SKUTECZNA ROZMOWA HANDLOWA. Szkolenie.
SKUTECZNA ROZMOWA HANDLOWA. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, handlowców, sprzedawców,
- menagerów zespołów sprzedażowych,
- właścicieli firm, którzy prowadzą sprzedaż swoich produktów i usług,
- wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu prowadzenia rozmowy handlowej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia rozmów handlowych z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności dotyczących poszczególnych etapów rozmowy handlowej oraz związanych z nimi technik sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą dotyczącą struktury rozmowy handlowej | Kryteria weryfikacji wskazuje poszczególne etapy rozmowy handlowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa czym są haki na uwagę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się przeprowadza analizę potrzeb | Kryteria weryfikacji definiuje rodzaje pytań zadawanych na etapie analizy potrzeb | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa funkcje poszczególnych rodzajów pytań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ma świadomość roli finalizacji w procesie sprzedaży | Kryteria weryfikacji określa czym jest finalizacja | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia najbardziej znane techniki finalizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Usługa dedykowana dla:
- pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, handlowców, sprzedawców,
- menagerów zespołów sprzedażowych,
- właścicieli firm, którzy prowadzą sprzedaż swoich produktów i usług,
- wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu prowadzenia rozmowy handlowej.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzecziwistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5. Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego. Zachowana jest rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem prowadzącym, a trenerem walidującym.
Ramowy program usługi:
Dzień 1:
1. OMÓWIENIE SCHEMATU ROZMOWY HANDLOWEJ.
2. HAKI NA UWAGĘ.
- Jak rozpoczynać rozmowę?
- Opracowanie pomysłów na rozpoczynanie rozmowy handlowej z klientami.
3 ANALIZA POTRZEB KLIENTA.
- Co to jest potrzeba?
- Rodzaje pytań oraz jakie efekty osiągamy zadając w rozmowach poszczególne rodzaje pytań.
- Lejek bólu, lejek truizmów.
- Opracowanie banku pytań do wykorzystania w rozmowach z klientami.
4. JĘZYK KORZYŚCI I JAKA JEST JEGO ROLA W ROZMOWACH.
- Co to jest język korzyści.
- Opracowanie zbioru korzyści odnośnie sprzedawanych produktów do stosowania w rozmowach z klientami.
Dzień 2:
5. PRACA Z OBIEKCJAMI.
- Co to jest obiekcja?
- Najczęstsze obiekcje i techniki ich pokonywania.
- Opracowanie zbioru argumentów do wykorzystania w rozmowach z klientami.
6. TECHNIKI FINALIZACJI.
- Najczęstsze techniki finalizacji.
- Wypracowanie zwrotów finalizujących do rozmów z klientami.
7. PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY HANDLOWEJ.
- Opracowanie możliwych szkieletów rozmowy do stosowania w codziennej pracy z klientami.
8. TRENING PRAKTYCZNY – rozmowy symulowane połączone z przekazywaniem informacji zwrotnej od trenera.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Łuczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Firma szkoleniowa posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
2. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
3. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.