Kurs specjalista ds. sprzedaży z elementami obsługi klienta.
Kurs specjalista ds. sprzedaży z elementami obsługi klienta.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest adresowana dla osób pełnoletnich, pracujących lub chcących pracować w zawodzie sprzedawcy. Dedykowana również dla osób zainteresowanych opanowaniem technik autoprezentacji, negocjacji, rozmowy handlowej, wystąpień publicznych oraz opanowania zasad obsługi klienta.
Grupa docelowa to również obecni i przyszli:
- handlowcy stacjonarni i terenowi.
- przedstawiciele handlowi,
- specjaliści działów sprzedaży i obsługi klienta,
- specjaliści ds. marketingu,
- menedżerowie i kierownicy sprzedaży,
- osoby zainteresowane rozwojem technik, autoprezentacji, negocjacji, wystąpień publicznych,
- pracownicy biura obsługi klienta i call center.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa, tj. Kurs „Specjalista ds. sprzedaży z elementami obsługi klienta” przygotowuje do samodzielnej pracy w sprzedaży, obsłudze klienta i pokrewnych profesjach poprzez stosowanie odpowiednich technik sprzedaży czy zaawansowanych negocjacji handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje techniki wywierania pozytywnego wrażenia, jak również monitoruje komunikacje z klientami w sposób efektywny i budujący sprzyjającą relacje do transakcji handlowych. | Kryteria weryfikacji Omawia elementy tworzące efekt pierwszego wrażenia.Weryfikuje na bieżąco sygnały mowy ciała, które wywierają pozytywne wrażenie. Wyróżnia zasady tworzenia Buyer Person oraz analizę SWOT. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje rynek i jego potrzeby oraz projektuje strategie sprzedażowe. | Kryteria weryfikacji Indywidualizuje kluczowe strategie marketingowe (penetracji rynku, rozwoju rynku i produktu oraz dywersyfikacji). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Ocenia potrzeby klienta poznając jego motywy nabywcze za pomocą rozmowy handlowej. Prowadząc rozmowę handlową uzasadnia wykorzystane techniki sprzedaży oparte na zadawaniu pytań. | Kryteria weryfikacji Omawia rodzaje motywacji angażujących klientów do zakupu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Obsługuje trudnego klienta oraz kontroluje sytuacje konfliktowe sztukując rozwiązań zadawalających wszystkie strony. | Kryteria weryfikacji Sprawdza znajomość metod radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa, tj. Kurs „Specjalista ds. sprzedaży z elementami obsługi klienta” jest adresowana dla osób pełnoletnich, pracujących lub chcących pracować w sprzedaży, obsłudze klienta i pokrewnych profesjach. Grupa docelowa to również obecni i przyszli: handlowcy stacjonarni i terenowi, przedstawiciele handlowi, specjaliści działów sprzedaży i obsługi klienta, specjaliści
ds. marketingu, menedżerowie i kierownicy sprzedaży, osoby zainteresowane rozwojem technik, autoprezentacji, negocjacji, wystąpień publicznych, pracownicy biura obsługi klienta i call center.
Ukończenie usługi, tj. Kursu „Specjalista ds. sprzedaży z elementami obsługi klienta” potwierdza niezbędną wiedze teoretyczną i praktyczną. Udział w zajęciach umożliwia opanowanie sztuki autoprezentacji, negocjacji, budowania trwałej relacji z klientem. Ponadto zajęcia mają na celu opanowanie metod prowadzenia analizy potrzeb klienta. W programie uwzględniono również przekazanie wiedzy oraz umiejętności w zakresie pozyskiwania nowych klientów, zarządzania
i organizacji sprzedaży. Przygotowany program daje różnorodność metod, narzędzi i doboru działań sprzedażowych, co jest kluczowe w sprzedaży i budowaniu zadowolenia klienta.
Warunki organizacyjne:
- forma zajęć - mieszana, tj. zajęcia prowadzone są w formie
stacjonarnej oraz połączone z usługą zdalną w czasie rzeczywistym,
- minimalna liczba uczestników usługi to 6 osób, a maksymalna to 10 osób,
- zajęcia w ramach kursu obejmują 40 godzin zegarowych łącznie z walidacją, w tym:
12 godzin w formie stacjonarnej, a 28 godzin w formie zdalnej w czasie rzeczywistym,
- zajęcia w ramach usługi zdalnej w czasie rzeczywistym prowadzone są na platformie Clickmeeting, która umożliwia m.in. rozmowę na żywo, chat, współdzielenie ekranu itp.
- ewentualne przerwy w trakcie zajęć nie wliczają się w czas trwania całej usługi,
- w przypadku zajęć trwających 4 godziny nie przewiduje się stosowania przerw,
natomiast w przypadku zajęć trwających 8 godzin przewiduje się przerwę 30 - minutową,
- część zajęć w ramach usługi prowadzona jest w sposób warsztatowy z wykorzystaniem niezbędnego oraz koniecznego sprzętu do realizacji tego typu zajęć w formie praktycznej,
- walidacja prowadzona jest zgodnie z kartą usługi i załączonym harmonogramem,
- termin walidacji jest adekwatny do zaplanowanych metod oceny efektów uczenia się,
- walidacja prowadzona jest przez osobę, która nie uczestniczyła w procesie kształcenia,
- walidacja jest integralną częścią kształcenia, gdyż dopiero po jej przeprowadzeniu
(bez względu na wynik) można uznać usługę za zakończoną zgodnie z wytycznymi.
Definicja sprzedaży oczami doświadczonego handlowca i menedżera sprzedaży
|
Standardy obsługi klienta:
budowanie pozytywnego wizerunku firmy w rozmowie z klientem. |
Budowanie relacji z klientem
|
Wykorzystywane metody komunikacji i ich znaczenie w rozmowie handlowej
|
Wystąpienia publiczne, autoprezentacja i prezentacja produktowa
|
Walidacja - część I / cząstkowa |
Metody pozyskiwania i budowania lojalności klienta
|
Rozmowa handlowa
|
Zarządzanie i organizacja sprzedaży
|
Kluczowe strategie marketingowe
|
Walidacja - część II / całościowa |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Definicja sprzedaży oczami doświadczonego handlowca i menedżera sprzedaży. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Standardy obsługi klienta. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Budowanie relacji z klientem. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Budowanie relacji z klientem. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Wykorzystywane metody komunikacji i ich znaczenie w rozmowie handlowej. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Wystąpienia publiczne, autoprezentacja i prezentacja produktowa. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Walidacja – część I / cząstkowa. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Metody pozyskiwania i budowania lojalności klienta. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Rozmowa handlowa. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Rozmowa handlowa. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Zarządzanie i organizacja sprzedaży. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Kluczowe strategie marketingowe. | Prowadzący Paweł Rodak | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja – część II / całościowa. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 600,00 PLN
- Koszt usługi netto3 600,00 PLN
- Koszt godziny brutto90,00 PLN
- Koszt godziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Rodak
- Politechnika Częstochowska-studia inżynierskie, kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji w zakresie: Zarządzanie i Bezpieczeństwo Pracy.
- Politechnika Częstochowska-studia uzupełniające magisterskie, kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Specjalność: Doskonalenie Procesów produkcyjnych i usługowych.
- Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie - podyplomowe studia
pedagogiczne, kierunek: Nauczyciel Przedmiotów Zawodowych.
- Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu – studia podyplomowe, kierunek: Psychodietetyka.
- Wyższa Szkołą Nauk społecznych w Lublinie– studia podyplomowe, kierunek: Kosmetologia i odnowa biologiczna.
Staż pracy związany z prowadzeniem szkoleń, warsztatów i wykładów, m.in.
- nauczyciel przedmiotów zawodowych
/ ponad 10 lat pracy w kształceniu osób dorosłych /.
- Własna działalność gospodarcza-Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia, gdzie indziej nie sklasyfikowane- zatrudniony na postawie umowy o dzieło z szeregiem firm szkoleniowych, szkół, urzędów i instytucji społecznych
/ 25 lat pracy w zawodzie trenera, ponad 1000 godzin szkoleń /.
- Trener projektów szkoleniowych,
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
/ ponad 10 lat pracy w zawodzie trenera, ponad 500 godzin szkoleń /.
- wykładowca i założyciel CPS Centrum Projektów Szkoleniowych, blisko 3000 wydanych certyfikatów w Polsce i zagranicą
/ 4 lata pracy wykładowcy, ponad 600 godzin dydaktycznych /.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały, które uczestnicy otrzymują na własność:
- teczka A4,
- notatnik A4,
- długopis i ołówek,
- podręcznik o tematyce z zakresu kursu,
- materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy kursu, którzy posiadają:
- ukończone 18 lat,
- brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem kursu,
- przystąpienie do procesu walidacji częściowej i całościowej.
Informacje dodatkowe
- Zastrzegamy prawo do zmiany harmonogramu, kadry wykładowców i walidatorów w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności.
- Warunkiem ukończenia kursu jest obecność na zajęciach (minimum 80% godzin kursu), przystąpienie do procesu walidacji.
- Po zakończonym kursie uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie i certyfikat.
Kody dostępowe
Zajęcia w ramach usługi zdalnej prowadzone w czasie rzeczywistym na platformie Clickmeeting. Link do najbliższych zajęć on-line znajduje się poniżej, tj. ……………………………………………………………...…,
hasło dostępu do kursu: as2025
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie prowadzona na platformie ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 10 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store.
Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- winda