AKADEMIA MANAGERA - Kierunek Rozwój
AKADEMIA MANAGERA - Kierunek Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Kadra zarządzająca
- Kierownicy, menedżerowie
- Właściciele firm
- Team Liderzy
- Usługa adresowana również dla uczestników projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji z zakresu umiejętności zarządzania zespołem pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Zrozumienie różnych strategii planowania i wyznaczania celów biznesowych.Umiejętności: Umiejętność planowania i wyznaczania celów zgodnie z kryteriami SMART. Kompetencje: Zdolność do stosowania różnych strategii w praktyce, dostosowanych do specyficznych potrzeb zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać co najmniej trzy strategie planowania celów biznesowych.Uczestnik potrafi przedstawić przykład zastosowania jednej z strategii w praktyce. Uczestnik potrafi zaplanować cele zgodnie z kryteriami SMART i zaprezentować je w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość kryteriów prawidłowo określonego celu (np. SMART).Umiejętności: Umiejętność formułowania celów zgodnie z kryteriami SMART. Kompetencje: Zdolność do oceny i poprawy celów biznesowych w oparciu o określone kryteria. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać elementy składające się na model SMART.Uczestnik potrafi zidentyfikować poprawnie sformułowane cele zgodnie z kryteriami SMART. Uczestnik potrafi przeformułować cele, które nie spełniają kryteriów SMART, tak aby były bardziej precyzyjne i mierzalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość koncepcji zarządzania przez cele (MBO - Management by Objectives).Umiejętności: Umiejętność stosowania koncepcji MBO w praktyce zarządzania zespołem. Kompetencje: Zdolność do implementacji MBO w organizacji, w celu poprawy efektywności zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, na czym polega zarządzanie przez cele.Uczestnik potrafi podać przykłady zastosowania MBO w organizacji. Uczestnik potrafi opracować plan zarządzania przez cele dla swojego zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość narzędzi i metod monitorowania procesu realizacji celów.Umiejętności: Umiejętność monitorowania postępów w realizacji celów. Kompetencje: Zdolność do przeprowadzania efektywnego monitoringu oraz wprowadzania korekt w razie potrzeby. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opisać narzędzia i metody monitorowania postępów w realizacji celów.Uczestnik potrafi przeprowadzić symulację monitorowania realizacji celu. Uczestnik potrafi zidentyfikować problemy w realizacji celu i zaproponować działania naprawcze. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Zrozumienie roli szefa w zależności od stopnia rozwoju pracownika według matrycy Blancharda.Umiejętności: Umiejętność dostosowania stylu kierowania do poziomu rozwoju pracownika. Kompetencje: Zdolność do stosowania odpowiedniego stylu kierowania w różnych sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać cztery poziomy rozwoju pracowników według Blancharda.Uczestnik potrafi przyporządkować odpowiednie style kierowania do poziomów rozwoju pracowników. Uczestnik potrafi zastosować odpowiedni styl kierowania w symulowanych sytuacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość stylów kierowania według modelu przywództwa sytuacyjnego Herseya.Umiejętności: Umiejętność stosowania odpowiedniego stylu przywództwa w zależności od sytuacji. Kompetencje: Zdolność do adaptacji stylu przywództwa w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności zespołu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać cztery style przywództwa według Herseya.Uczestnik potrafi zastosować odpowiedni styl przywództwa w zależności od sytuacji przedstawionej w studium przypadku. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanego stylu przywództwa i wprowadzić ewentualne korekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość zasad efektywnego instruktażu.Umiejętności: Umiejętność prowadzenia instruktażu. Kompetencje: Zdolność do przekazywania wiedzy i umiejętności pracownikom w sposób zrozumiały i skuteczny. