Master of Business Administration
Master of Business Administration
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta jest skierowana do osób z wyższym wykształceniem, z co najmniej dwuletnim stażem pracy, zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym, zajmujących lub aspirujących do zajmowania stanowisk kierowniczych na średnim i wyższym szczeblu zarządzania oraz w organach nadzorczych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji07-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi402
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom istotnej dla skuteczności biznesowej nowoczesnej wiedzy umożliwiającej doskonalenie praktycznych umiejętności menedżerskich, w szczególności w zakresie analizy i identyfikowania problemów przedsiębiorstwa, formułowania koncepcji alternatyw strategicznych, dokonania ich oceny i wyboru, sprawnego podejmowania decyzji, umiejętności prowadzenia negocjacji oraz komunikowania się z innymi uczestnikami i otoczeniem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W toku studiów słuchacze: 1) uzyskują uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania organizacją, kierowania zasobami ludzkimi, marketingu, finansów, niezbędną do rozumienia społecznych i ekonomicznych uwarunkowań działalności gospodarczej oraz podejmowania związanych z nią decyzji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wsparcia będzie poddawany cyklicznym egzaminom. Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich przedmiotów, przygotowanie i obrona pracy końcowej. Przed egzaminem końcowym uczestnik wypełnia test kompetencji celem weryfikacji poziomu wiedzy słuchacza studium. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się W toku studiów słuchacze: 2) kształtują umiejętności doboru i praktycznego zastosowania wiedzy w procesie strategicznego i operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem na średnim i wyższym szczeblu kierowniczym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wsparcia będzie poddawany cyklicznym egzaminom. Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich przedmiotów, przygotowanie i obrona pracy końcowej. Przed egzaminem końcowym uczestnik wypełnia test kompetencji celem weryfikacji poziomu wiedzy słuchacza studium. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się W toku studiów słuchacze: 3) rozwijają świadomość wymogów nowoczesnego przywództwa, potrzebę ciągłego rozwijania wiedzy i umiejętności menedżerskich oraz tworzenia pozytywnego klimatu organizacyjnego i otwartości wobec interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wsparcia będzie poddawany cyklicznym egzaminom. Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich przedmiotów, przygotowanie i obrona pracy końcowej. Przed egzaminem końcowym uczestnik wypełnia test kompetencji celem weryfikacji poziomu wiedzy słuchacza studium. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program jest oparty na modułowym systemie nauczania, ukierunkowanym na praktyczne umiejętności sprawnego i efektywnego kierowania biznesem. Zajęcia mają charakter: wykładów, ćwiczeń, warsztatów, prac projektowych, gier symulacyjnych, studiów przypadków, pracy dyplomowej. Absolwenci MBA są wyposażeni w nowoczesne narzędzia analityczne i umiejętności praktyczne rozwiązywania problemów organizacyjnych.
I ZARZĄDZANIE ORGANIZACJAMI
1. Organizacja i zarządzanie
2. Analiza strategiczna i strategie organizacji
3. Zarządzanie zmianą i restrukturyzacja
4. Zarządzanie projektami
II UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE
1. Zarządzanie zasobami ludzkimi
2. Przywództwo i tworzenie zespołów
3. Zachowania organizacyjne
4. Coaching
III MARKETING
1. Zarządzanie marketingowe
2. Marketing międzynarodowy
3. Badania marketingowe
4. Public relations – zarządzanie wizerunkiem i reputacją
5. Techniki autoprezentacji
6. E-biznes
IV FINANSE PRZEDSIĘBIORSTW
1. Zarządzanie finansami
2. Analiza finansowa
3. Rachunkowość zarządcza
4. Metody wyceny wartości przedsiębiorstwa
5. Projekty inwestycyjne
VI Wizyty studyjne i wykłady gościnne
Kadrę wykładowców stanowi grono specjalistów, posiadających rozległą wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne. Zespół wykładowców prowadzących zajęcia w ramach studiów stanowią praktycy z kierunkowym doświadczeniem zawodowym oraz wykładowcy akademiccy posiadający doświadczenie praktyczne. Program kształcenia został przygotowany przy współpracy z przedsiębiorcami. Daje to słuchaczom gwarancję udziału w zajęciach o najwyższym poziomie i stopniu aktualności przekazywanej wiedzy.
Zajęcia dydaktyczne: 1 godz. dydaktyczna trwa 45 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto12 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto31,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto31,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Walicki
2. Marketing terytorialny
3. Public Relations
4. Programy lojalnościowe
Wieloletnia praktyka doradcza w zakresie zarządzania marketingowego, zarządzania wizerunkiem, PR i PR Inside w firmach różnych branż: handel hurtowy i detaliczny sprzętem telekomunikacyjnymi – telefony komórkowe i stacjonarne, budownictwo ogólne, budownictwo inżynieryjne, produkcja stolarki otworowej, hotele i restauracje, handel hurtowy i detaliczny AGD i RTV, handel i serwis samochodami, akcesoriami i oponami, handel hurtowy i detaliczny artykułami spożywczymi i przemysłowymi, usługi finansowe, produkcja i handel bielizną,
Długoterminowa współpraca z czołowymi firmami regionu, między: UNIBUD, RODEX, MTC, HAVO, PSS BIAŁYSTOK, HOTEL CRISTAL, TECHMOT, AIG, CLA, HAVO, GAIA, MAT, KINGA UNIBEP, MASSA, MARKO, AUTO IDEA – Mercedes Benz. Współpraca marketingowa z Podlaskim Klasterm Bielizny, Wschodnim Klastrem Budowlanym, Klastrem Instytucji Otoczenia Biznesu oraz kilkudziesięcioma firmami partnerskimi Fundacji Technotalenty.
