AKADEMIA SPRZEDAŻY online - Skuteczna komunikacja handlowa: Od pierwszego kontaktu do prezentacji wartości
AKADEMIA SPRZEDAŻY online - Skuteczna komunikacja handlowa: Od pierwszego kontaktu do prezentacji wartości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne, osoby prowadzącę działalność gospodarczą, przedsiębiorcy, menadżerowie, handlowcy, pracownicy działu sprzedaży i działu obsługi klienta.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędne umiejętności i narzędzia niezbędne do skutecznej komunikacji handlowej. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat psychologicznych aspektów relacji z klientami, technik radzenia sobie z wstępnymi obiekcjami oraz diagnozowania potrzeb klienta. Dodatkowo, szkolenie skupi się na rozwijaniu umiejętności prezentacji wartości i budowania relacji z klientami poprzez efektywną komunikacjęEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętnie buduje skuteczne relacje z nowymi klientami poprzez zrozumienie psychologicznych aspektów komunikacji handlowej. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera techniki radzenia sobie z wstępnymi obiekcjami klientów oraz umiejętnie inicjuje kontakt z osobami decyzyjnymi. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia i dostosowuje narzędzia do diagnozowania potrzeb klienta i skutecznej analizy wartości zakupowych. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętnie proponuje wartości wynikające z propozycji handlowych poprzez wykorzystanie modeli prezentacji i technik storytellingu. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Gromadzi praktyczne treningi oraz uzyskuje feedback pozwalający na ciągłe doskonalenie się w obszarze komunikacji handlowej. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AKADEMIA SPRZEDAŻY - Skuteczna komunikacja handlowa: Od pierwszego kontaktu do prezentacji wartości
Dzień 1: Ważne elementy psychologii w relacji z nowym klientem
- Wprowadzenie do psychologicznych aspektów relacji handlowych.
- Model projekcji psychologicznej i techniki jej wykorzystania.
- Zasada wzajemności i zaangażowania w relacji z klientami.
- Otwarcie rozmowy zabezpieczającej kontakt handlowy.
- Przechodzenie blokad u nowych klientów i radzenie sobie z wstępnymi obiekcjami.
- Trening umiejętności rozmowy w kontakcie telefonicznym z nowym klientem.
Dzień 2: Diagnoza wartości zakupowych klientów i prezentacja handlowa
- Waga decyzyjna klientów i analiza potrzeb.
- Narzędzia diagnozy wartości zakupowych klienta.
- Skuteczne modele diagnozy potrzeb klienta.
- Prezentacja wartości wynikających z współpracy.
- Techniki prezentacji handlowej: model P-C-K, technika S-E-L-L, sekwencja PO-W-E-R.
- Praktyczny trening prezentacji handlowych – od analizy wartości do przygotowania prezentacji.
- WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do psychologicznych aspektów relacji handlowych. | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Model projekcji psychologicznej i techniki jej wykorzystania | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Zasada wzajemności i zaangażowania w relacji z klientami | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Otwarcie rozmowy zabezpieczającej kontakt handlowy | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przechodzenie blokad u nowych klientów i radzenie sobie z wstępnymi obiekcjami | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Trening umiejętności rozmowy w kontakcie telefonicznym z nowym klientem | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Waga decyzyjna klientów i analiza potrzeb | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Narzędzia diagnozy wartości zakupowych klienta. | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Skuteczne modele diagnozy potrzeb klienta | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Prezentacja wartości wynikających z współpracy | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Techniki prezentacji handlowej: model P-C-K, technika S-E-L-L, sekwencja PO-W-E-R | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Praktyczny trening prezentacji handlowych – od analizy wartości do przygotowania prezentacji | Prowadzący Piotr Jankowski | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Jankowski
Od 1996 roku dzięki pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży i zarządzania. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu.
W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych. Doświadczenie ponad 10 000 godzin na salach szkoleniowych, ponad 800 godzin szkoleń online.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenia - certyfikaty uczestnictwa z wykazem efektów uczenia się oraz stopniem ich osiągnięcia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem wzięcia udziału w usłudze online jest wcześniejsze ZAREJESTROWANIE SIĘ (podając imię i nazwisko oraz e-mail) poprzez kliknięcie na podane przez organizatora linki. Wówczas na podanego maila uczestnik otrzymuje właściwy link do połączenia na szkolenie. Zalecamy wcześniejszą rejestrację.
Informacje dodatkowe
Wymagane min. 80% obecności.
W trakcie szkolenia przewidziano 2 przerwy kawowe (każda po 15 min) i przerwę na lunch (30 min) każdego dnia. Na koniec drugiego dnia przewidziano 10 min na walidację - uzupełnienie testu teoretycznego.
Usługa jest zwolniona z Vat w przypadku, gdy finansowanie jest w co najmniej 70% ze środków publicznych. Podstawa prawna: „§ 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień na podstawie art. 82 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004. o podatku od towarów i usług(Dz.U.2022.0.931 t.j.).”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze.
- usługa realizowana będzie przez platformę MS Teams/ZOOM - przed spotkaniem należy zalogować się poprzez kliknięcie w link podany przez organizatora a natępnie rejestrację podając swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- minimalne wymagania sprzętowe – komputer/tablet lub telefon z kamerą i stabilnym łączem internetowym, słuchawki/głośniki, mikrofon
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - stały dostęp do łącza (zalecane do płynnej transmisji 20/20 Mbit)
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: ważny przez okres trwania szkolenia.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: czytnik plików w formacie .pdf oraz .doc(s)