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić instruktaż dla nowego pracownika zgodnie z zasadami efektywnego instruktażu.Uczestnik otrzymuje pozytywną ocenę symulacji instruktażu od trenera. Uczestnik potrafi ocenić efektywność przeprowadzonego instruktażu i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość technik doradztwa.Umiejętności: Umiejętność udzielania doradztwa. Kompetencje: Zdolność do wspierania pracowników w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić sesję doradczą, identyfikując potrzeby i proponując rozwiązania.Uczestnik otrzymuje pozytywną ocenę sesji doradczej od trenera. Uczestnik potrafi ocenić efektywność udzielonego doradztwa i wprowadzić ewentualne korekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość technik coachingu.Umiejętności: Umiejętność prowadzenia coachingu. Kompetencje: Zdolność do wspierania rozwoju pracowników poprzez coaching. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić sesję coachingową, wykorzystując techniki zadawania pytań i aktywnego słuchania.Uczestnik otrzymuje pozytywną ocenę sesji coachingowej od trenera. Uczestnik potrafi ocenić efektywność przeprowadzonego coachingu i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość zasad mentoringu.Umiejętności: Umiejętność prowadzenia mentoringu. Kompetencje: Zdolność do wspierania pracowników poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić sesję mentoringową, oferując wsparcie i dzieląc się doświadczeniem.Uczestnik otrzymuje pozytywną ocenę sesji mentoringowej od trenera. Uczestnik potrafi ocenić efektywność przeprowadzonego mentoringu i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość zasad delegowania zadań.Umiejętności: Umiejętność efektywnego delegowania zadań i monitorowania ich wykonania. Kompetencje: Zdolność do skutecznego przydzielania zadań i monitorowania postępów pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przypisać zadania odpowiednim pracownikom, uwzględniając ich kompetencje i stopień zaangażowania.Uczestnik potrafi monitorować postępy pracowników i udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej. Uczestnik potrafi ocenić efektywność delegacji zadań i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość różnych podejść do motywacji pracowników.Umiejętności: Umiejętność stosowania różnych technik motywacyjnych. Kompetencje: Zdolność do wdrażania i dostosowywania technik motywacyjnych w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać różne podejścia do motywacji pracowników.Uczestnik potrafi zastosować wybrane techniki motywacyjne w praktyce. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych technik motywacyjnych i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość źródeł automotywacji i sposobów na utrzymanie wysokiego poziomu motywacji osobistej.Umiejętności: Umiejętność stosowania technik automotywacyjnych. Kompetencje: Zdolność do utrzymywania własnej motywacji na wysokim poziomie oraz inspirowania innych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać różne źródła automotywacji.Uczestnik potrafi zastosować techniki automotywacyjne w codziennym życiu zawodowym. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych technik automotywacyjnych i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego.Umiejętności: Umiejętność stosowania tych zasad w praktyce zarządzania zespołem. Kompetencje: Zdolność do motywowania pracowników bez użycia środków finansowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego.Uczestnik potrafi zastosować wybrane zasady w praktyce zarządzania zespołem. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych zasad i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość technik angażowania pracowników w realizację wspólnych celów.Umiejętności: Umiejętność angażowania pracowników we wspólne cele. Kompetencje: Zdolność do budowania zespołu skupionego na wspólnych celach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać techniki angażowania pracowników.Uczestnik potrafi zastosować wybrane techniki angażowania pracowników w praktyce. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych technik i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość czynników motywujących i demotywujących pracowników.Umiejętności: Umiejętność identyfikacji motywatorów i demotywatorów w zespole. Kompetencje: Zdolność do eliminacji demotywatorów i wzmacniania motywatorów w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać główne motywatory i demotywatory.Uczestnik potrafi zidentyfikować motywatory i demotywatory w swoim zespole. Uczestnik potrafi zaproponować działania eliminujące demotywatory i wzmacniające motywatory. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość różnych narzędzi motywacji pracowników.Umiejętności: Umiejętność stosowania różnych narzędzi motywacyjnych. Kompetencje: Zdolność do wyboru i implementacji najefektywniejszych narzędzi motywacyjnych w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać różnorodne narzędzia motywacji pracowników.Uczestnik potrafi zastosować wybrane narzędzia motywacyjne w praktyce. Uczestnik potrafi ocenić efektywność zastosowanych narzędzi i wprowadzić ewentualne poprawki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość cech współczesnego lidera.Umiejętności: Umiejętność rozwijania cech współczesnego lidera u siebie. Kompetencje: Zdolność do bycia efektywnym liderem w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać kluczowe cechy współczesnego lidera.Uczestnik potrafi zidentyfikować swoje mocne i słabe strony jako lidera i zaplanować rozwój. Uczestnik potrafi zastosować techniki rozwijające cechy lidera w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość wpływu wizerunku szefa na ocenę przywództwa.Umiejętności: Umiejętność kształtowania pozytywnego wizerunku szefa. Kompetencje: Zdolność do zarządzania swoim wizerunkiem w celu zwiększenia efektywności przywództwa. Wiedza: Znajomość czteroetapowego modelu sukcesu. Umiejętności: Umiejętność stosowania czteroetapowego modelu sukcesu w praktyce. Kompetencje: Zdolność do planowania i realizacji działań prowadzących do sukcesu w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wyjaśnić, jak wizerunek szefa wpływa na ocenę przywództwa.Uczestnik potrafi zidentyfikować elementy swojego wizerunku, które wymagają poprawy. Uczestnik potrafi zaplanować i wdrożyć działania mające na celu poprawę wizerunku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Znajomość kluczowych elementów przywództwa.Umiejętności: Umiejętność stosowania kluczowych elementów przywództwa w codziennej pracy. Kompetencje: Zdolność do efektywnego przywództwa poprzez zastosowanie kluczowych elementów. Wiedza: Znajomość różnic między zarządzaniem a przywództwem. Umiejętności: Umiejętność stosowania technik zarządzania i przywództwa w odpowiednich sytuacjach. Kompetencje: Zdolność do równoważenia roli menedżera i lidera w pracy z zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i opisać kluczowe elementy przywództwa.Uczestnik potrafi zastosować kluczowe elementy przywództwa w codziennej pracy. Uczestnik potrafi ocenić efektywność swojego przywództwa i wprowadzić ewentualne poprawki. Uczestnik potrafi wyjaśnić różnice między zarządzaniem a przywództwem. Uczestnik potrafi zidentyfikować sytuacje, w których należy zastosować techniki zarządzania lub przywództwa. Uczestnik potrafi skutecznie równoważyć role menedżera i lidera w codziennej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZEF TO ZAWÓD – AKADEMIA NOWOCZESNEGO LIDERA
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
- Zdobycie praktycznych umiejętności – Nasze szkolenie opiera się na praktyce. Aż 80% czasu to warsztaty, ćwiczenia i symulacje. Dzięki temu nie tylko przyswoisz teorię, ale od razu przećwiczysz ją w praktyce, co zwiększy Twoją skuteczność w codziennej pracy.
- Networking – Spotkasz innych liderów z różnych branż, wymienisz doświadczenia i poznasz sprawdzone rozwiązania problemów zarządczych,
z jakimi na co dzień spotykają się inne firmy. - Profesjonalne wsparcie – Dzięki wieloletniemu doświadczeniu trenera prowadzącego, nauczysz się, jak radzić sobie z wyzwaniami związanymi
z zarządzaniem, niezależnie od poziomu trudności. - Indywidualne podejście – Szkolenie uwzględnia potrzeby różnych uczestników, dzięki czemu niezależnie od tego, czy zarządzasz małym zespołem, czy dużą organizacją, znajdziesz odpowiednie narzędzia, które usprawnią Twoje działania.
PROGRAM SZKOLENIA – DZIEŃ PO DNIU
DZIEŃ 1: KLUCZOWE ZADANIA MANAGERA I RADZENIE SOBIE Z WYZWANIAMI
Pierwszy dzień szkolenia skupi się na podstawowych zadaniach i wyzwaniach, z którymi mierzy się każdy menedżer. Nauczysz się, jak stać się liderem, któremu zespół ufa i za którym podąża.
Tematyka dnia:
- Cechy dobrego menedżera – Odkryj, jakie cechy decydują o skuteczności menedżera. Jak budować wizerunek lidera, który inspiruje i motywuje do działania?
Korzyść dla Ciebie: Poznasz cechy, które można rozwijać, aby naturalnie zdobywać autorytet i zwiększać efektywność zarządzania. - Narzędzia stosowane w kierowaniu zespołem – Praktyczne narzędzia i techniki, które pozwolą Ci lepiej organizować pracę swojego zespołu.
Ćwiczenie: Wspólnie opracujemy przykładowe strategie zarządzania na podstawie prawdziwych scenariuszy z Twojej codzienności. - Expose szefa – jak mówić, żeby zespół słuchał? – Jak budować przekonujące i inspirujące wystąpienia? Stworzenie expose to pierwszy krok do zbudowania autorytetu w zespole.
Ćwiczenie: Stworzysz własne expose i przećwiczysz je w bezpiecznym środowisku szkoleniowym, otrzymując natychmiastowy feedback.
Sytuacje trudne w pracy menedżera:
- Asertywność szefa – Naucz się, jak podejmować stanowcze decyzje i wyrażać swoje zdanie w sposób, który buduje zaufanie, a nie konflikt.
Symulacje: Przećwiczysz asertywność w rozmowach z pracownikami i dowiesz się, jak radzić sobie z trudnymi rozmówcami. - Budowanie autorytetu – Jak zdobyć i utrzymać autorytet w zespole? Co wpływa na to, że pracownicy szanują i podążają za swoim liderem?
Case study: Analiza przykładów skutecznego budowania autorytetu w firmach o różnej kulturze organizacyjnej. - Rozmowy dyscyplinujące – Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą? Jak nagradzać, by motywować, i jak karać, by nie niszczyć zaangażowania?
Symulacje: Przeprowadzisz rozmowy z pracownikami w trudnych sytuacjach – ćwiczenia praktyczne z moderatorem.
DZIEŃ 2: SZEF JAKO COACH, MENTOR I DORADCA
Drugi dzień to podróż w głąb nowoczesnych stylów zarządzania, gdzie menedżer staje się mentorem i coachem swojego zespołu, pomagając pracownikom osiągać sukcesy.
Tematyka dnia:
- Strategie efektywnego zarządzania i planowania – Naucz się, jak skutecznie wyznaczać cele zgodnie z metodologią SMART.
Korzyść dla Ciebie: Dowiesz się, jak wyznaczać cele, które są mierzalne i realne do osiągnięcia oraz jak angażować zespół w ich realizację. - Zarządzanie przez cele (MBO) – Poznasz, jak skutecznie zarządzać przez cele, by zwiększyć zaangażowanie zespołu i monitorować postępy w ich realizacji.
Ćwiczenie: Opracujesz plan zarządzania celami dla swojego zespołu. - Rola szefa w zależności od poziomu rozwoju pracownika – Model Blancharda: jak dopasować styl zarządzania do kompetencji i zaangażowania pracownika?
Case study: Analiza rzeczywistych przykładów wdrożenia różnych stylów zarządzania w zależności od poziomu rozwoju pracowników. - Style przywództwa wg Herseya – Jak dostosowywać styl przywództwa do sytuacji?
Ćwiczenie: Symulacje sytuacyjne, w których dobierzesz odpowiedni styl przywództwa.
DZIEŃ 3: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO LIDERA
Na trzeci dzień zaplanowaliśmy szczegółowe omówienie tematów związanych z wyzwaniami, przed którymi stają współcześni liderzy.
Tematyka dnia:
- Zarządzanie zmianą – Dowiedz się, jak wprowadzać zmiany w organizacji, minimalizując opór i maksymalizując korzyści.
Symulacja: Proces wprowadzenia zmiany – analiza krok po kroku na przykładach z różnych branż. - Zarządzanie sobą w czasie – Zasady Pareto, Matryca Eisenhowera i metoda ALPEN. Nauczysz się skutecznie zarządzać swoim czasem, aby osiągać więcej w krótszym czasie.
Ćwiczenie: Przygotujesz swój własny plan działania, dostosowany do specyficznych potrzeb Twojej pracy. - Radzenie sobie ze stresem – Poznasz techniki, które pomogą Ci lepiej radzić sobie z presją i stresem w pracy menedżera. Nauczymy Cię technik relaksacyjnych, które możesz zastosować zarówno w biurze, jak i w domu.
DZIEŃ 4: POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Czwarty dzień to zaawansowane techniki motywacyjne oraz omówienie cech współczesnego lidera.
Tematyka dnia:
- Różnorodne podejścia do motywacji – Dowiesz się, jak motywować pracowników nie tylko poprzez wynagrodzenie. Jakie inne techniki mogą zwiększać zaangażowanie zespołu?
Ćwiczenie: Opracujesz plan motywacyjny dla swojego zespołu. - 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego – Nauczysz się, jak codziennie angażować pracowników w realizację wspólnych celów.
Praktyka: Symulacje, gdzie nauczysz się stosować te zasady w realnych sytuacjach. - Cechy współczesnego lidera – Jak wizerunek lidera wpływa na ocenę jego przywództwa? Jak budować wizerunek szefa, który inspiruje?
Ćwiczenie: Przeanalizujemy Twój wizerunek i pomożemy Ci wypracować działania, które pomogą go wzmocnić.
KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
Po ukończeniu tego szkolenia:
- Będziesz efektywniej zarządzać zespołem i zwiększysz swoją skuteczność jako lider.
- Opanujesz praktyczne techniki zarządzania, planowania, motywowania i rozwoju pracowników.
- Zbudujesz autorytet menedżera, który jest ceniony i szanowany przez zespół.
- Nauczysz się efektywnie radzić sobie ze stresem i wprowadzać zmiany w organizacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Cechy dobrego menadżera | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Narzędzia stosowane w kierowaniu zespołem | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Expose szefa i podstawowe zasady wystąpień publicznych | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Sytuacje trudne w pracy managera | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Asertywność szefa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Budowanie autorytetu | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Strategie planowania i wyznaczania celów biznesowych | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Rola szefa w zależności od stopnia rozwoju pracownika – wg matrycy Blancharda | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Style kierowania - model przywództwa sytuacyjnego wg Herseya | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Instruktaż, doradztwo, coaching, mentoring | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Delegowanie zadań i monitorowanie ich wykonania | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Dyskusja i analiza | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Zarządzanie zmianą | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Różnorodne podejścia do planowanej zmiany | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Zarządzanie sobą w czasie. Zasada Pareto. Matryca Eisenhowera | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Metoda planowania dnia ALPEN. Priorytetyzacja zadań. Prawo Parkinsona | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Zarządzanie stresem | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Sposoby zapobiegania konsekwencjom przedłużającego się stresu | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Różne podejścia do motywacji. 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Angażowanie pracownika we wspólne cele. Motywatory i demotywatory | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Różnorodne narzędzia motywacji pracowników | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Przerwa | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Cechy współczesnego lidera. Kluczowe elementy przywództwa. | Prowadzący Marcin Filipowski | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Filipowski
Ukończył szkołę trenerów METRUM akredytowaną przez ICF i PTP Certyfikowany Master Neurolingwistycznego Programowania. Ukończył szkołę CoachWiseEquippedTM akredytowany przez ICF i CTI w Coaching Center w Warszawie. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Jako trener-konsultant przeprowadzał m.in. warsztaty dla takich firm jak: Ratiopharm, Johnson&Johnson, Teva, Pracuj.pl, BGŻ, Internet Group czy Polskie Linie Lotnicze LOT, uzyskując doskonałe oceny od uczestników i referencje od zleceniodawców.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe oraz notesy i długopisy.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komuper z dostępem do internetu, kamera, mikrofon.