Praca z warstwami w programie Photoshop – podstawy.
Praca z warstwami w programie Photoshop – podstawy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się podstaw pracy z warstwami w programie graficznym Adobe Photoshop.
Usługa adresowana jest między innymi do osób, które mają przyznane dofinansowania do szkoleń, w tym dla uczestników projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1 i „Nowy start w Małopolsce z EURESem" oraz Projekt Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do efektywnego wykorzystania warstw, w celu podniesienia atrakcyjności projektu graficznego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Posługuje się narzędziami programu do zarządzania warstwami. | Kryteria weryfikacji 1. Konfiguruje panel warstw do swoich potrzeb. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Sprawnie posługuje się warstwami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Wykorzystuje narzędzia do łączenia i scalania warstw. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Potrafi zastosować łączenie i scalenie warstw. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 5. Rozpoznaje rodzaje warstw. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 2. Zarządza warstwami. | Kryteria weryfikacji 1. Dodaje i usuwa warstwy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Grupuje warstwy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Blokuje i odblokowuje warstwę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Zmienia nazwę warstwy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 5. Zmienia kolejność warstw. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 6. Powiela warstwy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 7. Włącza i wyłącza widoczność warstwy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 3. Stosuje mieszanie i krycie warstw. | Kryteria weryfikacji 1. Wykorzystuje mieszanie pikseli sąsiadujących warstw dzięki trybom mieszania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Tworzy efekt świetlistej poświaty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Używa zmiany krycia warstwy w celu otrzymania dodatkowych efektów w projekcie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 4. Posługuje się stylami warstw. | Kryteria weryfikacji 1. Nadaje obiektom wygląd przestrzenności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Dodaje cień do obiektów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Potrafi uwypuklić element projektu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Zmienia kolor wybranego obiektu na jednolity, gradientowy, teksturę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 5. Dodaje blask. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 6. Nadaje obiektom obrys. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 7. Tworzy nowe style. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 8. Kopiuje, wkleja i usuwa style warstw. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 5. Dokonuje korekty zdjęć za pomocą warstw dopasowania. | Kryteria weryfikacji 1. Zmienia barwę i nasycenie zdjęcia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. Dokonuje korekty jasności i kontrastu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. Usuwa przebarwienia ze zdjęcia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 4. Wykorzystuje narzędzie cienie/podświetlenia do korygowania zdjęć. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się podstaw pracy z warstwami w programie graficznym Adobe Photoshop.
Program zajęć:
1. omówienie i konfiguracja panelu warstw,
2. zarządzanie warstwami,
3. blokowanie i zmiana nazwy warstwy,
4. tworzenie grup warstw,
5. zmiana widoczności warstw,
6. stosowanie trybów mieszania,
7. dodawanie do projektu efektu świetlistej poświaty,
8. wykorzystywanie krycia warstwy,
9. nadawanie efektów do obiektów przy pomocy styli warstw,
10. warstwy dopasowania wykorzystywane przy edycji fotografii.
Uczestnicy szkolenia otrzymują w formie elektronicznej materiały szkoleniowe i ćwiczeniowe.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na każde 4 godz. zajęć przewidziano 15 min. przerwy (nie wliczane w czas usługi rozwojowej) oraz 30 min. walidacji po ostatnich zajęciach (wliczane w czas usługi rozwojowej).
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu. Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera.
Ze względu na spore odległości czasowe harmonogram jest szczegółowo uzgadniany z Uczestnikami oraz Trenerem i publikowany najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zawiera także informacje dotyczące podziału na dni i godziny, tematy zajęć, nazwisko Trenera oraz czas przeznaczony na walidację.
Zajęcia będą odbywać się w godzinach popołudniowych.
Jest możliwość ustalenia godzin dopołudniowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Gilska
Prowadzi Agencję Reklamową, w której zajmuje się zarówno opracowaniem graficznym reklam i różnorodnych materiałów promocyjnych, jak i ich drukiem (na dowolnym sprzęcie oraz dowolnym materiale). Projektuje i tworzy strony www (w tym sklepy internetowe, portale społecznościowe). Przygotowanie teoretyczne, pedagogiczne połączone z wieloletnim doświadczeniem zawodowym gwarantuje, że prowadzone szkolenie będzie miało bardzo praktyczny wymiar. Specjalizuje się w szkoleniach z takiej tematyki jak: grafika komputerowa (Corel Draw, Illustrator, Photoshop), tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi (Wordpress, Joomla, HTML, CSS, PHP, Java, JavaScript, sklepy internetowe).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały do ćwiczeń wraz z krótką instrukcją.
Warunki uczestnictwa
Od uczestnika szkolenia wymagana jest znajomość podstawowej obsługi komputera oraz systemu Windows. Uczestnik wypełnia pre i post-test, a w ramach zaliczenia wykonuje projekt graficzny zadany przez prowadzącego zajęcia.
Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku zgodnie z Regulaminem Organizacji Usług Szkoleniowych SAI sp. z o.o. oraz regulaminów instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowy z WUP w Krakowie w ramach Projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" i „Nowy start w Małopolsce z EURESem" oraz z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w innym terminie, z innego zakresu, według indywidualnych potrzeb uczestnika/uczestników, również w trybie stacjonarnym, w dniach i godzinach dostosowanych do ich potrzeb i możliwości.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- szkolenie prowadzone będzie przy użyciu komunikatora internetowego ZOOM,
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: procesor dwurdzeniowy, minimum 4 GB RAM,
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik – 2 Mb/s,
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające udział w szkoleniu: Windows 7/8/10, przeglądarka internetowa.
- zainstalowany program Adobe Photoshop.
W przypadku konieczności dokumentowania realizacji szkolenia poprzez utrwalenie wizerunku Uczestnika, musi on dysponować sprzętem (np. kamerką internetową, smartfonem), który pozwoli prawidłowo (zgodnie z regulaminami instytucji nadzorujących i monitorujących szkolenia dofinansowane) dokumentować fakt realizacji szkolenia przez Uczestnika.
Istnieje możliwość sprawdzenia online płynności połączenia przed szkoleniem.
Połączenie zdalne nastąpi bezpośrednio przez komunikator lub po kliknięciu w przesłany przez Trenera link z dostępem do połączenia online.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu jest dostępny przez cały okres szkolenia.