SZKOLENIE SMART SELLER. POZYSKANIE KLIENTA (21x45 min.)
SZKOLENIE SMART SELLER. POZYSKANIE KLIENTA (21x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedstawiciele handlowi i sprzedawcy
- Osoby, które na co dzień zajmują się sprzedażą produktów lub usług, niezależnie od branży.
- Pracownicy działów sprzedaży, którzy chcą poprawić swoje wyniki i poznać nowoczesne techniki sprzedażowe.
- Sprzedawcy B2B oraz B2C.
Właściciele małych i średnich firm (SME)
- Przedsiębiorcy, którzy prowadzą własny biznes i chcą samodzielnie pozyskiwać klientów.
- Specjaliści ds. marketingu i customer service
- Managerowie i liderzy zespołów sprzedażowych
- Osoby planujące karierę w sprzedaży- Osoby bez doświadczenia, które chcą rozpocząć karierę w sprzedaży i potrzebują solidnych podstaw dotyczących pozyskiwania klientów i efektywnej komunikacji handlowej.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowuje uczest. do samodzielnego przeprowadzania efektywnych rozmów sprzedażowych z klientem przez handlowców firmy Eurocosmetics/Constance Carroll,skutecznej pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem, badania potrzeb klienta w celu zaproponowania optymalnej oferty,korzystając z odpowiednich technik językowych w celu obrony ceny.Ale również oprócz zdobycia nowych umiejętności jest zdobycie motywacji do nowego startu, do zmiany związanej z przekraczaniem siebie,nowych sił do pracy i rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posiada uporządkowaną wiedzę umożliwiającą posługiwanie się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie następujących tematów: Morale i nastawienie psychiczne handlowca w świecie współczesnym, VUCA Mental, strategie filtrowania rzeczywistości, pozytywnego myślenia, schemat pozyskania klienta, mail umawiający rozmowę sprzedażową, metakomunikat, elevator pitch, biały wywiad, budowanie relacji, badanie potrzeb, techniki odpowiedzi na obiekcje cenowe, metody ożywienia lida. | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik:znajduje potencjalnych klientów i pracuje prospectingowo wykorzystuje telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem (wzbudzenie ciekawości i umówienie sprzedażowej rozmowy zdalnej) + badanie potrzeb przeprowadza właściwą rozmowę sprzedażową w sposób świadomy stosuje różne warianty prowadzenia rozmowy, odpowiadac na obiekcje cenowe i obiekcje związane z okolicznościami cen i kryzysu wypracowuje wzory i algorytmy zimnego telefonu, zimnego maila + wzór rozmowy sprzedażowej dostosowanej do sytuacji swojej firmy i branży (70 % szkolenia to warsztaty) | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik:buduje swój autorytet poprzez profesjonalną postawę handlowca potrafi motywować siebie posiada umiejętności sprzedaży zgodne z etyką zawodu handlowca | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dobre szkolenie dla handlowców z doświadczeniem nie polega tylko na dostarczeniu uczestnikom nowej wiedzy. Osioł też nosi dużo książek. Ale nadal pozostaje osłem. Dobre szkolenie to takie szkolenie, podczas którego z uczestnikami coś się stanie, coś ich dotknie, czegoś doświadczą. Które stanie się nowym początkiem podróży, związanej z przekraczaniem siebie, nowymi siłami, nowym światłem i nową motywacją.
Smart Seller będzie więc pretekstem do wkroczenia do nowego postrzegania rzeczywistości sprzedażowej, sprzedażowych zadań i pracy. Uczestnicy szkolenia doświadczą, że praca Handlowca to przygoda, smak, nieustanny rozwój, odkrywany mimo lat pracy i zdobytego doświadczenia. Przeżyją więc szkolenie SPRZEDAŻOWE, którego zadaniem będzie dostarczenie nowych umiejętności sprzedaży z zakresu pozyskania nowego klienta B2B, otworzenie nowej sieci czy przejęcie klienta konkurencji. Ale także przeżyją szkolenie SPRZEDAŻOWE, którego zadaniem będzie zmotywowanie do nowego startu, zmiany, radości.
1. Morale i nastawienie psychiczne handlowca w świecie współczesnym.
Handlowiec Eurocosmetics/Constance Carroll i jego VUCA Mental a skuteczność sprzedażowa.
✅ strategia filtrowania rzeczywistości
✅ strategia pozytywnego nastawienia
✅ strategia umiejętności
2. Schemat pozyskania klienta
✅ Prospecting i segmentacja klienta
✅ Przejście bariery sekretariatu i dostanie się do decydenta
✅ umówienie spotkania sprzedażowego w pierwszej rozmowie telefonicznej
✅ Przygotowanie oferty
✅ Rozmowa właściwa sprzedażowa (wzór wg zdalne PVG)
3. Narzędzia rozmowy telefonicznej umawiającej spotkanie właściwe
✅ nastawienie przed rozmową
✅ kolejność przedstawienia - budowanie relacji
✅ dzwonię ponieważ - zasada powodu
✅ biały wywiad
✅ elevator pitch + dowód
✅ umowa tak/nie + wolny wybór
✅ umówienie spotkania właściwego
4. Mail umawiający rozmowę sprzedażową
✅ biały wywiad
✅ mailowy elevator pitch + dowód
✅ umówienie spotkania właściwego
5. Właściwa rozmowa sprzedażowa - wzór
✅ szybkie zbudowanie relacji na początku rozmowy
✅ metakomunikat i elevator
✅ badanie potrzeb z dojściem do bólu klienta
✅ emocjonalna prezentacja oferty(wartości z korzyści + obrazowanie)
✅ techniki odpowiedzi na obiekcje (cenowe + zastanowię się)
✅ finalizacja
6. Metody ożywienia lida po zakończonym procesie pozyskania klienta
TEST + PREZENTACJA- WALIDACJA
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
Zalecane aby uczestnicy posiadali doświadczenie w pracy z klientem.
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna liczba uczestników to 5 osób, maksymalna 9 osób. Zajęcia bez względu na liczbę uczestników będa realizowane w jednej grupie. Zajęcia praktyczne będą realizowane w formie warsztatów w dużej grupie oraz w formie wystąpień indywidualnych przed grupą i prowadzącym.
Szkolenie odpowiada na potrzeby osób, które chcą nie tylko zrozumieć nowoczesne techniki sprzedaży, ale również efektywnie budować relacje z klientami, z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, analityki sprzedażowej oraz komunikacji perswazyjnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 687,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 687,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto223,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto223,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Kawszyn
Autor i współautor sześciu książek („Pragnę”, „Techniki sprzedaży zdalnej”, „Pierwsze skrzypce”, „Motivazione”, „Shut up! Modelowe badanie potrzeb”, „Techniki Obrony Ceny”) oraz kilkunastu audiobooków (m.in. „Emocjonalna prezentacja oferty”, „Psychotechniki w przyjęciu reklamacji”, „Storytelling”, „Prawda i charyzma”, „Strategie efektywności sprzedażowej”). Współtwórca nowej kategorii rozwojowej na rynku szkoleń dla handlowców – Teach Art Spectacle®.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi