparcia finansowego dla projektów edukacyjnych w obszarze cyfrowym.
- Blogerzy i twórcy treści cyfrowych poszukujący nowych technik i narzędzi.
- Osoby samozatrudnione dążące do rozwijania swojej działalności online.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapewnienie uczestnikom kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania i tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych oraz zdobycie kompetencji w wykorzystaniu narzędzi cyfrowych do poszukiwania, organizowania i aplikowania o wsparcie finansowe dla projektów edukacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia różnice między głównymi platformami social media | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać główne cechy oraz zastosowania każdej z platform takich jak Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje metody optymalizacji i zarządzania profilami społecznościowymi | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi plan optymalizacji profilu na wybranej platformie, uwzględniając specyfikę docelowej grupy odbiorców. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje skuteczne metody wyszukiwania i organizacji informacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik zademonstruje zastosowanie zaawansowanych technik wyszukiwania oraz narzędzi do organizacji informacji na konkretnym przykładzie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki tworzenia angażujących treści | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotuje przykładowy post używając narzędzi graficznych i wideo, który będzie spełniał kryteria angażującej treści dla określonej platformy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza profilem, wydarzeniem, kanałem | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracuje strategię zarządzania kampanią lub wydarzeniem w mediach społecznościowych, włączając w to plan moderacji i interakcji z użytkownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z kursów online do rozwoju zawodowego | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi spersonalizowany plan rozwoju zawodowego wykorzystujący kursy online, z konkretnymi celami i harmonogramem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyszukuje i korzysta z źródeł finansowania dla projektów edukacyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi szczegółowy plan uzyskania wsparcia finansowego (np. grant, stypendium) dla wybranego projektu edukacyjnego, wskazując odpowiednie źródła i metody aplikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Content marketing (09:00 - 18:15)
- Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Podstawy content marketingu
- Podstawowe aspekty sztuki wystąpień publicznych w wideomarketingu i podcastach
- Wykorzystywanie narzędzi AI do tworzenia treści cyfrowych
- Profesjonalny dobór sprzętu do tworzenia treści w mediach społecznościowych i krótki instruktaż z ich wykorzystania
- Programy i narzędzia pozwalające na tworzenie profesjonalnych treści cyfrowych
Dzień 2: Copywriting, media społecznościowe i tworzenie kampanii reklamowych (09:00 - 18:15)
- Podstawowe zasady SEO i copywritingu
- Jak budować relacje z odbiorcami i tworzyć markę w sieci?
- Podstawy prawa własności intelektualnych w zakresie tworzenia treści cyfrowych
- Analityka w mediach społecznościowych i podstawy promocji w systemach reklamowych
- Case'y treści cyfrowych i kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- Ćwiczenie — twórz treści cyfrowe profesjonalnie
- Sesja Q&A i podsumowanie szkolenia
- Omówienie kluczowych wniosków i planowanie dalszego rozwoju umiejętności uczestników
- Test
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 45 minut.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Wprowadzenie do mediów społecznościowych | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Podstawy content marketingu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Podstawowe aspekty sztuki wystąpień publicznych w wideomarketingu i podcastach | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Wykorzystywanie narzędzi AI do tworzenia treści cyfrowych | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Profesjonalny dobór sprzętu do tworzenia treści w mediach społecznościowych i krótki instruktaż z ich wykorzystania | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Programy i narzędzia pozwalające na tworzenie profesjonalnych treści cyfrowych | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podstawowe zasady SEO i copywritingu | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Jak budować relacje z odbiorcami i tworzyć markę w sieci? | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Podstawy prawa własności intelektualnych w zakresie tworzenia treści cyfrowych | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Przerwa | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Analityka w mediach społecznościowych i podstawy promocji w systemach reklamowych | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Case'y treści cyfrowych i kampanii reklamowych w mediach społecznościowych | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Ćwiczenie - twórz treści cyfrowe profesjonalnie | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podsumowanie | Prowadzący Wojciech Graczyk | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto168,18 PLN
- Koszt osobogodziny netto168,18 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wojciech Graczyk
Włożył istotny wpływ w rozwój w poznańskiej filii organizacji zrzeszającej mówców Toastmasters International.
W ciągu ostatnich trzech lat przeprowadził ponad 1850 godzin zegarowych usług szkoleniowych w zakresie kompetencji miękkich, a także występował w roli prelegenta jako ekspert w zakresie wystąpień publicznych na następujących konferencjach:
– Hackathon Planet-ON’21 Smart & Green Industry
– Spotkanie networkingowe Rozwijalni Kobiet
– Spotkanie networkingowe Biznesowe Śniadania u Ani Diller
oraz w zakresie kompetencji miękkich:
– Konferencja Believe 2021 r.
– spotkanie inauguracyjne Szkoły Liderów Centrum PPP.
Cały czas podnosi swoje kompetencje, uczestnicząc w szkoleniach, kursach i konferencjach w zakresie komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i sprzedaży.
Certyfikaty:
– Competent Leader (Toastmasters International);
– Competent Communicator (Toastmasters International);
– Certyfikat uprawniający do prowadzenia szkoleń kwalifikacji zawodowej przedstawiciel handlowy (GCCE sp. z o.o.);
– Certyfikat uprawniający do prowadzenia szkoleń kwalifikacji zawodowej technik sprzedaży (GCCE sp. z o.o.).
Przeprowadził również ponad 200 godzin szkoleń w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego oraz uzyskał certyfikat w zakresie zaawansowanych technik cyberbezpieczeństwa, ze szczególnym uwzględnieniem prawnych aspektów cyberbezpieczeństwa oraz ustalania haseł.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów zostanie wysłany na adres e-mail każdego z uczestników szkolenia w postaci prezentacji oraz skryptu szkolenia po odbyciu usługi szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dopiero po pozytywnym wyniku testu sprawdzającego wiedzę, który odbędzie się na ostatnich zajęciach. Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest pozytywny wynik testu końcowego (80% poprawnych odpowiedzi) oraz frekwencja na minimalnym poziomie 80%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. platforma komunikacyjna — Microsoft Teams
2. wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, kamera, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB,
3. sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s,
4. system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
5. okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim