AutoCAD - Kompleksowe techniki projektowania z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju, praktyk ekologicznych w architekturze i inżynierii oraz podstaw modelowania 3D jako ścieżka do zmiany zawodu.
AutoCAD - Kompleksowe techniki projektowania z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju, praktyk ekologicznych w architekturze i inżynierii oraz podstaw modelowania 3D jako ścieżka do zmiany zawodu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Budownictwo i projektowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób, które chcą:
- zmienić zawód i zdobyć nowe umiejętności w zakresie obsługi AutoCAD oraz ekologicznych kompetencji
- wdrażać zasady zielonego ładu w swojej pracy
- poszerzyć swoje kompetencje w zakresie projektowania komputerowego
- posiadają podstawową wiedzę w zakresie narzędzu cyfrowych
- poprawić swoje kwalifikacje zawodowe i zwiększyć atrakcyjność narynku pracy
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego / przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie woj. śląskiego, które poszukują adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do efektywnego i świadomego korzystania z AutoCAD, ze szczególnym uwzględnieniem technik projektowania sprzyjających zrównoważonemu rozwojowi. Obejmuje metodologię pracy z AutoCAD, modelowanie 3D, optymalizację procesu projektowania i organizację pracy w środowisku CAD, z naciskiem na rozwijanie ekokompetencji, które pozwalają na rozpoznawanie i stosowanie praktyk sprzyjających oszczędności zasobów, efektywności energetycznej i odpowiedzialności ekologicznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat interfejsu AutoCAD, ze szczególnym uwzględnieniem praktyk oszczędzających zasoby systemowe. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje funkcje poszczególnych elementów interfejsu (pasek narzędzi, wstążka, narzędzia nawigacyjne) pod katem optymalizacji ustawień, które przyczyniają się do zmniejszenia zużycia zasobów systemowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe rysunki 2D (linie, prostokąty, okręgi) z wykorzystaniem metod minimalizujących marnotrawstwo zasobów. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe polecenia rysunkowe oraz potrafi wyjaśnić, jak optymalizacja metod rysunkowych wpływa na oszczędność zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie narzędzi precyzyjnych (SNAP, ORTHO, POLAR) w AutoCAD. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia odpowiednie narzędzie precyzyjne do danego zadania oraz wyjaśnia jego znaczenie w precyzyjnym i zoptymalizowanym projektowaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat efektywnego zarządzania warstwami, aby zredukować złożoność rysunku i zoptymalizować wydajność systemu. | Kryteria weryfikacji Omawia w jaki sposób prawidłowe zarządzanie warstwami przyczynia się do redukcji zbędnych elementów oraz optymalizacji zasobów systemowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wymiary (liniowe, kątowe, promieniowe), aby spełniały normy rysunku technicznego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje wymiarów oraz ich zastosowanie w zapewnieniu precyzyjnego i zrównoważonego projektowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedza na temat modyfikowania bryły 3D w sposób optymalizujący zużycie materiałów dla produkcji przyjaznej środowisku. | Kryteria weryfikacji Omawia poprawne, podstawowe modelowanie bryły 3D oraz wyjaśnia, jak modelowanie 3D może być dostosowane do zmniejszenia śladu węglowego w produkcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje promowanie świadomości środowiskowej | Kryteria weryfikacji Definiuje promowanie zrównoważonego rozwoju i zwiększanie świadomości na temat wpływu człowieka i przemysłu na środowisko na podstawie śladów węglowych procesów biznesowych i innych praktyk | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Ocenia wpływ osobistych zachowań na środowisko | Kryteria weryfikacji Definiuje przyjmowanie w codziennym życiu postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawiania się nad swoim własnym podejściem do ekologii oraz nad wpływem własnych zachowań na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
Moduł I. Wprowadzenie i podstawy rysowania 2D z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
- Omówienie interfejsu użytkownika,
- Pasek narzędzi, menu, wstażka,
- Nawigacja w obarze roboczym (rysunku) – funkcja zoom, Pan
- Uwzględnienie zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu interfejsem — minimalizacja zużycia zasobów systemowych przez optymalizację interfejsu
Moduł II. Podstawowe rysowanie w 2D z uwzględnieniem ekologicznych aspektów
- Line (Line), prostokąty (Rectangle), okręgi (Circle), łuki (Arc)
- Współrzędne (rodzaje, typy)
- Narzędzia do precyzyjnego rysowania (SNAP, ORTHO, POLAR)
- Szyk kołowy i prostokątny
- Używanie zoptymalizowanych metod rysunkowych, które redukują liczbę niepotrzebnych elementów, przyczyniając się do oszczędności zasobów.
Moduł III. Modyfikacja obiektów z myślą o zrównoważonym rozwoju
- Przesuwanie (MOVE)
- Kopiowanie (COPY)
- Obracanie (ROTATE)
- Skalowanie (SCALE)
- Przycinanie (TRIM)
- Wydłużanie (EXTEND)
- Zarządzanie grupami obiektów z myślą o minimalizacji odpadów i efektywności energetycznej
Moduł IV. Zarządzanie warstwami z uwzględnieniem ekologicznych aspektów
- Filtrowanie warstw
- Tworzenie i zarządzanie warstwami
- Kolory, grubość linii, typy linii
- Zapisanie i odtworzenie stanu warstw
- Efektywne zarządzanie warstwami w celu minimalizacji niepotrzebnych elementów, w celu zmniejszenia złożoności projektu i optymalizacji zużycie zasobów.
Moduł V. Zasady wymiarowania (podstawy rysunku technicznego)
- Tworzenie wymiarów (liniowe, kątowe, promieniowe)
- Zmiana stylów wymiarowania
- Kreskowanie
- Napisy
- Oszczędności czasu i energii związane z inteligentnym projektowaniem
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
DZIEŃ DRUGI:
Moduł VI. Bloki - tworzenie „inteligentnego projektu” z uwzględnieniem minimalizacji zużycia zasobów oraz optymalizacji procesów produkcyjnych
- Tworzenie bloków plikowych
- Tworzenie bloków dyskowych
- Wstawianie bloków
- Bloki zależne i niezależne od warstwy
- Edycja bloku
- Usuwanie nieużywanych bloków
- Efektywne zarządzanie blokami, aby zminimalizować liczbę powtarzających się obiektów, co optymalizuje proces produkcji i ogranicza zużycie zasobów.
Moduł VII. Zaawansowane metody edycji z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju
- Lustrowanie (MIRROR)
- Zaokrąglanie (FILLET)
- Fazowanie (CHAMFER)
- Używanie właściwych do minimalizacji zużycia materiałów , które przyczyniają się do redukcji odpadów.
Moduł VIII. Układy i drukowanie z uwzględnieniem zasad ekologicznych
- Definiowanie
- Zapisywanie
- Optymalne wykorzystanie układu współrzędnych do zmniejszenia redundancji w projektowaniu
- Wydruk do formatów cyfrowych (DWF, PDF, XPS, JPG) - Uwzględnienie zrównoważonego rozwoju w zaawansowanym drukowaniu- Drukowanie z uwzględnieniem oszczędności papieru i energii, preferowanie formatów cyfrowych.
Moduł IX. Wprowadzenie do podstawowego modelowania 3D z perspektywy zrównoważonego projektowania
- Różnica między rysunkiem 2D a modelem 3D,
- Nawigacja w przestrzeni 3D
- Podstawowe bryły 3D (walce, kule, prostopadłościany)
- Modyfikacja brył 3D (przesuwanie, obracanie, skalowanie)
- Operacje na bryłach (UNION, SUBSTRAC, INTERSECT)
- Modelowanie brył 3D w sposób, który minimalizuje zużycie materiałów, optymalizując projektowanie pod kątem produkcji o niskim śladzie węglowym.
Moduł X. Zasady ekoprojektowania w AutoCAD
- Projektowanie dla środowiska
- Projektowanie ekologiczne
- Zrównoważone projektowanie produktów
- Zielone projektowanie
Moduł XI. Walidacja
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
Łącznie: 22h dydaktyczne (wg organizatora kursu) = 16:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR). Przerwy w usłudze są wliczone w czas usługi rozwojowej.
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części szkoleniowej (stricte merytorycznej) z częścią praktyczną (warsztatową), dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Zakłada się realizacje szkolenia w cześci teoretycznej o wymiarze 1,15 h dydakt. oraz cześci praktycznej o wymiarze 20,45h dydaktycznych, co daje łącznie 22h dydaktyczne.
Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb i oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności omawianych modułów.
Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przez uczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17 :
Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Usługa wspiera rozwój wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych związanych z oceną wpływu osobistych działań na środowisko oraz aktywnym uczestnictwem w procesie zrównoważonego rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji cyfrowych.
Program usługi umożliwia nabycie następujących kompetencji opisanych w Raporcie opublikowanym przez Konfederację Lewiatan „Zielone kompetencje i miejsca pracy w Polsce w perspektywie 2030”:
W rozdziale 3 (TRANSFORMACJA KOMPETENCYJNA A ZIELONA TRANSFORMACJA) części 3.3 (ZIELONE ZAWODY) sformułowano wniosek, iż: Przewidywanie zmian w zapotrzebowaniu na pracowników, będą ce rezultatem zielonej transformacji, nie jest prostym zadaniem. Wynika to ze wspomnianego już dość dużego stopnia ogólności definicji zielonych miejsc pracy, jak również z tego, iż w wielu „tradycyjnych” miejscach pracy i zawodach wzrośnie popyt na „zielone kompetencje”. CEDEFOP (2021) wskazuje na potrzebę rozwoju kompetencji związanych z zieloną transformacją wśród prawników czy architektów. Takie kompetencje są również niezbędne dla specjalistów w finansach, którzy zajmują się obsługą projektów związanych z zielonymi inwestycjami. Analizy jakościowe, przeprowadzone przez ekspertów Konfederacji Lewiatan, pozwoliły na zidentyfikowanie tych grup pracowników, w poszczególnych branżach najbardziej dotkniętych procesami dekarbonizacji, na których popyt będzie rósł w miarę postępów zielonej transformacji. W literaturze można znaleźć podejścia analityczne, gdzie dla zawodów w ramach danej przyjętej klasyfikacji wyznacza się „indeks zieloności”, który porównuje zakres „zielonych” zadań wykonywanych w danym zawodzie do ogółu zadań, pozwalając tym samym na ocenę stopnia „zazielenienia” danego zawodu –Vona i in. 2018
Natomiast w rozdziale 4 (PROGNOZOWANY POPYT NA PRACĘ W POLSCE – EFEKTY ZIELONEJ TRANSFORMACJI W WYMIARZE ZAWODOWYM, BRANŻOWYM I PRZESTRZENNYM) w części 4.1 (ZMIANY POPYTU W UJĘCIU ZAWODÓW) pojawia się prognoza, że „Przewidywany jest także wzrost liczby pracujących inżynierów elektro technologii o 5,6 tys. osób oraz architektów geodetów i projektantów o prawie 30 tys. osób.”
Również w Aneksie do tego Raportu znajduje się tabela „Wielkie, duże i średnie grupy zawodowe według Klasyfikacji Zawodów i Specjalności na potrzeby rynku pracy (analizowane grupy średnie pod kątem zielonej transformacji)” gdzie w części średnie grupy zawodowe pod kodem 216 znajdują się Architekci, geodeci i projektanci.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł I. Wprowadzenie i podstawy rysowania 2D z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Moduł II. Podstawowe rysowanie w 2D z uwzględnieniem ekologicznych aspektów | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 przerwa | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Moduł III. Modyfikacja obiektów z myślą o zrównoważonym rozwoju | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 przerwa | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Moduł IV. Zarządzanie warstwami z uwzględnieniem ekologicznych aspektów | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 przerwa | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Moduł V. Zasady wymiarowania (podstawy rysunku technicznego) | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Moduł VI. Bloki - tworzenie „inteligentnego projektu” z uwzględnieniem minimalizacji zużycia zasobów oraz optymalizacji procesów produkcyjnych | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Moduł VII. Zaawansowane metody edycji z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 przerwa | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł VIII. Układy i drukowanie z uwzględnieniem zasad ekologicznych | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 przerwa | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Moduł IX. Wprowadzenie do podstawowego modelowania 3D z perspektywy zrównoważonego projektowania | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 przerwa | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Moduł X. Zasady ekoprojektowania w AutoCAD | Prowadzący Szymon Sikorski | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Moduł XI. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto204,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto204,55 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Sikorski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe ( m.in. skrypt/konspekt) zapisane na pen drive, co pozwoli na minimalizację zużyciapapieru i przyczyni się do ochrony środowiska, jednocześnie zapewniając wygodny dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 5 osób (maksymalnie 15 z uwagi na konieczność zapewnieniakomfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywnościusługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć).
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie
Informacje dodatkowe
Wszelkie materiały (teksty, grafiki, zdjęcia itp.) przedstawione w niniejszej Karcie usługi są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2509). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc.
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora, WUP Katowice lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi