Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie
Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do wszystkich właścicieli przedsiębiorstw oraz ich praconików, którzy chcą podnieśc swoje umiejetności w zakresie budowania strategii marketingowej w mediach społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia oferty sprzedażowej online. Osiągniecie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na opracowywanie produktu online i skutecznej sprzedaży online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu sprzedaży produktu online | Kryteria weryfikacji omawia istotę kampanii sprzedażowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje produkt online | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia strategię cenowa stosowana w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje ofertę sprzedażową zgodnie z profilem działalności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje grupę docelową odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia do promowania i sprzedaży produktów online | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzenie kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online | Kryteria weryfikacji Tworzy własną kampanię sprzedażową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji analizuje ofertę sprzedażową konkurencji oraz optymalizuje własną kampanię | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Buduje strategię cenową i przygotowuję ofertę sprzedażową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy i podejmuje decyzje w kontekście tworzenia kampanii w internecie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Budowanie skutecznej kampanii sprzedażowej - sprzedaż produktów online - szkolenie" przygotowuje uczestników do samodzielnego tworzenia kampanii sprzedażowej pozwolającej na promowanie produktow online i jego sprzedaży w Interecie. . Na szkoleniu przekazana zostanie uczestnikom wiedza pozwalająca na udoskonalenie umiejętności opracowania skutecznych strategii dostosowanych do unikalnych wartości ich firm.
Szkolenie obejmuje 2 dni podzielone na bloki tematyczne. Usługa przeplatana jest zajęciami praktycznymi w celu lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności uczestników.
Moduł 1: Wprowadzenie do kampanii sprzedażowych
- Co to jest kampania sprzedażowa?
- Rodzaje kampanii sprzedażowych
- Planowanie kampanii
Moduł 2: Tworzenie produktu online
- Identyfikacja potrzeb klientów
- Tworzenie wartościowego produktu
- Narzędzia do tworzenia produktów online
Moduł 3: Strategia cenowa
- Ustalanie cen produktów
- Strategie cenowe w sprzedaży online
- Analiza konkurencji
Moduł 4: Przygotowanie oferty sprzedażowej
- Kluczowe elementy oferty sprzedażowej
- Tworzenie przekonującej oferty
- Przykłady skutecznych ofert
Moduł 5: Wprowadzenie do social mediów
- Rola social mediów w sprzedaży
- Wybór odpowiednich platform
- Analiza rynku i targetowanie
Moduł 6: Tworzenie treści do social mediów
- Typy treści w social mediach
- Tworzenie angażujących postów
- Narzędzia do tworzenia i zarządzania treściami
Moduł 7: Kampanie reklamowe w social mediach
- Rodzaje reklam w social mediach
- Planowanie kampanii reklamowej
- Budżetowanie i analiza wyników
Moduł 8: Analiza i optymalizacja kampanii
- Monitorowanie i analiza wyników kampanii
- Optymalizacja kampanii sprzedażowych
- Case studies i najlepsze praktyk
Walidacja - test jednokrotnego wyboru oraz ocenianie efektywności tworzonej na zajęciach Strategii
Usługa prowadzona jest w formie wykładu, zajęć praktycznych oraz dyskusji otwartej z uczestnikami szkolenia.
Dodatkowe warunki przystąpienia do szkolenia - podstawowa znajomośc obsługi komputera.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały wliczone do godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto235,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto235,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Urszula Stefanowicz-Peczyńska
Przeprowadziła kilkaset godzin doradztwa i szkoleń w zakresie budowania strategii marketingowej, tworzenia kampanii czy budowania marki.
Wykształcenie wyższe
Studia podyplomowe - Grafika i multimedia - WSB Gdańsk, październik 2020r. - czerwiec 2021 r.
Studia podyplomowe - Psychodietetyka - Uniwersytet SWPS w Warszawie październik 2016 r. – czerwiec 2017 r.
Studia licencjackie – Dietetyka - Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, październik 2013 r. – czerwiec 2015 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi