Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem.
Zarządzanie Zespołem - jak zbudować swój autorytet w zespole i wydobyć z pracowników to co najlepsze? Warsztaty praktyczne w Zakopanem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla:
- kadry zarządzającej,
- specjalistów HR,
- menedżerów
- właścicieli firm
- oraz dla wszystkich tych, których praca polega na zarządzaniu zespołem i którzy chcą to robić według najnowszych metod i w oparciu o najskuteczniejsze praktyki.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma na celu nabycie kompetencji z zakresu zarządzania zespołem, motywowania oraz budowania autorytetu wśród podległych pracowników. Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:- Omawia sposoby nowatorskiego, skutecznego motywowania pracowników. - Określa symptomy konfliktu między pracownikami oraz stosuje efektywne sposoby kierowania konfliktem. Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. Wiedza: - definiuje pojęcia z zakresu skutecznego kierowania zespołem - określa cechy dobrego menedżera - Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. - Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. - Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje zrozumienie różnorodnych technik motywacyjnych, w tym nowatorskich podejść, takich jak uznawanie osiągnięć, oferowanie możliwości rozwoju zawodowego, czy też elastyczne podejście do czasu pracy.Potrafi omówić skuteczność różnych metod motywacyjnych w różnych kontekstach organizacyjnych. Uczestnik potrafi identyfikować symptomy konfliktu między pracownikami na różnych etapach jego rozwoju. Stosuje skuteczne metody zarządzania konfliktem, takie jak mediacja, negocjacje czy też coaching. Uczestnik potrafi wyjaśnić korzyści płynące z efektywnego delegowania zadań, takie jak rozwój kompetencji pracowników oraz zwiększenie ich zaangażowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- sprawnie współpracuje w grupie, efektywnie wyznaczając sobie i innym zadania - indywidualnie dopasowuje styl kierowania do rozwoju zawodowego i osobistego pracownika - planuje dostosowanie technik motywowania dla siebie i pracowników - Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. - Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji -Uczestnik wykazuje zdolność do identyfikowania różnych stylów zachowań w zespole oraz dostosowywania swojego własnego stylu kierowania w zależności od potrzeb i preferencji członków zespołu. Prezentuje umiejętność skutecznego zarządzania konfliktami poprzez stosowanie różnorodnych technik rozwiązywania konfliktów.-Uczestnik prezentuje umiejętność skutecznego komunikowania się z członkami zespołu oraz wykorzystywania różnych kanałów komunikacyjnych (np. spotkania osobiste, e-maile, komunikatory) w celu efektywnego zarządzania zespołem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:- ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń Kompetencje społeczne : - ocenia jak odpowiednio reagować w różnych sytuacjach związanych z wykonywanym zawodem - identyfikuje własny styl uczenia się i wybiera sposoby dalszego kształcenia, - określa znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. - Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). - Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
Godz. 10:00 – 10:10 - PRE TEST do uzupełnienia przed szkoleniem
10:10 – 12:00 - szkolenie
1. Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania.
2. Ja w roli menedżera.
A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania.
12:00 - 12:15 – przerwa
12:15 - 14:00 - szkolenie
B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania i motywowania.
D. Umiejętności i cechy skutecznego menedżera.
E. Źródła autorytetu.
F. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego menedżera.
14:00 - 14:30 – przerwa
14:30 - 16:00 - szkolenie
3. Jak zarządzać, aby nie tracić kontaktu z pracownikami?
16:00 - 16:15 – przerwa
16:15 - 18:00 - szkolenie
4. Jak zarządzać, aby ludzi motywować?
Dzień II
09:00 – 11:00 - szkolenie
5. Jak zbudować zgrany zespół i wydobyć z pracowników to, co najlepsze?
11:00 - 11:15 – przerwa
11:15 - 13:00 - szkolenie
A. Selekcja I rekrutacja pracowników.
B. Efektywna motywacja.
C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu.
13:00 - 13:30 – przerwa
13:30 - 15:00 - szkolenie
6. Omówienie wybranych koncepcji motywowania pracowników i ich konsekwencji dla funkcjonowania organizacji.
15:00 - 15:15 – przerwa
15:15 - 17:00 - szkolenie
7. Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
Dzień III
09:00 – 11:00 - szkolenie
8. Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka.
9. Jak motywować – czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
11:00 - 11:15 – przerwa
11:15 - 13:00 - szkolenie
10. Coaching-jak dbać o rozwój pracowników?
13:00 - 13:30 – przerwa
13:30 - 15:00 - szkolenie
11. Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników.
12. Wzorce relacji menedżer – pracownik i ich konsekwencje dla efektywności pracy.
15:00 - 15:15 – przerwa
15:15 - 16:40 - szkolenie
13. Pochwała i krytyka – jak je stosować aby były skuteczne?
14. Podsumowanie -plan zmiany osobistej.
16:40 - 16:50 – POST TEST – walidacja po szkoleniu
16:50 - 17:00 – podsumowanie i zakończenie szkolenia
Szkolenie będzie realizowane w wymiarze 24-godzinnym, gdzie 1 godzina odpowiada godzinie zegarowej (60min.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 PRE TEST - do uzupełnienia przed szkoleniem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 1. Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie zarządzania. 2. Ja w roli menedżera. A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron. C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania D. Umiejętności i cechy menedżera. E. Źródła autorytetu. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 3. Jak zarządzać, aby nie tracić kontaktu z pracownikami? | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 4. Jak zarządzać, aby ludzi motywować? | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 5. Jak zbudować zgrany zespół i wydobyć z pracowników to, co najlepsze? | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 A. Selekcja I rekrutacja pracowników. B. Efektywna motywacja. C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 6. Omówienie wybranych koncepcji motywowania pracowników i ich konsekwencji dla funkcjonowania organizacji. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 7. Rozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 8. Bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka. 9. Jak motywować – czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować? | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 10. Coaching-jak dbać o rozwój pracowników? | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 11. Wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników. 12. Wzorce relacji menedżer – pracownik i ich konsekwencje dla efektywności pracy. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 przerwa | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 13. Pochwała i krytyka – jak je stosować aby były skuteczne? 14. Podsumowanie -plan zmiany osobistej. | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 PRE TEST - walidacja po szkoleniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:40 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 podsumowanie i zakończenie szkolenia | Prowadzący Zygmunt Dolata | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 816,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 290,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto117,36 PLN
- Koszt osobogodziny netto95,42 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zygmunt Dolata
Posiada co najmniej 120 godz. doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
Materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
Warunki uczestnictwa
ZGŁOSZENIE NA USŁUGĘ
Rezerwacji miejsca szkoleniowego można dokonać za pośrednictwem BUR.
Dla uczestników finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych następuje zwolnienie z obowiązku opłaty podatku VAT. Zwolnienie przyznane jest zgodnie z treścią rozporządzenia ministra finansów art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 r.
- Walidacja usługi odbędzie się poprzez PRE i POST TESTY przekazane dla uczestników na początku szkolenia oraz ponownie weryfikowane przed jego zakończeniem.
Informacje dodatkowe
Materiały dydaktyczne:
Standardowo zestaw materiałów szkoleniowych obejmuje:
-autorski podręcznik Uczestnika szkolenia,
-materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi