Kurs języka włoskiego na poziomie A2
Kurs języka włoskiego na poziomie A2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Włoski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla przedsiębiorców i ich pracowników znających włoski na poziomie A2, realizujących program NETBON 2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi31
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs języka włoskiego na poziomie A2 przygotowuje do posługiwania się językiem włoskim w sferze prywatnej, publicznej i zawodowej na poziomie podstawowym, umożliwia poznanie wybranych zagadnień z zakresu kultury włoskiej i rozwija kompetencje interkulturowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: Uczestnik •odpowiada na proste pytania i wypowiedzi wymawiane wyraźnie i powoli•udziela poprawną odpowiedź na pytania i informacje na temat danych osobowych i innych elementów opisywania osób, takich jak zawód, rodzina, wygląd zewnętrzny, zainteresowania • wchodzi w interakcję podczas wypowiedi na temat dnia codziennego i czasu wolnego • uczestniczy w prostej rozmowie na temat jedzenia, zamawiania dań, preferencji kulinarnych, funkcjonowania niektórych miejsc np. urzędów, banków, poczty • pyta, jak dojść do pożądanego miejsca • reaguje na informację podaną przez nauczyciela | Kryteria weryfikacji Uczestnik •odpowiada na proste pytania dotyczące przerabianych zagadnień • udziela poprawnej odpowiedzi na pytania dotyczące danych osobowych, zawodu, rodziny, wyglądu zewnętrznego i zainteresowań • prowadzi prostą rozmowę na temat dnia codziennego i czasu wolnego • skutecznie zamawia dania, w restauracji, załatwia proste sprawy w urzędach • pyta o drogę i odnajduje miejsce dzięki uzyskanym informacją | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się MÓWIENIE: Uczestnik wita się i żegna, przedstawia siebie i znajomych, • zadawaje proste pytania i odpowiada na prosto formułowane pytania i prośby • przekazuje proste informacje o sobie, swoich zajęciach, zainteresowaniach i czasie wolnym • opisuje swój rozkład dnia, pyta o datę, godzinę, częstotliwość wykonywania czynności, o drogę, godzinę odjazdu, kupuje bilet • porozumiewa się w sklepie, zamawia posiłek w restauracji, barze | Kryteria weryfikacji Uczestnik • reaguje poprawnie w sytuacjach towarzyskich takich jak: przywitanie, pożegnanie, podziękowanie za pomoc • przekazuje proste informacje o sobie, swoich zajęciach, zainteresowaniach i czasie wolnym • opisuje swój rozkład dnia, • pyta o drogę, godzinę odjazdu, kupuje bilet • porozumiewa się w sklepie, ,restauracji, barze | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się PISANIE: Uczestnik • wypełnia formularz zawierający podstawowe dane osobowe w urzędzie, hotelu i banku • pisze krótki list, mail, pocztówkę, z pozdrowieniami, zaproszenie, odpowiedź na zaproszenie | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze prosty list formalny, e-mail służbowy, wyraża w nim swoją opinię oraz informacje | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się CZYTANIE: Uczestnik •rozróżnia informacje o danych osoby w dokumentach tożsamości, formularzach•czyta ze zrozumieniem krótkie teksty jak: informacje w broszurze; turystycznej, napisy na dworcu, stacjach, urzędach, rozkłady jazdy środków transportu, menu w restauracji, nazwy dań i napojów • uzyskuje potrzebne informacje z krótkich i prostych e- mails, listów nieformalny, pocztówek, sms | Kryteria weryfikacji Uczestnik •uzyskuje potrzebne informację dotyczące danych osoby w dokumentach tożsamości, formularzach •czyta ze zrozumieniem krótkie teksty jak: informacje w broszurze; turystycznej, napisy w miejscach publicznych, rozkłady jazdy środków transportu, menu w restauracji, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 31 godzin dydaktycznych (tzn 45-minutowych) realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym
-
Leksyka: Przedstawianie się i innych osób
Gramatyka: Zaimki osobowe (io, tu, lui/lei)
-
