SZKOLENIE ZAMKNIĘTE STACJONARNE - Kierowanie Zespołem
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE STACJONARNE - Kierowanie Zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Managerowie, szefowie, osoby decyzyjne i dowodzące zespołami.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Osoba uczestnicząca w szkoleniu wzmacnia oraz nabywa nowe umiejętności w zakresie zarządzania zespołem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porządkuje wiedzę z zakresu kierowania zespołem oraz uczy kompetencji zarządzania pracownikami na stanowisku kierowniczym. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje style kierowania- rozpoznaje mocne i słabe strony w zarządzaniu pracownikami - kieruje prawidłowo swoimi wcześniejszymi kolegami - przekazuje konstruktywnie polecenia pracownikom - deleguje zadania w zależności od dojrzałości pracownika - przeprowadza prawidłowo rozmowy dyscyplinujące z pracownikami - udziela prawidłowych informacji zwrotnych pozytywnych - udziela prawidłowych informacji zwrotnych negatywnych - umie konstruktywnie krytykować wykonane zadanie - motywuje pracowników do wykonania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest wzmocnienie i rozbudowanie kompetencji menadżerskich uczestników. Managerów przygotowujemy do efektywnego zarządzania oraz podnoszenia wyników ich zespołów.Efekt usługi
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Imienny Certyfikat
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Co to znaczy kierować innymi?
Jestem zwierzchnikiem czy przewodnikiem?
Moje cele i zadania
- Mój styl kierowania
Co to jest styl kierowania?
Rodzaje stylów kierowania – konsekwencje dla zespołu, którym kierujemy i dla wykonywanych zadań
Który styl jest najbardziej efektywny? – sytuacyjne podejście do kierowania
Dobór stylu do:
- zadań
- dojrzałości psychologicznej podwładnych
Określenie własnego stylu kierowania ludźmi (test i gra liderska)
- Doskonalenie swoich umiejętności kierowniczych
Zadania menedżera i zarządzanie efektywnością pracownika
Moje mocne i słabe strony jako szefa
Rozwijanie elastyczności w kierowaniu – dobór stylu do sytuacji
Konkretne techniki budowania postawy zadaniowej bądź motywowania zespołu
- Gdy awansowałeś i kierujesz swoimi dawnymi kolegami….
Problemy szefa + pomocne rozwiązania
- Przekazywanie pracownikom zadań
Exposé szefa
Ustalanie celów pracy
Kontrola realizacji zadań
Rozliczanie z realizacji zadań
Badanie przyczyn niepowodzeń
- Delegowanie zadań i rozwijanie umiejętności kierowniczych
Dlaczego szefowie nie delegują zadań? Własny rachunek sumienia
Dlaczego musimy uczyć się delegować?
Konkretne techniki delegowania zadań (co, kiedy, dlaczego, komu, jak)
Motywowanie pracowników do wykonywania zadań
Korzyści dla firmy i pracownika z delegowania
- Rozmowy w trudnych sytuacjach. Zasady udzielania informacji zwrotnych o pracy jako narzędzie pracy menedżera
Dlaczego należy udzielać informacji zwrotnych?
O czym świadczy brak komunikacji z podwładnymi i nieudzielanie feedbacku?
Zrób to profesjonalnie! Podstawowe zasady udzielania feedbacku
Udzielanie pochwał
Pochwała jako narzędzie budowania motywacji
Błędy pracownika
Jak konstruktywnie krytykować?
Sposoby na rozwiązanie problemu i jednoczesne podniesienie motywacji
Prawidłowa komunikacja w udzielaniu informacji zwrotnych o pracy
Najczęstsze błędy szefów
Przyjmowanie feedbacku przez pracowników
Reakcje niedojrzałe i sposoby radzenia sobie z nimi
- Symulacje sytuacji kierowniczych
Ćwiczenie w kierowaniu zespołem, gry liderskie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 szkolenie - 1. dzień | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 szkolenie - 2. dzień | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto96,64 PLN
- Koszt osobogodziny netto78,57 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Renata Bibik
- menedżerskich (w zakresie zarządzania zespołem, przywództwa, komunikacji, motywowania pracowników, systemów ocen, coachingu),
- handlowych (aktywizacja sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje, reklamacje),
- osobistych (asertywność, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie konfliktów)
- trenerskich (train the trainers, sztuka prezentacji, efektywne uczenie).
Specjalista w zakresie coachingu oraz indywidualnego motywowania pracowników. Dla uczestników szkoleń prowadzi coaching w miejscu pracy, sesje „on the job”, superwizje grupowe oraz indywidualne programy rozwoju.
Ma doświadczenie praktyczne w kierowaniu zespołem oraz w sprzedaży. W firmie KREATOR pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju, odpowiada za rozwój kadry trenerskiej, prowadzi seminaria i wewnętrzne szkolenia, dbając o najwyższy poziom pracy trenerów.
Doktor nauk humanistycznych, psycholog i pedagog, wykładowca akademicki, prowadzi badania naukowe z zakresu efektywności zawodowej.
Interesuje się możliwościami ludzkiego umysłu.
Pracowała między innymi dla takich firm, jak: GRUPA HBH (BIMS PLUS, HYDROSOLAR, HTI BP), HJ HEINZ POLSKA, LINCOLN ELECTRIC BESTER, SCA HYGIENE PRODUCTS, SCHRACK ENERGIETECHNIK POLSKA, GÓRAŻDŻE CEMENT, PHOENIX CONTACT, ASTROMAL, CORNETTE, BEL-POL, COLGATE-PALMOLIVE MANUFACTURING POLAND, STRABAG, CAPGEMINI, DELAVAL, IMPEL.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają bogate materiały szkoleniowe w formie wydrukowanych i zbindowanych książek z ćwiczeniami i regułami.
Informacje dodatkowe
Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejcu oraz terminie ustalonym z klientem.
Cena obejmuje:
- przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 14 godzin zegarowych (w tym przerwy). Ostatnie 15 minut w drugim dniu jest przeznaczone na walidację,
- bogate materiały szkoleniowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Test walidacyjny zostanie przeprowadzony poprzez formularze Google.