Szkolenie Kierownik Sali
Szkolenie Kierownik Sali
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie gastronomiczne dla kierowników sali jest dedykowane osobom, które obecnie pełnią lub przygotowują się do objęcia funkcji managerów sal restauracyjnych. Adresatami są również kelnerzy z ambicjami awansu na wyższe stanowiska, a także właściciele restauracji i hotelarze, którzy pragną podnieść standard obsługi w swoich lokalach. Program szkolenia jest skierowany do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, doskonalenia obsługi klienta oraz efektywnej organizacji pracy w branży gastronomicznej.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia gastronomicznego kierowników sali jest przygotowanie uczestników do samodzielnego zarządzania personelem, podniesienia jakości obsługi klienta. Uczestnicy nauczą się podnosić standardy obsługi, rozwiązywać konflikty, oraz planować pracę kelnerów, i kontrolować koszty restauracji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętnie zarządza personelem, | Kryteria weryfikacji monitoruje i analizuje podstawy zarządzania finansami i kontroluje koszty, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji monitoruje prace całego zespołu kelnerskiego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji szkoli kelnerów w zakresie sprzedaży i obsługi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się zwiększa efektywność pracy zespołu | Kryteria weryfikacji dostosowuje się do zmieniających się warunków pracy, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się podnosi jakości obsługi gości | Kryteria weryfikacji dostosowuje się do trendów gastronomicznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie gastronomiczne dla kierowników sali jest dedykowane osobom, które obecnie pełnią lub przygotowują się do objęcia funkcji managerów sal restauracyjnych. Adresatami są również kelnerzy z ambicjami awansu na wyższe stanowiska, a także właściciele restauracji i hotelarze, którzy pragną podnieść standard obsługi w swoich lokalach. Program szkolenia jest skierowany do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, doskonalenia obsługi gości oraz efektywnej organizacji pracy w branży gastronomicznej.
- Hierarchia i podział obowiązków na poszczególnych stanowiskach w gastronomii
- Pożądany kandydat – kierownik sali
- Omówienie zakresu obowiązków kierownika sali
- Modele zarządzania personelem: motywowanie, delegowanie zadań, wyznaczanie celów
- Rozliczanie kelnerów z wykonanych zadań
- Zakres decyzyjności w restauracji
- Standaryzacja obsługi kelnerskieja
- Schemat tworzenia ogłoszenia
- Proces rekrutacji i wdrażanie nowego pracownika na stanowisko pracy
- Savoir-vivre kelnera
- Techniki wywierania wpływu
- Istota sprzedaży oraz skuteczne zastosowanie technik sprzedażowych w restauracji: cross-selling, up-selling, doradzanie
- Budowanie rachunku – zwiększanie zysków
- Trudny gość, kluczowy gość, stały gość
- Typologia gości – sposób obsługi kelnerskiej
- Rodzaje serwisów w obsłudze kelnerskiej
- Okoliczności sprzyjające nieuczciwościom w gastronomii
- Zapobieganie i przeciwdziałanie kradzieżom – gotowe rozwiązania
- Powody reklamacji i rozstrzyganie sporów z gośćmi – zasada 5P
- Proces sprzedażowy imprez okolicznościowych – pierwszy kontakt z gościem
- Agenda jako narzędzie dobrej komunikacji
- Walidacja efektów uczenia się.
Przerwy wliczają się w czas trwania uslugi.
Podział na grupy 2 osobowe.
* 1 godzina dydaktyczna = 1 godzina zegarowa
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Hierarchia i podział obowiązków, Omówienie zakresu obowiązków kierownika sali Modele zarządzania personelem: motywowanie, delegowanie zadań, wyznaczanie celów | Prowadzący Karolina Kolańska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa | Prowadzący Sylwia Marcinkowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Rozliczanie kelnerów z wykonanych zadań Zakres decyzyjności w restauracji Standaryzacja, Schemat ogłoszenia, Proces rekrutacji | Prowadzący Sylwia Marcinkowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa | Prowadzący Karolina Kolańska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Istota sprzedaży oraz skuteczne zastosowanie technik sprzedażowych w restauracji: cross-selling, up-selling, doradzanieTrudny gość, kluczowy gość, stały gość | Prowadzący Karolina Kolańska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa | Prowadzący Karolina Kolańska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Zapobieganie i przeciwdziałanie kradzieżom – gotowe rozwiązania Powody reklamacji i rozstrzyganie sporów z gośćm | Prowadzący Sylwia Marcinkowska | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 096,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 096,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto137,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto137,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Marcinkowska
Pracując jako manager zarówno we Wrocławiu jak i w Warszawie zrozumiałam, że moją misją jest sprawić by Twój lokal gastronomiczny działał jak dobrze naoliwiona maszyna. Moim zamiłowaniem jest psychologiczne podejście do sprzedaży, perfekcyjna obsługa oraz zwalczanie nieuczciwości w lokalach gastronomicznych.
Dobrze wyszkolony kelner przyniesie zysk w lokalu, a odpowiednio przygotowany manager doskonale zadba o Twój biznes, więc chętnie dobiorę odpowiednie szkolenie dla Twojego zespołu. Fachowe przekazywanie wiedzy to nie tylko moja pasja, ale i moja misja
Karolina Kolańska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszyscy kursanci otrzymują materiały w wersji drukowanej oraz elektronicznej, notes i długopis
Warunki uczestnictwa
- Chęć rozwoju
Informacje dodatkowe
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi