Szkolenie "MS Office w pracy biurowej (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)"
Szkolenie "MS Office w pracy biurowej (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób z podstawową znajomością obsługi komputera
- Pracownicy MŚP
- Pracownicy administracji publicznej i samorządowej
- Osoby planujące rozwój kariery – przekwalifikowanie się lub awans na wyższe stanowisko
Szkolenie dedykowane jest także dla uczestników projektu "MBON Nowa perspektywa", "Małopolski Pociąg do Kariery – sezon I", "Kierunek Rozwój", „Nowy start w Małopolsce z EURESEM”, "Akademia HR", "Opolskie Kształcenie Ustawiczne", "Klucz do usług rozwojowych dla MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego", "KFS" oraz pozostałych programów dofinansowanych w całej Polsce.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "MS Office w pracy biurowej (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook)" przygotowuje do samodzielnego tworzenia dokumentów tekstowych, zestawień kalkulacyjnych, prezentacji multimedialnych oraz zarządzania pocztą i kalendarzem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W zakresie wiedzy:Uczestnik definiuje specyfikę oraz podstawową strukturę działania wybranych programów pakietu biurowego Office. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady tworzenia i edytowania tekstu, budowania zestawień i prostych prezentacji- tworzy zadania, kontakty i organizuje pracę ze skrzynką pocztową - automatyzuje pracę z użyciem skrótów klawiszowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie umiejętności:Uczestnik buduje czytelne dokumenty tekstowe, zestawienia, raporty i prezentacje multimedialne. Prezentuje dane w różnych formach. | Kryteria weryfikacji - tworzy i edytuje dokumenty tekstowe- tworzy formuły obliczeniowe z użyciem funkcji dat, logicznych, matematycznych, wyszukiwania i adresu - stosuje filtrowanie, sortowanie, wyszukiwanie, zamienianie danych - projektuje, publikuje i drukuje zestawienia z użyciem tabel i wykresów - obsługuje tabele przestawne do analizy danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych:Uczestnik pracuje ze świadomością poziomu swojej wiedzy i umiejętności, oraz wykorzystania ich w codziennej pracy zawodowej. | Kryteria weryfikacji - wskazuje i poprawnie stosuje wybrane możliwości pakietu biurowego MS Office w swoich plikach zawodowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób z podstawową znajomością obsługi komputera.
W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia przedstawiony jest w godzinach dydaktycznych (1h=45min). W harmonogramie uwzględniono 40 h dydaktycznych + 10 przerw 15 min.
Zalecane jest korzystanie z drugiego ekranu, tak aby móc swobodnie wykonywać ćwiczenia praktyczne wraz z trenerem.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Edytor tekstu MS Word
Elementy menu programu. Wprowadzanie, edycja, wyszukiwanie i zamienianie tekstu. Wstawianie elementów graficznych, tabel i wykresów. Ustawienia globalne dokumentów. Korespondencja seryjna. Formanty i tworzenie formularzy. Zabezpieczanie dokumentów. Zapisywanie dokumentów.
2. Arkusz kalkulacyjny MS Excel
Wprowadzanie i edytowanie danych. Filtrowanie, sortowanie i wyszukiwanie danych. Formuły i proste funkcje wbudowane. Formatowanie warunkowe. Praca na wielu arkuszach. Drukowanie. Wstawianie wykresów. Ochrona i poprawność danych. Tabele przestawne.
3. Prezentacje multimedialne w MS PowerPoint
Podstawowe zasady tworzenia prezentacji multimedialnej. Wstawianie tekstu i obiektów graficznych. Zastosowanie wbudowanych szablonów i motywów. Tworzenie wzorca prezentacji. Animacje i przejścia. Publikowanie prezentacji.
4. Poczta elektroniczna w MS Outlook
Wysyłanie, odbieranie, przesyłanie e-maili. Załączniki. Praca z kalendarzem, kontaktami, zadaniami.
5. Zastosowanie skrótów klawiszowych w celu przyspieszenia pracy z programami MS Office
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Edytor tekstu MS Word. [ćwiczenia z trenerem na żywo] | Prowadzący Jolanta Pawlik-Rusek | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Edytor tekstu MS Word. [ćwiczenia z trenerem na żywo] | Prowadzący Jolanta Pawlik-Rusek | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Arkusz kalkulacyjny MS Excel. [ćwiczenia z trenerem na żywo] | Prowadzący Jolanta Pawlik-Rusek | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Arkusz kalkulacyjny MS Excel. [ćwiczenia z trenerem na żywo] | Prowadzący Jolanta Pawlik-Rusek | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Prezentacje multimedialne w MS PowerPoint. MS Outlook. [ćwiczenia z trenerem na żywo] | Prowadzący Jolanta Pawlik-Rusek | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja (test wiedzy) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Pawlik-Rusek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po szkoleniu uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych (pendrive 16GB z nagraniami, notatnik, długopis) oraz oryginał zaświadczenia ukończenia szkolenia w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
1. Usługa szkoleniowa będzie rejestrowana na potrzeby kontroli i monitoringu Instytucji nadzorującej program dofinansowania. Nie będzie udostępniana w żadnej formie osobom trzecim.
2. Uczestnik zapisując się na usługę wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Informacje dodatkowe
Warto przeczytać, zanim podejmiesz decyzję:
- Szkolenie prowadzone będzie na najnowszej wersji Office 2021.
- Szkolenie zamknięte realizowane jest przy min. 5 osobowej grupie pracowników (możliwe także w siedzibie firmy, zapewniamy sprzęt z licencjonowanym oprogramowaniem).
- Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu "Małopolski Pociąg do Kariery".
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek - Rozwój".
Jeżeli interesuje Cię inna tematyka, inny poziom zaawansowania bądź inny termin realizacji szkolenia, zapoznaj się z aktualną ofertą naszych szkoleń w Bazie Usług Rozwojowych lub zadzwoń do nas. Przygotujemy dla Ciebie ofertę dedykowaną.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Szkolenie odbywa się poprzez platformę Teams. Link jest aktywny przez cały dzień szkolenia.
2. Minimalne wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop, tablet lub inne urządzenie mobilne
- głośniki, mikrofon i kamerka internetowa
- system operacyjny - macOS, Windows 7 lub wyższy
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
- połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)
- przeglądarki: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Safari 7+
4. Niezbędne oprogramowanie: zainstalowany pakiet MS Office 2013 lub nowszy
5. Pliki do szkolenia będą udostępnione do pobrania ze wskazanego źródła, tuż przed rozpoczęciem szkolenia.