Drabina wartości jako filar efektywnego pozyskiwania klientów – szkolenie
Drabina wartości jako filar efektywnego pozyskiwania klientów – szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców i pracowników, którzy na co dzień mają do czynienia z procesem sprzedaży lub obsługi klienta lub badania jego potrzeb, lub procesem marketingowym - obsługują klientów lub pracują na stanowiskach związanych ze sprzedażą lub aktywnie pozyskują klientów dzięki zastosowaniu odpowiednich technik i taktyk sprzedażowych / marketingowych lub biorą udział w budowaniu procesów obsługi klienta/sprzedaży. Nie jest wymagany minimalny okres zatrudnienia na takim stanowisku.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego zaprojektowania drabiny wartości oraz ofert na jej podstawie, a także skutecznego stosowania tego narzędzia w pracy sprzedażowej i marketingowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się buduje drabinę wartości w odniesieniu do klientów swojej organizacji | Kryteria weryfikacji rozróżnia i definiuje poszczególne elementy drabiny wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje segment i personę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się buduje odpowiednie magnety i produkty dla danego segmentu/persony | Kryteria weryfikacji definiuje magnety | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa magnety i produkty przeznaczone dla poszczególnych segmentów klientów lub person w swojej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się projektuje działania sprzedażowe typu up- i cross-selling | Kryteria weryfikacji definiuje działania sprzedażowe up-selling | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje działania sprzedażowe cross-selling | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji podaje przykłady działań up- i cross-selling w odniesieniu do swojej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana jest w oparciu o metody aktywizujące pracy z uczestnikiem takie jak: scenki i symulacje zachowań, analizy przykładów, ćwiczenia, „burzy mózgów”. Sala szkoleniowa będzie wyposażona w dostęp do internetu, stoły i krzesła w ilości odpowiadającej liczbie uczestników + prowadzący.
Czas trwania usługi wyrażony jest w godzinach zegarowych (16h x 60 min.) i obejmuje również przerwy.
Każdego dnia szkolenia w godz. 12:00-12:30 planowana jest 30-minutowa przerwa obiadowa oraz 2 przerwy 15-minutowe zgodnie z potrzebami uczestników.
Aby osiągnąć cel szkolenia, uczestnik powinien aktywnie w nim uczestniczyć oraz prawidłowo wykonać ćwiczenie sprawdzające umiejętności praktyczne.
Część szkoleniowa odbywa się w formie stacjonarnej, a walidacja odbywa się w formie testu wypełnianego przez uczestników online oraz rozmowy (wywiadu) w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Czas rozmowy to ok. 10 minut na każdego uczestnika usługi, czas całkowitego zakończenia usługi będzie zależał od liczby uczestników usługi.
Dzień 1:
- Co to jest drabina wartości i z jakich elementów się składa.
- Magnet dla danego segmentu i firmy.
- Narzędzia do zbierania danych.
- Aktywator dla danego segmentu i firmy.
Dzień 2:
- Produkt główny - jak go skontruować dla segmentu i persony.
- Siła oferty - jak ją zbudować bazując na wartościach.
- Cross- i up-selling, czyli jak sprzedaż temu samemu klientowi kilka razy.
- Podsumowanie: blok pytań i odpowiedzi; dobre praktyki; walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Rozpoczęcie szkolenia | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Co to jest drabina wartości i z jakich elementów się składa. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Magnet dla danego segmentu i firmy. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Narzędzia do zbierania danych. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Aktywator dla danego segmentu i firmy. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Produkt główny - jak go skontruować dla segmentu i persony. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Siła oferty - jak ją zbudować bazując na wartościach. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Cross- i up-selling, czyli jak sprzedaż temu samemu klientowi kilka razy. | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Podsumowanie: blok pytań i odpowiedzi; dobre praktyki | Prowadzący Krzysztof Jurga | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Walidacja - przeprowadzenie testu online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja - wywiady z uczestnikami na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 680,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 680,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto230,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto230,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Jurga
W ramach agencji JBS Europe na co dzień buduje i nadzoruje strategie komunikacji marek na Facebooku. Rocznie wspólnie z zespołem inwestuje budżety ponad 200 tys. zł na działania komercyjne w obrębie social media. Wykształcenie: wyższe.
Od lat regularnie prowadzi szkolenia z zakresu procesów biznesowych, wykorzystywania mediów społecznościowych oraz innych nowych kanałów w nowoczesnej komunikacji społecznej i promocji. W ostatnich 5 latach:
* przeprowadził ponad 988 godzin szkoleń z zakresu: performance marketingu, marketingu przyszłości - trendy, strategie, instrumenty, media w kreowaniu wizerunku, a także sprzedażowych - Filary efektywnego pozyskiwania klientów w firmie produkcyjnej i okołoprodukcyjnej, Value Ladder (drabina wartości), ponad 130 godzin konsultingu w tym obszarze.
