SOCIAL MEDIA MANAGER – poziom podstawowy. Szkolenie.
SOCIAL MEDIA MANAGER – poziom podstawowy. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osób, które planują rozpocząć pracę jako social media manager,
- pracowników firm, którzy w zakresie swoich obowiązków mają prowadzenie działań marketingowych na social mediach,
- właścicieli firm, którzy samodzielnie zajmują się prowadzeniem działań marketingowych ukierunkowanych na sprzedaż swoich produktów i usług,
- uczestników projektu Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji17-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnej pracy jako social media manager dzięki zdobyciu wiedzy i umiejętności związanych z marketingiem internetowym, social mediami, Canvą oraz Chatem GPT, a także analizą potrzeb klientów i doborem odpowiedniej oferty.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą jak działa konto na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje czym różni się konto na Facebooku, a czym na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje rodzaje formatów treści dostępnych na social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się tworzy projekty graficzne w Canva | Kryteria weryfikacji opisuje formaty graficzne dostępne w Canva | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa źródła legalnych zdjęć i ikonografik | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ma świadomość jak można wykorzystać Chat GPT do prowadzenia działań marketingowych | Kryteria weryfikacji określa główne funkcjonalności ChatGPT przydatne w prowadzeniu działań marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa najczęstsze błędy związane z wykorzystaniem Chat GPT do prowadzenia działań marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szkolenie dedykowane dla: osób, które planują rozpocząć pracę jako social media manager, pracowników firm, którzy w zakresie swoich obowiązków mają prowadzenie działań marketingowych na social mediach, właścicieli firm, którzy samodzielnie zajmują się prowadzeniem działań marketingowych ukierunkowanych na sprzedaż swoich produktów i usług, uczestników projektu Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie dnia zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5. Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego. Zachowana jest rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem prowadzącym, a trenerem walidującym.
Program ramowy usługi.
Dzień 1:
1. Marketing internetowy – co to takiego? 4 h
- atrybuty marki oraz etapy jej budowania,
- marka osobista a marka przedsiębiorstwa,
- komunikacja marki w social mediach: storytelling marki, jak tworzyć content wspierający budowanie marki osobistej,
- social media – ich rodzaje i wykorzystanie w marketingu marki.
2. Prowadzenie działań reklamowych na Facebooku i Instagramie.
- czym różni się Facebook od Instagrama,
- Menadżer Reklam i jego wykorzystanie w celach reklamowych,
- określane celów reklamowych,
- analiza i tworzenie grup odbiorców,
- planowanie budżetu reklamy,
- testowanie kreacji reklamowych,
- analiza statystyk i raportów reklamowych,
Dzień 2:
3. Prowadzenie działań reklamowych na Facebooku i Instagramie – cd. 4 h
- budowanie lejka sprzedażowego,
- formularz kontaktowy,
- remarketing,
- płatne i bezpłatne strategie sprzedaży i pozyskiwania followersów,
- najczęściej popełnianie błędy w prowadzeniu działań reklamowych.
4. Tik Tok i jego wykorzystanie do rozwijania pozostałych social mediów. 2 h
- Algorytm Tik Toka i jego wykorzystanie w działaniach marketingowo-sprzedażowych,
- formaty i struktury filmów wykorzystywanych do działań marketingowo-sprzedażowych na Tik Toku,
- jak zamienić widzów Tik Toka w klientów.
5. Dobór oferty do potrzeb klienta. 2 h
- analiza potrzeb klienta pod kątem prowadzenia działań marketingowych na social mediach,
- dopasowywanie oferty działań marketingowych do potrzeb klienta.
Dzień 3:
6. Canva i jej wykorzystanie w prowadzeniu działań marketingowych.
- zapoznanie z programem Canva: zakładanie własnego konta, Canva Free vs Canva Pro, obsługa interfejsu, zmiana rozmiaru pracy.
- jak tworzyć grafiki w Canva: dobór kolorystyki i czcionek, źródła legalnych zdjęć i ikonografik,
podstawowe działania w programie Canva, formaty graficzne dostępne w Canva, praktyczne ćwiczenia.
Dzień 4:
7. Chat GPT i jego wykorzystanie do tworzenia treści marketingowych.
- czym jest ChatGPT: definicja ChatGPT, rejestracja i logowanie, omówienie interfejsu, podstawy działania i konfiguracja ChatGPT, dostępne wersje programu ChatGPT
- zastosowanie ChatGPT w prowadzeniu działań marketingowych (funkcjonalności Chat GPT przydatne w prowadzeniu działań marketingowych, tworzenie tekstów i grafik z wykorzystaniem Chat GPT), tworzenie angażujących treści na social media,
- tworzenie treści reklamowych,
- przydatne prompty,
- najczęstsze błędy związane z wykorzystaniem Chat GPT do prowadzenia działań marketingowych
- ćwiczenia praktyczne .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Bogielczyk
Sebastian Cebula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Firma szkoleniowa posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
2. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
3. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.