Leksyka: Powitania i pożegnania
Gramatyka: Czasowniki regularne -are (Presente)
-
Leksyka: Zawody i miejsca pracy
Gramatyka: Rodzajniki określone i nieokreślone (il, la, un, una)
-
Leksyka: Liczby i godziny
Gramatyka: Czasowniki regularne -ere i -ire (Presente)
-
Leksyka: Opisywanie pogody
Gramatyka: Czasowniki nieregularne (andare, fare, essere, avere)
-
Leksyka: Rodzina i relacje
Gramatyka: Przymiotniki dzierżawcze (mio, tuo, suo)
-
Leksyka: Codzienne czynności (rutyna)
Gramatyka: Czasowniki zwrotne (alzarsi, vestirsi)
-
Leksyka: Zakupy – produkty spożywcze
Gramatyka: Zaimki dopełnieniowe bezpośrednie (lo, la, li, le)
-
Leksyka: Zakupy – ubrania
Gramatyka: Przymiotniki i ich rodzajnik
-
Leksyka: Restauracja – zamawianie jedzenia
Gramatyka: Czas przeszły złożony (Passato Prossimo) – czasowniki z avere
-
Leksyka: Części ciała
Gramatyka: Czas przeszły złożony (Passato Prossimo) – czasowniki z essere
-
Leksyka: Transport (autobus, pociąg, taksówka)
Gramatyka: Użycie przyimków (a, in, su, con)
-
Leksyka: Opisywanie miejsc (miasto, wieś)
Gramatyka: Przymiotniki opisowe (bello, grande, piccolo)
-
Leksyka: Pytanie o drogę
Gramatyka: Tryb rozkazujący (Imperativo)
-
Leksyka: Środki transportu i podróże
Gramatyka: Czas przyszły (Futuro semplice)
-
Leksyka: Plany wakacyjne
Gramatyka: Zaimki dzierżawcze w liczbie mnogiej (i miei, i tuoi)
-
Leksyka: Zakwaterowanie (hotel, apartament)
Gramatyka: Stopniowanie przymiotników (più... di, meno... di)
-
Leksyka: Hobby i zainteresowania
Gramatyka: Czasowniki modalne (potere, dovere, volere)
-
Leksyka: Sporty i aktywności fizyczne
Gramatyka: Wyrażenia z „mi piace” i „mi piacciono”
-
Leksyka: Kino i teatr
Gramatyka: Tryb przypuszczający (Condizionale semplice)
-
Leksyka: Opisywanie emocji
Gramatyka: Czasowniki zwrotne w różnych czasach (mi sento, mi sono sentito)
-
Leksyka: Zdrowie i wizyty u lekarza
Gramatyka: Użycie czasowników z "ci" (es. ci vuole, ci sono)
-
Leksyka: Przyjaźń i relacje społeczne
Gramatyka: Wyrażenia z "ne" (es. me ne vado, non ne ho)
-
Leksyka: Opisywanie domu i mieszkania
Gramatyka: Zaimki względne (che, cui)
-
Leksyka: Zakupy online
Gramatyka: Rzeczowniki niepoliczalne i liczba mnoga (molto, poca, un po' di)
-
Leksyka: Święta i uroczystości
Gramatyka: Użycie "stare per" + bezokolicznik (sto per partire)
-
Leksyka: Technologia i media społecznościowe
Gramatyka: Konstrukcje z "si passivante" (si dice, si fa)
-
Leksyka: Problemy i reklamacje
Gramatyka: Zaimki zwrotne i dopełnieniowe razem (me lo, te lo)
-
Leksyka: Opisywanie doświadczeń życiowych
Gramatyka: Konstrukcja "essere + stato" (sono stato, siamo stati)
-
Leksyka: Podsumowanie i powtórka
Gramatyka: Powtórzenie czasów (Presente, Passato prossimo, Futuro semplice)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Leksyka: Przedstawianie się i innych osób Gramatyka: Zaimki osobowe (io, tu, lui/lei) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Leksyka: Powitania i pożegnania Gramatyka: Czasowniki regularne -are (Presente) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Leksyka: Zawody i miejsca pracy Gramatyka: Rodzajniki określone i nieokreślone (il, la, un, una) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Leksyka: Liczby i godziny Gramatyka: Czasowniki regularne -ere i -ire (Presente) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Leksyka: Opisywanie pogody Gramatyka: Czasowniki nieregularne (andare, fare, essere, avere) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Leksyka: Rodzina i relacje Gramatyka: Przymiotniki dzierżawcze (mio, tuo, suo) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Leksyka: Codzienne czynności (rutyna) Gramatyka: Czasowniki zwrotne (alzarsi, vestirsi) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Leksyka: Zakupy – produkty spożywcze Gramatyka: Zaimki dopełnieniowe bezpośrednie (lo, la, li, le) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Leksyka: Zakupy – ubrania Gramatyka: Przymiotniki i ich rodzajnik | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Leksyka: Części ciała Gramatyka: Czas przeszły złożony (Passato Prossimo) – czasowniki z essere | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Leksyka: Transport (autobus, pociąg, taksówka) Gramatyka: Użycie przyimków (a, in, su, con) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Leksyka: Pytanie o drogę Gramatyka: Tryb rozkazujący (Imperativo) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Leksyka: Środki transportu i podróże Gramatyka: Czas przyszły (Futuro semplice) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Leksyka: Plany wakacyjne Gramatyka: Zaimki dzierżawcze w liczbie mnogiej (i miei, i tuoi) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Leksyka: Opisywanie miejsc (miasto, wieś) Gramatyka: Przymiotniki opisowe (bello, grande, piccolo) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Leksyka: Zakwaterowanie (hotel, apartament) Gramatyka: Stopniowanie przymiotników (più... di, meno... di) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Leksyka: Hobby i zainteresowania Gramatyka: Czasowniki modalne (potere, dovere, volere) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Leksyka: Sporty i aktywności fizyczne Gramatyka: Wyrażenia z „mi piace” i „mi piacciono” | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Leksyka: Kino i teatr Gramatyka: Tryb przypuszczający (Condizionale semplice) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Leksyka: Opisywanie emocji Gramatyka: Czasowniki zwrotne w różnych czasach (mi sento, mi sono sentito) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Leksyka: Zdrowie i wizyty u lekarza Gramatyka: Użycie czasowników z "ci" (es. ci vuole, ci sono) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Leksyka: Przyjaźń i relacje społeczne Gramatyka: Wyrażenia z "ne" (es. me ne vado, non ne ho) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Leksyka: Opisywanie domu i mieszkania Gramatyka: Zaimki względne (che, cui) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Leksyka: Święta i uroczystości Gramatyka: Użycie "stare per" + bezokolicznik (sto per partire) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Leksyka: Technologia i media społecznościowe Gramatyka: Konstrukcje z "si passivante" (si dice, si fa) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Leksyka: Zakupy online Gramatyka: Rzeczowniki niepoliczalne i liczba mnoga (molto, poca, un po' di) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Leksyka: Problemy i reklamacje Gramatyka: Zaimki zwrotne i dopełnieniowe razem (me lo, te lo) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Leksyka: Opisywanie doświadczeń życiowych Gramatyka: Konstrukcja "essere + stato" (sono stato, siamo stati) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Leksyka: Restauracja – zamawianie jedzenia Gramatyka: Czas przeszły złożony (Passato Prossimo) – czasowniki z avere | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Leksyka: Podsumowanie i powtórka Gramatyka: Powtórzenie czasów (Presente, Passato prossimo, Futuro semplice) | Prowadzący Agnieszka Gatti | Data realizacji zajęć 03-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:55 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 790,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Gatti
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji.
Harmonogram nie przewiduje przerw, gdyż zajęcia trwają maksymalnie 45 minut.
Walidacja jest wliczona do harmonogramu i przeprowadzana jest podczas ostatnich zajęć.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonania testu diagnostycznego na początku szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy @GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- @GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge oraz platforma CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 11.03.2025
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.