SPRZEDAŻ I MARKETING Z WYKORZYSTANIEM LINKEDIN – SZKOLENIE.
SPRZEDAŻ I MARKETING Z WYKORZYSTANIEM LINKEDIN – SZKOLENIE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie swojej marki osobistej oraz sprzedaż swoich produktów i usług przez LinkedIn,
- właścicieli i prezesów dużych firm,
- menadżerów i pracowników działów PR, HR, marketingu,
e – commerce, sprzedaży,
- osób planujących rozpocząć prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych przez LinkedIn,
- uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój" realizowanego przez WUP Toruń,
- pozostałych osób zainteresowanych budowaniem marki osobistej oraz sprzedażą i marketingiem usług z wykorzystaniem platformy LinkedIn.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych oraz działań marketingowych i sprzedażowych na LinkedIn.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą o tym jak działa konto reklamowe na Linkedin | Kryteria weryfikacji opisuje różnice między płatnym i bezpłatnym kontem Linkedin | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji definiuje czym jest Insight Tag i jaka jest jego rola w prowadzeniu działań reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się buduje lejki sprzedażowe służące prowadzeniu działań sprzedażowych na Linkedin | Kryteria weryfikacji opisuje z czego składa się lejek sprzedażowy na Linkedin | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa jak powinny wyglądać lejki sprzedażowe dedykowane dla wybranych grup docelowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się ma świadomość najczęstszych błędów, które mogą się pojawić przy prowadzeniu działań reklamowych na Linkedin | Kryteria weryfikacji rozróżnia kiedy lepiej sprawdzą się bezpłatne, a kiedy płatne strategie sprzedaży na Linkedin | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje jakie skutki może przynieść niewłaściwy dobór formatu reklamowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szkolenie dedykowane dla: właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie swojej marki osobistej oraz sprzedaż swoich produktów i usług przez LinkedIn, właścicieli i prezesów dużych firm, menadżerów i pracowników działów PR, HR, marketingu, e – commerce, sprzedaży, osób planujących rozpocząć prowadzenie działań sprzedażowych i marketingowych przez LinkedIn, uczestników projektu ,,Kierunek Rozwój" realizowanego przez WUP Toruń, pozostałych osób zainteresowanych budowaniem marki osobistej oraz sprzedażą i marketingiem usług z wykorzystaniem platformy LinkedIn.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzecziwistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania. Jeśli uczestnicy posiadają konto na platformie Linkedin i chcą wykonywać na nim ćwiczenia, proszeni są o posiadanie w trakcie szkolenia hasła dostępowego do swojego konta.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5. Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: test teoretyczny zamknięty on-line - pytania jednokrotnego wyboru z automatycznym generowaniem i udostępnianiem wyników.
Ramowy program usługi:
1. Prowadzenie działań reklamowych na LinkedIn.
- konto reklamowe i jego wykorzystanie w celu pozyskiwania nowych klientów,
- bezpłatne i płatne konto na Linkedin,
- Insight Tag i jego rola w prowadzeniu działań reklamowych,
- tworzenie grup docelowych,
- ustalanie celów reklamowych oraz formatu reklamowego,
- analiza statystyk reklamowych,
- najczęstsze błędy przy prowadzeniu działań reklamowych na LinkedIn.
2. Prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych na LinkedIn.
- płatne i bezpłatne strategie sprzedaży na LinkedIn,
- budowanie lejków sprzedażowych,
- sposoby pozyskiwania obserwujących i rozbudowywania sieci kontaktów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Prowadzenie działań reklamowych na LinkedIn. Ćwiczenia, rozmowa na żywo,współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych na LinkedIn. Ćwiczenia, rozmowa na żywo,współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 03:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Test walidujący on-line i udostępnienie wyników. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 500,00 PLN
- Koszt usługi netto1 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Bogielczyk
Autorka kilkunastu szkoleń, e-booków i kursów online "1000 followersów w 30 dni", „Strategia sprzedaży na Instagramie”. W pracy z klientami dowodzi, że każda zmiana zaczyna się w głowie i zależy tylko i wyłącznie od nas! Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Inspiruje i mobilizuje do działania! Ciepła i serdeczna. Uwielbia swoją pracę! Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Facebooku https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,
Instagramie https://www.instagram.com/joannabogielczyk/
TikToku https://www.tiktok.com/@joannabogielczyk
i blogu www.joannabogielczyk.pl/blog
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
- Firma szkoleniowo-doradcza posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
- W przypadku chęci realizacji usługi w innej formie (szkolnie stacjonarne, szkolnie zdalne w czasie rzeczywistym, szkolenie zamknięte) lub innym terminie – zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwych opcji realizacji szkolenia.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.