Wyższe magisterskie – absolwent Wydziału Administracyjno - Ekonomicznego Fili Uniwersytetu Warszawskiego w Białymstoku. Uczestnik programów szkoleniowych realizowanych między innymi przez The Ohio State University i FG NSZZ Solidarność oraz specjalistycznych szkoleń trenerskich The Rutgers University of New Jersey i FRDL.
Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć na studiach podyplomowych i MBA oraz krótkich formach szkoleniowych. Długofalowa współpraca
Bogdan Rogaski
Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem na najwyższych szczeblach kierowniczych. Od 2013 r. prezes zarządu Barter S.A. w Białymstoku. Wykładowca akademicki w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania zmianą, promotor prac dyplomowych.
Magister organizacji i zarządzania, magister nauk prawnych, doktor nauk ekonomicznych.
Wykładowca akademicki i na studiach MBA.
Anatoliusz Kopczuk
Wykonawca lub współwykonawca badań, projektów i usług o charakterze doradczym dla około 80 przedsiębiorstw, organów założycielskich i banków (analizy finansowe, analizy strategiczne, wyceny wartości przedsiębiorstw, programy restrukturyzacyjne, biznes plany, studia wykonalności i analizy projektów inwestycyjnych). Przedstawiciel uczelni w pracach 3 klastrów oraz zespołów doradczych władz regionalnych i lokalnych. Wieloletnia aktywność w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń w zakresie analizy finansowej, oceny projektów inwestycyjnych, wyceny wartości przedsiębiorstwa, controllingu, zarządzania finansami oraz organizacji i zarządzania dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw. Zastępca przewodniczącego i członek rad nadzorczych (w tym - w spółce giełdowej), dyrektor sp. z o.o., dziekan, kanclerz, prorektor.
Wykonawca zleconych prac badawczych na rzecz organizacji gospodarczych i instytucji publicznych z zakresu rynku pracy, zarządzania i przedsiębiorczości.
Zastępca przewodniczącego i członek rad nadzorczych, dyrektor sp. z o.o., dziekan, kanclerz, prorektor.
Wykonawca lub współwykonawca badań, projektów i usług o charakterze doradczym dla około 80 przedsiębiorstw, organów założycielskich i banków (analizy finansowe, analizy strategiczne, wyceny wartości przedsiębiorstw, programy restrukturyzacyjne, biznes plany, studia wykonalności i analizy projektów inwestycyjnych). Przez 6 lat członek rad nadzorczych (w tym – w spółce
Paweł Niemotko
Sylwester Pilipczuk
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych, ciągle inwestuje w siebie i rozwija swoje kompetencje, ostatnio poszerzył swoje edukacyjne portfolio o certyfikaty: mediatora w prawie cywilnym i handlowym, terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz trenera FRIS®.
Pomysłodawca i twórca pierwszej w Polsce Siłowni Umysłu, popularyzator wniosków płynących z badań nad mózgiem w odniesieniu do optymalizacji jego potencjału oraz zasad efektywnego uczenia się.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Słuchacze otrzymują materiały do zajęć w formie elektronicznej lub papierowej.
Warunki uczestnictwa
Wykształcenie wyższe, co najmniej 2-letni staż pracy, złożenie wymaganych dokumentów rekrutacyjnych (kwestionariusz osobowy, kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, CV)
Opłaty:
- wpisowe: 500 zł
- opłata archiwizacyjna: 150 zł
- wydanie świadectwa: 60 zł
- wydanie dyplomu MBA w języku polskim: 30 zł
- wydanie dyplomu MBA w języku angielskim: 40 zł
Informacje dodatkowe
Studia MBA to światowy standard kształcenia osób mających ukończone studia wyższe i doświadczenie zawodowe. WSFiZ w Białymstoku prowadzi je od 2002 roku.
Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w formie weekendowych zjazdów stacjonarnych oraz w formie zdalnej (do 40% godz.) z wykorzystaniem platformy MS Teams (w czasie rzeczywistym z zapewnieniem obustronnej komunikacji między prowadzącym zajęcia a uczestnikami).
Harmonogram usługi będzie uzupełniany na bieżąco.
Każdy przedmiot kończy się wystawieniem oceny, w dużym stopniu w oparciu o samodzielną pracę słuchaczy poza zajęciami. Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich przedmiotów, przygotowanie i obrona pracy końcowej, oraz wniesienie niezbędnych opłat. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych MBA.
Słuchacze otrzymują materiały do zajęć w formie elektronicznej lub papierowej.
Walidacja zostanie przeprowadzona przez Dyrektor Centrum Kształcenia Podyplomowego WANS w Białymstoku.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- bezpłatny parking, restauracja, biblioteka, pokoje gościnne