Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych - studia podyplomowe
Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo?
- Kadra zarządzająca podmiotów leczniczych
- Kadra medyczna posiadająca funkcje zarządcze
- Konsultanci krajowi i wojewódzcy
- Pracownicy komórek organizacyjnych odpowiedzialni za nadzór nad utworzonymi podmiotami leczniczymi, pracownicy ministerstw, urzędów wojewódzkich, central urzędów administracji rządowe
- Pracownicy NFZ
Kierunek studiów jest również dedykowany dla osób biorących udział w projekcie Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji01-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych - studia podyplomowe" pozwala Zdobyć wiedzę praktyczną, aby w nowoczesny sposób zarządzać placówką medyczną.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się BUDUJE WIZERUNEK PODMIOTU LECZNICZEGO | Kryteria weryfikacji identyfikuje, a następnie dobiera odpowiednie narzędzia marketingowe i public relations do specyfiki swojej placówki. Określa elementy tożsamości swojej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ZARZĄDZA JAKOŚCIĄ W OCHRONIE ZDROWIA. | Kryteria weryfikacji dobiera certyfikację i wskazuje korzyści z wdrożenia ISO | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje elementy wewnętrznego audytu jakości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ZARZĄDZA PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ W OPARCIU O MODEL VBHC – VALUE-BASED HEALTHCARE. LEAN MANAGEMENT HEALTHCARE | Kryteria weryfikacji rozumie i wskazuje kluczowe elementy metody m.in. wartość dodaną, marnotrawstwo, przepływ, efektywność procesów, strumień wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje podstawowe narzędzia Lean wspierające podnoszenie efektywności i zaangażowania pracowników tj. 5S, zarządzanie wizualne, standaryzacja pracy, PDCA, rozwiązywanie problemów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się WYBIERA UBEZPIECZENIA W PODMIOTACH LECZNICZYCH | Kryteria weryfikacji Analizuje system ochrony zdrowia w ujęciu prawnoporównawczym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje różnice pomiędzy pojęciem błędu medycznego a terminem zdarzenia medycznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Liczba punktów ECTS: 30
BUDOWANIE WIZERUNKU PODMIOTU LECZNICZEGO
(16 godz.)
- Wizerunek placówki medycznej i gabinetu lekarskiego
- Public relations a marketing usług w działalności leczniczej
- Budowanie całościowej identyfikacji podmiotu leczniczego
Słuchacz będzie posiadał umiejętność zidentyfikowania, a następnie dobrania odpowiednich narzędzi marketingowych i public relations do specyfiki swojej placówki. Będzie potrafił określić elementy tożsamości swojej organizacji.
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W OCHRONIE ZDROWIA. KONTROLA I AUDYT W PODMIOTACH LECZNICZYCH
(16 godz.)
- Systemy Zarządzania Jakością (SZJ) W Ochronie Zdrowia
- Certyfikacja i korzyści z wdrożenia ISO
- Audyt wewnętrzny
- Bezpieczeństwo informacji
- Kontrola zarządzania
Słuchacz będzie potrafił wykorzystać w praktyce instrumenty szeroko rozumianego zarządzania jakością, które mają służyć poprawie efektywności funkcjonowania podmiotów leczniczych, a tym samym poprawie działania systemu ochrony zdrowia. Dodatkowo będzie mógł rozwinąć swoje zdolności analityczne oraz pozna elementy wewnętrznego audytu jakości.
ZASADY ZARZĄDZANIA PLACÓWKĄ MEDYCZNĄ W OPARCIU O MODEL VBHC – VALUE-BASED HEALTHCARE. LEAN MANAGEMENT HEALTHCARE
(8 godz.)
- Model VBHC-Value Based Healthcare
- Lean w opiece medycznej
Słuchacz pozna ideę stosowania Lean Management. Zrozumie kluczowe elementy metody m.in. wartość dodaną, marnotrawstwo, przepływ, efektywność procesów, strumień wartości. Nauczy się rozpoznawać podstawowe narzędzia Lean wspierające podnoszenie efektywności i zaangażowania pracowników tj. 5S, zarządzanie wizualne, standaryzacja pracy, PDCA, rozwiązywanie problemów.
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE. BUDOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW I PACJANTÓW
(8 godz.)
- Wprowadzenie do zarządzania strategicznego – misja, wizja, cele strategiczne, macierz BCG, grupy strategiczne itp.
- Źródła przewagi konkurencyjnej i czynniki sukcesu
- Business Model Canvas – tworzenie modelu biznesowego
- Budowanie doświadczeń klienta
PODSTAWY PRAWA MEDYCZNEGO
(16 godz.)
- Wprowadzenie do zagadnień prawa medycznego
- Zasady organizacji systemu opieki zdrowotnej w Polsce
- Ramy prawne wykonywania zawodów leczniczych w Polsce oraz podstawy prawne wykonywania działalności leczniczej
- Branża medyczna a reklama
- Tworzenie dokumentacji medycznej
- Ochrona danych osobowych w medycynie
- Odpowiedzialność cywilna i karna w medycynie
Słuchacz będzie potrafił stworzyć dokumentację medyczną, charakterystyczną dla swojej placówki zdrowia. Dowie się, jakie są możliwości zabezpieczania danych oraz jakie są regulacje w zakresie promowania swojej placówki medycznej.
PODSTAWY ZDROWIA PUBLICZNEGO
(8 godz.)
- Organizacja i funkcjonowanie systemu ochrony zdrowia w Polsce
- Rola podmiotów wykonujących świadczenia medyczne
- Promocja i ochrona zdrowia
- Wykorzystanie zasobów opieki zdrowotnej
Słuchacz zdobędzie wiedzę interdyscyplinarną z zakresu zdrowia publicznego i funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce oraz będzie rozumiał podstawowe problemy zdrowia publicznego, systemów opieki zdrowotnej oraz polityki zdrowotnej Polski i krajów Unii Europejskiej.
UBEZPIECZENIA W PODMIOTACH LECZNICZYCH
(8 godz.)
- Analiza systemu ochrony zdrowia w ujęciu prawnoporównawczym
- Różnice pomiędzy pojęciem błędu medycznego a terminem zdarzenia medycznego
- Funkcjonowanie Wojewódzkich Komisji ds. orzekania o zdarzeniach medycznych
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń zdrowotnych, niebędącego podmiotem leczniczym
Słuchacz będzie potrafił zrozumieć różnice pomiędzy błędami medycznymi a zdarzeniami medycznymi. Dowie się, w jaki sposób funkcjonują Wojewódzkie Komisje ds. Orzekania o zdarzeniach medycznych. Słuchacz zdobędzie także wiedzę o ubezpieczeniach OC zarówno podmiotu wykonującego działalność leczniczą, jak i świadczeniodawcy udzielającego świadczeń zdrowotnych, niebędącego podmiotem leczniczym.
SYSTEM OCHRONY ZDROWIA W POLSCE I INNYCH KRAJACH UE
(8 godz.)
- Struktura systemu ochrony zdrowia
- Źródła finansowania
- Klasyczna koncepcja podstawowej opieki zdrowotnej
- Organizacja podstawowej opieki zdrowotnej w Polsce: struktura, zadania i zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych
- Organizacja opieki specjalistycznej
Słuchacz będzie potrafił w sposób kompleksowy zidentyfikować problemy systemu ochrony zdrowia, z wyszczególnieniem pięciu obszarów, tj. organizacji systemu ochrony zdrowia, jego finansowania, dostępu do świadczeń, praw pacjenta i jego bezpieczeństwa, a także zasobów informacyjnych systemu ochrony zdrowia.
ZARZĄDZANIE FINANSAMI W PODMIOTACH LECZNICZYCH
(8 godz.)
- Cele przedsiębiorstwa a równowaga finansowa
- Decyzje finansowe a pozycja finansowa placówki zdrowotnej
- Budżetowanie kosztów
- Źródła finansowania
- Dywersyfikacja usług
Słuchacz będzie potrafił skutecznie dokonać analizy finansowej swojej placówki poprzez zapoznanie się z zasadami rozliczania oraz finansowania świadczeń opieki zdrowotnej. Będzie potrafił stworzyć rachunek kosztów świadczeń opieki zdrowotnej, skutecznie zarządzać płynnością finansową i podejmować, oparte na twardej kalkulacji, decyzje inwestycyjne.
ROZWÓJ TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH KATEGORII E-HEALTH
(8 godz.)
- Urządzenia i aplikacje kategorii „E-Health” oraz możliwości ich wykorzystania. Wdrożenia telemedyczne.
- Integracja systemów informatycznych pomiędzy szpitalami – zintegrowana platforma danych medycznych i zintegrowany system informatyczny
- Outsourcing danych medycznych, ochrona danych wrażliwych i ich przechowywanie
Słuchacz pozna wachlarz narzędzi e-zdrowia, których celem jest tworzenie możliwości angażowania pacjentów w proces leczenia, zwiększanie wiedzy o pacjencie, personalizacja oraz indywidualizacja opieki medycznej.
SPRZEDAŻ USŁUG MEDYCZNYCH I SKUTECZNE NEGOCJACJE Z NFZ ORAZ Z PODMIOTAMI WSPÓŁPRACUJĄCYMI
(8 godz.)
- Obsługa klienta a sprzedaż usług medycznych
- Pakietowanie usług
- Konstrukcja oferty – błędy tworzenia ofert
- Negocjacje z NFZ oraz podmiotami współpracującymi
Słuchacz będzie potrafił zaprojektować efektywny pakiet usług. Nauczy się konstruować ofertę, unikając przy tym błędów. Pozna techniki skutecznej sprzedaży usług medycznych oraz zdobędzie umiejętność w zakresie negocjacji z NFZ oraz podmiotami współpracującymi.
SKUTECZNY MENEDŻER W PODMIOTACH LECZNICZYCH. KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA
(16 godz.)
- Automotywacja jako podstawa do zaangażowania w warsztaty oraz wykorzystania umiejętności na gruncie zawodowym
- Rola osoby kierującej zespołem
- Budowa zaangażowania, odpowiedzialności i proaktywności pracowników
- Trening skutecznych wystąpień w codziennych sytuacjach biznesowych
- Metody motywowania pracowników
- Rozliczanie i ocena rezultatów pracy
Słuchacz uświadomi sobie wagę roli menedżera/lidera w zarządzaniu pracownikami w tym w szczególności: modelowaniu zachowań pracowników, wywieraniu konstruktywnego wpływu, inspirowaniu do rozwoju oraz uczenia nowych umiejętności. Rozwinie psychologiczne umiejętności menedżera/lidera w kontekście zarządzania sobą i pracownikami.
KOMUNIKOWANIE Z PACJENTEM I TRUDNYM KLIENTEM
(16 godz.)
- Prowadzenie skutecznej rozmowy z pacjentem. Unikanie błędów
- Ukierunkowanie rozmowy i wyznaczanie granic w relacjach z pacjentem
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- Techniki wywierania wpływu i asertywnej odmowy
Słuchacz będzie potrafił zdiagnozować swoje słabe i mocne strony rozmowy z pacjentem. Nauczy się budować relacje. Pozna rolę komunikacji werbalnej i niewerbalnej w obsłudze klienta oraz techniki asertywnego zachowania. Słuchacz zdobędzie wiedzę na temat map potrzeb zdrowotnych, będzie także potrafił oszacować potrzeby zdrowotne.
COACHING W ZARZĄDZANIU PODMIOTAMI LECZNICZYMI
(8 godz.)
- Znaczenie skutecznego motywowania pracowników
- Coaching w zarządzaniu
- Przywództwo a delegowanie zadań. Empowerment
Słuchacz dowie się, jak potrzebne jest skuteczne motywowanie pracowników w kontekście efektywności pracy jednostki i pracy zespołu. Będzie potrafił zidentyfikować narzędzia i metody wykorzystywane w delegowaniu zadań i wzmacnianiu samodzielności podwładnych. Zdobędzie kompetencje w zakresie przywództwa.
PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW (CXD). KANWA MODELU BIZNESOWEGO DLA PODMIOTÓW LECZNICZYCH BMC
(8 godz.)
- Customer Experience Design – tworzenie wartości dla klienta/pacjenta
- Business Model Canvas – tworzenie modelu biznesowego
- Innowacje w ochronie zdrowia
Słuchacz będzie potrafił określić potrzeby i oczekiwania klientów i na tej podstawie właściwie zarządzać tworzeniem oferty. Słuchacz będzie potrafił opracować model biznesowy w oparciu o szablon BMC.
ZARZĄDZANIE MARKĄ
(10 godz.)
- Zarządzanie marką - e-learning.
Forma zaliczenia
Test końcowy na ostatnich zajęciach - Walidacja
Numer
zjazdu Termin
Sposób realizacji zajęć
I zjazd 26 - 27 października 2024 online
II zjazd 23 - 24 listopada 2024 online
III zjazd 14 - 15 grudnia 2024 online
IV zjazd 18 - 19 stycznia 2025 online
V zjazd 8 - 9 lutego 2025 online
VI zjazd 22 - 23 lutego 2025 online
VII zjazd 8 - 9 marca 2025 online
VIII zjazd 26 - 27 kwietnia 2025 online
IX zjazd 17 - 18 maja 2025 online
X zjazd 14-15 czerwca 2025 online WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Komunikacja z klientem i trudnym pacjentem Piotr Juchniewicz | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Zarządzanie i kontrola w podmiotach leczniczych WALIDACJA | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 700,00 PLN
- Koszt usługi netto5 700,00 PLN
- Koszt godziny brutto33,53 PLN
- Koszt godziny netto33,53 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Klonowska
Specjalizuje się w branży finansowej oraz medycznej. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu procesów coachingowych dla kadry menadżerskiej oraz specjalizację trenerską w prowadzeniu projektów szkoleniowych dla kadry menadżerskiej zarządzającej zespołami sprzedażowymi szczególnie w branży medycznej (firmy małe, średnie i korporacje). Prywatnie jest szczęśliwą żoną i mamą dwóch córek. Ponadto jako wielbicielka kultury hiszpańskiej, intensywnie podróżuje po krajach hiszpańskojęzycznych oraz tańczy salsę.
Piotr Juchniewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestncy studiów podyplomowych otrzymują dodtakowe materiały na zajęciach oraz po, które są zamieszczane na platofrmie MS Teams.
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu. Pliki dokumentów moga być przygotowane w różnych formatach.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
- Godziny zajęć podane w planie oraz harmonogramie to godziny dydaktyczne. ( 1 h dydaktyczna to 45 minut zajęć, 2 h dydaktycznych to 1,5 h zegarowej). Przerwy nie są uwzględniane.
- System zlicza godziny zegarowe zajęć w pozycji: harmonogram zajęć, podczas gdy usługodawca operuje godzinami dydaktycznymi.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój na rozliczanie bonów
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.