AKADEMIA SPRZEDAŻY online - Mistrzostwo w prezentacjach handlowych i zarządzaniu obiekcjami
AKADEMIA SPRZEDAŻY online - Mistrzostwo w prezentacjach handlowych i zarządzaniu obiekcjami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne, osoby prowadzącę działalność gospodarczą, przedsiębiorcy, menadżerowie, handlowcy, pracownicy działu sprzedaży i działu obsługi klienta.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest wyposażenie uczestników szkolenia w niezbędne umiejętności i narzędzia potrzebne do prowadzenia skutecznych prezentacji handlowych oraz skutecznego zarządzania obiekcjami klientów. Chcemy, aby uczestnicy poznali strategie budowania zaufania, umiejętnie odpowiadali na pytania i obiekcje, a także prowadzili rozmowy handlowe, które prowadzą do finalizacji sprzedaży i budowania długofalowych relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętnie prowadzi skuteczne prezentacje handlowe, uwzględniające analizę audytorium, strukturę prezentacji oraz techniki niewerbalnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Praktykuje strategie radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów poprzez analizę sytuacji, wypracowanie odpowiedzi oraz skuteczne kontraktowanie współpracy. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się narzędziami do budowania zaufania i identyfikowania wartości klienta podczas prezentacji handlowych, co przyczynia się do zwiększenia skuteczności sprzedaży i budowania długofalowych relacji z klientami. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętnie finalizuje sprzedaż oraz kontraktowanie długofalowej współpracy, co prowadzi do efektywnego zamykania procesów sprzedażowych i budowania lojalności klientów. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AKADEMIA SPRZEDAŻY - Mistrzostwo w prezentacjach handlowych i zarządzaniu obiekcjami
Dzień 1: Wzloty i upadki w prezentacjach handlowych
- Wprowadzenie do analizy audytorium i kluczowych zasad wystąpień publicznych
- Budowanie skutecznej struktury prezentacji handlowej
- Praktyczne przygotowanie scenariusza wystąpienia handlowego
- Mistrzostwo w autopracy z emocjami przed prezentacją handlową
- Trening otwarć prezentacyjnych i technik wartościowania klienta
Dzień 2: Zarządzanie obiekcjami i finalizacja sprzedaży
- Ćwiczenie "Czerwona Kartka" i analiza "Nie" klienta
- Model SAO - Sekwencja Analizy Obiekcji i techniki ich przechodzenia
- Wypracowanie reakcji na różne obiekcje i trening praktyczny w strukturach 3-osobowych
- Techniki kontraktowania współpracy z nowymi klientami i finalizacji sprzedaży
- Trening praktyczny na poligonie handlowym: prowadzenie rzeczywistych rozmów z klientami
- WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do analizy audytorium i kluczowych zasad wystąpień publicznych | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Budowanie skutecznej struktury prezentacji handlowej | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Praktyczne przygotowanie scenariusza wystąpienia handlowego | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Mistrzostwo w autopracy z emocjami przed prezentacją handlową | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Trening otwarć prezentacyjnych i technik wartościowania klienta | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Ćwiczenie "Czerwona Kartka" i analiza "Nie" Klienta | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Model SAO - Sekwencja Analizy Obiekcji i techniki ich przechodzenia | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Wypracowanie reakcji na różne obiekcje i trening praktyczny w strukturach 3-osobowych | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Techniki kontraktowania współpracy z nowymi klientami i finalizacji sprzedaży | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Trening praktyczny na poligonie handlowym: prowadzenie rzeczywistych rozmów z klientami | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:35 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Brodowski
Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników takich firm jak: PKN ORLEN S.A., Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR S.A., Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe S.A., Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH S.A., Małpka S.A., SofLab Technology Sp. Z o.o. i wielu innych.
Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego.
Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN.
Posiada co najmniej 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenia - certyfikaty uczestnictwa z wykazem efektów uczenia się oraz stopniem ich osiągnięcia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem wzięcia udziału w usłudze online jest wcześniejsze ZAREJESTROWANIE SIĘ (podając imię i nazwisko oraz e-mail) poprzez kliknięcie na podane przez organizatora linki. Wówczas na podanego maila uczestnik otrzymuje właściwy link do połączenia na szkolenie. Zalecamy wcześniejszą rejestrację.
Informacje dodatkowe
Wymagane min. 80% obecności.
W trakcie szkolenia przewidziano 2 przerwy kawowe (każda po 15 min) i przerwę na lunch (30 min) każdego dnia. Na koniec drugiego dnia przewidziano 10 min na walidację - uzupełnienie testu teoretycznego.
Usługa jest zwolniona z Vat w przypadku, gdy finansowanie jest w co najmniej 70% ze środków publicznych. Podstawa prawna: „§ 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień na podstawie art. 82 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004. o podatku od towarów i usług(Dz.U.2022.0.931 t.j.).”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze.
- usługa realizowana będzie przez platformę MS Teams/ZOOM - przed spotkaniem należy zalogować się poprzez kliknięcie w link podany przez organizatora a natępnie rejestrację podając swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- minimalne wymagania sprzętowe – komputer/tablet lub telefon z kamerą i stabilnym łączem internetowym, słuchawki/głośniki, mikrofon
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - stały dostęp do łącza (zalecane do płynnej transmisji 20/20 Mbit)
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: ważny przez okres trwania szkolenia.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: czytnik plików w formacie .pdf oraz .doc(s)