Kurs Moderatora Design Thinking we Wrocławiu - Design Thinking Institute
Kurs Moderatora Design Thinking we Wrocławiu - Design Thinking Institute
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs Moderatora Design Thinking DTI skierowany jest do wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji z zakresu design thinking. W szczególności do:- pracowników działu marketingu, sprzedaży, HR, rozwoju, UX, IT
- trenerów i edukatorów
- konsultantów biznesowych,
- pracowników agencji kreatywnych
- właścicieli firm
- pracowników organizacji NGO
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji25-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zostaje przygotowany do praktycznego zastosowania metody design thinking w pracy: w biznesie, edukacji czy organizacji pozarządowej. Usługa przygotowuje do uzgodnienia celów projektu, zrozumienia problemu w zespole i z klientem, do dobierania efektywnego zespołu projektowego, do badania zgodnie z wytycznymi metody, do przygotowania wartościowego scenariusza badań, do pomocy zespołowi w wybraniu insighty i zdefiniowania inspirujących potrzeb.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje metodę i narzędzia stosowane w design thinking | Kryteria weryfikacji Potrafi wymienić etapy metody design thinking w odpowiedniej kolejności . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi przypisać do etapów odpowiednie narzędzia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie i zna cel proponowanych technik pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Samodzielnie organizuje i moderuje warsztaty i procesy design thinking | Kryteria weryfikacji Prowadzi zespół przez proces design thinking | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Facylituje ćwiczenia zespołowe | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Potrafi samodzielnie przygotować oraz przeprowadzić wywiad pogłębiony. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje biznesowo metodę design thinking | Kryteria weryfikacji Określa cel projektów design thinking z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia warsztaty i procesy w projektach design thinking. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zna rolę moderatora w procesach biznesowych wykorzystujących design thinking. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wie jak badać potrzeby klientów oraz planuje działania w oparciu o ich potrzeby. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Współpracuje w zespole projektowym | Kryteria weryfikacji Pracuje zespołowo podczas ćwiczeń praktycznych, wspólnie wypracowując rozwiązania, z uwzględnieniem wszystkich członków zespołu. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs Moderatora Design Thinking to duża dawka wiedzy podana w przystępny i ciekawy sposób.
Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków z Design Thinking Institute, którzy nie tylko przekażą swoją wiedzę, ale również pobudzą kreatywne myślenie. Dzięki Kursowi uczestnicy zyskają kompetencje do prowadzenia procesów metodą design thinking oraz wejdą na wyższy poziom rozwoju zarządzania zarówno zmianą w przedsiębiorstwie jak i produktem/usługą.
Myślenie projektowe (design thinking) to zwinny (agile), iteracyjny proces projektowania i innowacji, który koncentruje się na pragnieniach i potrzebach użytkowników. Stara się je odczytać i wyprzedzić, aby zaspokoić nawet nieuświadomione jeszcze potrzeby. Umożliwia to firmie dostosowanie się do zmian zachodzących w branży, rozwoju technologii, a w konsekwencji wygranie z konkurencją. W miarę pojawiania się nowych technologii, design thinking staje się ważnym sposobem przekształcania tych technologii w przyjazne dla użytkownika usługi i produkty.
Design thinking uwzględnia szybkie zmiany technologiczne, zachowując pozytywne nastawienie wobec absolutnie każdej możliwości. Takie podejście będzie zyskiwało na znaczeniu, ponieważ firmy bezustannie poszukują coraz bardziej efektywnych, twórczych i nieszablonowych sposobów wykorzystania nowych technologii. Design thnking to bez wątpienia kompetencja przyszłości. Design thinking można stosować nie tylko do projektowania produktów, ale też jest użyteczne w planowaniu strategicznym jak np. zarządzanie zmianą, relacjami, komunikacją itd. Metoda ta jest wykorzystywana bardzo często przez projektantów stron internetowych, UX designerów oraz w szeroko pojętej branży IT.
Przed rozpoczęciem kursu każdy uczestnik przechodzi przez udostępniony przez Design Thinking Insitute bezpłatny materiał e-learningowy: Design Thinking Start, który obejmuje 120 minut materiału video i czas na pracę własną.
Po realizacji kursu każdemu uczestnikowi przysługuje DODATKOWE DARMOWE 60 minut konsultacji merytorycznej on-line, prowadzonej przez eksperta Design Thinking Institute.
Więcej szczegółowych informacji znajduje się bezpośrednio na stronie organizatora:
https://www.dt-institute.pl/oferta/kurs/12-wlacz-kreatywnosc-praktyczny-trening-moderatora-design-thinking
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Jak budować zrozumienie problemu w zespole i z klientem? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Jak dobierać efektywny zespół projektowy? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Kogo badać zgodnie z wytycznymi metody na etapie empatii? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Jak przygotować wartościowy scenariusz badań? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Jak przeprowadzać empatyczne wywiady w zespole? część I | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Jak przeprowadzać empatyczne wywiady w zespole? część II | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Jak pomóc zespołowi wybrać insighty i zdefiniować inspirujące klastry potrzeb? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Jak przejść od klastrów potrzeb do definicji efektywnych wyzwań projektowych z uwzględnieniem celów projektu? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Jak wspomagać zespół na etapie generowania pomysłów? Jak dobrać techniki kreatywne do tematu projektu? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Jak przeprowadzić sprawną, zespołową selekcję pomysłów pasujących do celów projektów? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Jak pomóc zespołowi rozwijać pomysły poprzez prototypowanie i testowanie? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Jak opracować z zespołem wartościowe hipotezy badawcze? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Jak dodatkowymi sposobami angażować zespół do działania? | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Przerwa | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Podsumowanie kursu | Prowadzący SARA KAPELA | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto201,27 PLN
- Koszt osobogodziny netto163,64 PLN
Prowadzący
Prowadzący
SARA KAPELA
Doświadczenie zdobywała realizując projekty m.in.: PwC, IKEA, Orange, Otomoto, Vorwerk, Metlife, Tauron, Swiss Krono, Sokołów oraz administracji publicznej odpowiadając za realizację merytoryczną programów dla ponad 50 samorządów z Polski w programach GovLab i GovTech Inno_Lab.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach kursu uczestnicy otrzymują:
- nieograniczony dostęp do kursu Design Thinking Start (w formie e-learningu)
- samouczek design thinking (w formie drukowanej broszury)
- pakiet opisanych case studies omawianych podczas szkolenia oraz pozostałe materiały (w formie plików .pdf)
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Podatek VAT - usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa do zwolnienia z VAT : §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701). Wymagane oświadczenie przedsiębiorstwa.
Walidacja przebiega w formie zdalnej pomiędzy walidatorem a uczestnikiem zgodnie z wybranymi metodami walidacji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji kursu w formie zdalnej:
- Komputer stacjonarny lub notebook z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi