SZKOLENIE ZAMKNIĘTE STACJONARNE - Aktywizacja sprzedaży
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE STACJONARNE - Aktywizacja sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedstawiciele Handlowi, sprzedawcy
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Umiejętność utrzymywania i pozyskiwania klientów oraz sprzedażyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porządkuje i uzupełnia wiedzę na temat najskuteczniejszych technik aktywizacji sprzedaży | Kryteria weryfikacji - wprowadza skuteczne techniki pracy z klientami na wszystkich etapach sprzedaży- pozyskuje nowych klientów - rozszerza współpracę ze stałymi klientami i jak ponownie pozyskuje klientów straconych - radzi sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Podniesienie poziomu sprzedaży.Efekt usługi
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Imienny Certyfikat
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Po pierwsze – aktywność, po drugie – aktywność, po trzecie – aktywność
Znaczenie aktywności jako niezbędnego warunku dobrego rezultatu w Sprzedaży
- Narzędzia profesjonalnej sprzedaży
Przebieg i plan profesjonalnej rozmowy handlowej (rozmowa telefoniczna/ bezpośrednia) – techniki wpływu i procedury
Właściwe powitanie klienta
Autoprezentacja – jak wywierać wpływ poprzez autoprezentację?
Kształtowanie umiejętności zbierania informacji o potrzebach klienta (merytorycznych, psychologicznych, in.)
Atrakcyjna prezentacja oferty i produktów (dostosowana do potrzeb klienta)
Zachęta do współpracy z Firmą
Jak zachęcać do wyboru konkretnych produktów?
Jak właściwie zaprezentować cenę?
Obrona ceny/rabatu/ marży
Techniki reakcji na obiekcje, odmowę i krytykę klienta
Techniki wpływu na decyzje klienta
Sposoby zamknięcia sprzedaży
- Wzorce rozmowy z klientem w sytuacjach szczególnych
Pozyskiwanie klienta
Jak umówić się na spotkanie? Elementy telemarketingu
Jak reagować w sytuacji odmowy klienta?
Jak nie dać się zbyć prośbą o przysłanie oferty?
Pokonywanie oporu i zachęcanie klienta do podjęcia współpracy
Sposoby pozyskiwania i współpracy z klientem konkurencji
Jak przekonywać klienta do współpracy z nową firmą?
Jak mówić o konkurencji?
Odzyskiwanie klienta
Zachęcanie klienta do odnowienia współpracy
Pokonywanie oporu i złych doświadczeń klienta
Jak sprzedać więcej? Jak zwiększyć wartość transakcji?
Nakłanianie klientów do zwiększenia zakupów
Nakłanianie klientów do rozszerzania współpracy
Zachęta do kupna droższych/ wysoko marżowych produktów
Przekonywanie klienta w sytuacji, kiedy produkt/ oferta nie spełnia wszystkich jego oczekiwań
- Autodiagnoza własnego stylu sprzedaży
Moje atuty, moje obszary pracy
Zmiany, które wprowadzę, aby zwiększyć swoją efektywność
- Zasady pracy z klientem
Sposoby zbierania informacji o specyfice klienta
Rozmowa – źródło wiedzy o kliencie. Analiza psychologiczna, „niewinne” pytania diagnostyczne, interpretacja odpowiedzi
Strategie kupowania klienta – praktyczne wnioski dla pracy przedstawiciela handlowego
Typologia klienta, potrzeby i wartości klienta – sposoby rozpoznawania i wykorzystania wiedzy w sprzedaży
- Techniki wpływu w sprzedaży
Jak ciekawie i motywująco prezentować produkty?
Techniki psychologicznego nacisku na klienta
Przekonywanie do zakupu z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej o specyfice klienta
Aktywne słuchanie jako narzędzie budowania porozumienia
Pokonywanie oporu poprzez polaryzowanie klienta
Uzasadnianie i argumentacja wyboru – wykorzystanie języka korzyści i wyobrażeń w sprzedaży
Sposoby okazywania klientowi poczucia ważności – techniki dowartościowania
- Techniki zamykania sprzedaży i nakłaniania do kupna
Jak rozpoznać właściwy moment zakończenia rozmowy z klientem, spotkania i sprzedaży?
Techniki zamknięcia Sprzedaży
Rozpoznawanie przekonań handlowca ograniczających sprzedaż
- Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami
Radzenie sobie z krytyką i agresją słowną klienta
Asertywna obrona swoich praw – techniki odmowy (rabatu, przyspieszenia dostawy itp.)
Radzenie sobie z wątpliwościami klienta
Techniki reakcji na obiekcje klienta
- Przekazywanie klientowi niepomyślnych dla niego informacji
Skuteczne i eleganckie wzorce rozmów odnośnie np. zmiany ceny, pogorszenia warunków
handlowych, nieterminowej dostawy towaru, niemożności zwrotu, nieuznania reklamacji
- Jak sprzedawać drogo? Negocjacje cenowe
Skuteczny przepis na podanie ceny
Techniki obrony ceny
Techniki odmawiania rabatu
Lęki i negatywne przekonania handlowców związane z możliwością utrzymania ceny
- Trudny klient. Ustalenie typu indywidualnie dla każdego uczestnika szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 szkolenie - 1. dzień | Prowadzący Olga Koc-Olszewska | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 szkolenie - 2. dzień | Prowadzący Olga Koc-Olszewska | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto79,59 PLN
- Koszt osobogodziny netto64,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Olga Koc-Olszewska
Stworzyła i zrealizowała kilkadziesiąt programów szkoleniowych dla firm; głównie z zakresu handlowego (sprzedaż, obsługa klienta, negocjacje handlowe), zarządzania personelem (kierowanie zespołem, motywowanie zespołu), umiejętności osobistych (zarządzanie stresem, komunikacja) i budowania zespołów.
Ma duże doświadczenie handlowe. Prowadzi szkolenia dla wszystkich grup pracowników zajmujących się sprzedażą - dla szefów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników obsługi klienta, dla działów realizacji zamówień, obsługi reklamacji i windykacji. Realizuje szkolenia z całego procesu sprzedaży (od pozyskiwania klienta, negocjowania kredytu kupieckiego, po rozmowy o płatnościach), wspiera także klientów w zwiększaniu sprzedaży konkretnych grup produktowych.
Jako konsultant zajmowała się wdrożeniami standardów profesjonalnej obsługi klienta, tworzeniem strategii personalnych, doradztwem z zakresu zarządzania sprzedażą, opracowywania systemów ocen pracowniczych. Jest magistrem kierunku psychologia, o specjalizacji menedżerskiej oraz studiów podyplomowych - zarządzanie zasobami ludzkimi.
A prywatnie? Uwielbia piłkę nożną – jest aktywnym kibicem jednej z drużyn Polskiej Ligi.
Prowadziła szkolenia m.in. dla takich firm, jak: W.EG, SCHNEIDER ELECTRIC POLSKA, BRUGMAN, VIESSMANN, ZELMER, BIMs PLUS, HYDROSOLAR, CONS
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają bogate materiały szkoleniowe w formie wydrukowanych i zbindowanych książek z ćwiczeniami i regułami.
Informacje dodatkowe
Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejcu oraz terminie ustalonym z klientem.
Cena obejmuje:
- przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 14 godzin zegarowych (w tym przerwy). Ostatnie 15 minut w drugim dniu jest przeznaczone na walidację,
- bogate materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Test walidacyjny zostanie przeprowadzony poprzez formularze Google.