* uczestniczył w szkoleniach: Zarządzenie zmianą w oparciu o grę symulacyjną, Certyfikacja Everything DISC.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Wydrukowany skrypt szkoleniowy.
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Część szkoleniowa przeprowadzona będzie w formie stacjonarnej, natomiast sama walidacja będzie przeprowadzana w formie zdalnej w czasie rzeczywistym z użyciem oprogramowania ZOOM. Obecnie nie planujemy wykorzystania dodatkowego oprogramowania, które uczestnik musiałby instalować na swoim sprzęcie przed udziałem w usłudze. Jeśli taka potrzeba się pojawi, poprosimy uczestnika o przygotowanie w postaci instalacji dodatkowego oprogramowania. Do udziału w walidacji wystarczy skorzystać z telefonu o poniższych parametrach, można również użyć komputera.
W przypadku urządzeń mobilnych zalecamy pobrać aplikację ZOOM ze sklepu z aplikacjami właściwego dla danego systemu operacyjnego lub urządzenia - dostępna w AppStore i Google Play.
Wymagania dla urządzeń mobilnych:
Sprzęt
- Połączenie z Internetem– WiFi (a/g/n/ac) lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- (Opcjonalnie) Głośniki bezprzewodowe Bluetooth i mikrofon
Uwaga: zobacz listę obsługiwanych urządzeń.
Obsługiwany system operacyjny
- iOS 8.0 lub nowsza wersja:
- Wysyłanie i odbieranie transmisji wideo z wykorzystaniem kamery przedniej lub tylnej
- iPhone 4 lub nowsza wersja, iPad Pro, iPad Mini, iPad 2 lub nowsza wersja, iPod touch 4. generacji, iPhone 3GS (brak kamery skierowanej do przodu)
- iPadOS 13 lub nowsza wersja
- Android 5.0x lub nowsza wersja
Obsługiwane przeglądarki do uruchamiania z Internetu
- iOS/iPadOS: Safari5+, Chrome
- Android: Webkit (domyślna), Chrome
Wymagania dotyczące procesora
- Dowolny jednordzeniowy procesor 1 Ghz lub lepszy (inny niż procesor Intel)
Zalecana przepustowość sieci
Przepustowość wykorzystywana przez aplikację Zoom zostanie zoptymalizowana tak, aby zapewnić najlepsze możliwe środowisko użytkownika w oparciu o sieć uczestników. Nastąpi automatyczne ustawienie 3G lub WiFi.
Zalecana przepustowość podczas korzystania z połączenia WiFi:
- Wideo wysokiej jakości: 1,0 MB/s / 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo 720p HD: 2,6 Mb/s / 1,8 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo 1080p HD: 3,8 Mb/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Odbieranie danych w celu korzystania z widoku galerii: 2,0 Mb/s (25 widoków), 4,0 Mb/s (49 widoków
Wymagania dla innych urządzeń:
Wymagania systemowe
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
Uwaga: sprawdź listę obsługiwanych urządzeń: https://support.zoom.com/hc/en/article?id=zm_kb&sysparm_article=KB0064819
Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
Uwaga: klient Zoom w wersji 5.1.1 lub nowszej jest wymagany dla systemu operacyjnego macOS.
Obsługiwany system operacyjny
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11*
*Uwaga: system Windows 11 jest obsługiwany w wersji 5.9.0 lub nowszej. - Windows 10*
*Uwaga: w przypadku urządzeń z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany. - System operacyjny Windows w wersji 8 lub 8.1
- System operacyjny Windows 7
- System operacyjny Ubuntu w wersji 12.04 lub nowszej
- System operacyjny Mint w wersji 17.1 lub nowszej
- System operacyjny Red Hat Enterprise Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny Oracle Linux w wersji 6.4 lub nowszej
- System operacyjny CentOS w wersji 6.4 lub nowszej
- Oprogramowanie Fedora w wersji 21 lub nowszej
- Oprogramowanie OpenSUSE w wersji 13.2 lub nowszej
- System operacyjny ArchLinux (tylko w wersji 64-bitowej)
Uwaga:
- W przypadku komputerów typu tablet z systemem operacyjnym Windows 10 obowiązuje wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
- Komputery tabletowe obsługują tylko klienta Desktop Client.
Obsługiwane przeglądarki
- Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: niektóre funkcje w kliencie internetowym nie są obsługiwane w przeglądarce Internet Explorer.
Zalecana przepustowość dla panelistów uczestniczących w spotkaniach i webinarach:
- Dla połączeń wideo 1:1:
- Wideo wysokiej jakości: 600 kb/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 720 p w jakości HD: 1,2 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
- Wideo o rozdzielczości 1080 p w jakości HD: 3,8 MB/s / 3,0 MB/s (wysyłanie/pobieranie)
Wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimum | Zalecane | |
---|---|---|
Procesor | Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz | Procesor dwurdzeniowy o taktowaniu co najmniej 2 Ghz (Intel i3/i5/i7 lub ekwiwalent AMD) |
Pamięć RAM | Nd. | 4 Gb |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi