Usługa - Studia podyplomowe - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Usługa - Studia podyplomowe - INTEGRACJA SENSORYCZNA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe przeznaczone są dla pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, fizjoterapeutów, logopedów, terapeutów zajęciowych posiadających tytuł magistra lub licencjat.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi620
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Ukończenie studiów podyplomowych w zakresie integracji sensorycznej w teorii i praktyce oraz, a także otrzymanie certyfikatu terapeuty SI daje pełne kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii metodą SI. Osoby mogą pracować w placówkach oświatowych i rehabilitacyjnych, a także prowadzić gabinety integracji sensorycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Studia podyplomowe kończą się uzyskaniem:Świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w zakresie integracji sensorycznej w teorii i praktyce wydanym przez Świętokrzyską Szkołę Wyższą Certyfikatem terapeuty integracji sensorycznej wydanym przez Stowarzyszenie Integracji Sensorycznej. | Kryteria weryfikacji Studia podyplomowe przeznaczone są dla pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, fizjoterapeutów, logopedów, terapeutów zajęciowych posiadających tytuł magistra lub licencjat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przygotowanie w zakresie merytorycznym obejmuje m.in. przedmioty:
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Etyka zawodu nauczyciela
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci
- Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych.
- Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dzieci.
- Zaburzenia w rozwoju układu ruchu
- Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej.
- Zaburzenia integracji sensorycznej
- Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej
- Programowanie terapii w zaburzeniach SI
- Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Mózgowe porażenie dziecięce ( jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI).
- Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI
- Terapia SI a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno – pedagogiczne
- Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi
- Sala SI ćwiczenia praktyczne
- Pierwsza pomoc
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 100 Rozpoczęcie roku akademickiego | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 100 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 100 Podstawy pedagogiki specjanej | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 100 Etyka zawodu nauczyciela | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 08:55 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 100 Teoria odruchów sensorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych. | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 100 Rozwój psychomotoryczny dziecka. Różnice indywidualne w rozwoju dziecka | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 100 Zaburzenia w rozwoju układu ruchu | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 100 Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie placówki oświatowej i rehabilitacyjnej | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 100 Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 100 Terapia SI a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 100 Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 100 Podstawy pedagogiki specjalnej | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 100 Zaburzenia w rozwoju układu ruchu | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 100 Teoria integracji sensorycznej. Organizacja terapii na terenie palcówki oświatowej i rehabilitacyjnej | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 100 Programowanie zaburzeń SI | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 100 Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja i dysgrafia), zaburzenia zachowanie a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 100 Terapia SI a inne metody rehabilitacyjne i psychologiczno-pedagogiczne | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 100 Psychologiczne problemy rodziców dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 100 Sala Si ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurlogii | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 100 Autyzm (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 100 Zespół Downa (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 100 Mózgowe porażenie dziecięce (jednostka chorobowa i postępowania diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 100 Wybrane zespoły genetyczne (jednostka chorobowa i postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 100 ADHD, ADD, wcześniactwo (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 100 Dziecko niedowidzące i niedosłyszące (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 100 Zaburzenia mowy (postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 100 Uogólnione i specyficzne trudności w nauce (dysleksja, dysgrafia), zaburzenia zachowania a postępowanie diagnostyczno-terapeutyczne w SI | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 100 Pierwsza pomoc | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 100 Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 100 Choroby wieku dziecięcego i choroby przewlekłe u dzieci | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 100 Zaburzenia integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 100 Programowanie terapii w zaburzeniach SI | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 100 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 100 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 100 Teoria odruchów sensomotorycznych. Rozwój ontogenetyczny systemów percepcyjnych | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 100 Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 100 Podstawy neuropsychologii | Data realizacji zajęć 09-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 100 Sala SI ćwiczenia praktyczne | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 100 Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 100 Walidacja | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:35 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 500,00 PLN
- Koszt usługi netto4 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto7,26 PLN
- Koszt godziny netto7,26 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Korczyńska
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu- kierunek fizjoterapia - studia licencjackie i magisterskie;
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, Wydział Nauk Społecznych i Ekonomicznych - kierunek - Integracja Sensoryczna
Doświadczenie:
Fizjoterapeuta w Przychodni "Zdrowie" w Kielcach
Fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej w Centrum Medycznym "College Medical Clinic" i Fundacji na Recz Promocji Zdrowia "PULS"
Inne kwalifikacje i umiejętności:
Szkolenie z zakresu Terapii Naurotaktylnej
Kurs Terapia ręki
Szkolenie z zakresu oceny funkcjonalnej i prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w wieku rozwojowym (0-7 lat)
Kurs masaż logopedyczny
Kurs Kinesiology Taping ( poziom podstawowy i zaawansowany)
Kurs masażu sportowego
Ewa Machnicka- Zielińska
Akademia Świętokrzyska w Kielcach - Wydział Matematyczno- Przyrodniczy, kierunek: Geografia - magister
Wyższa Szkoła Umiejętności, kierunek: Turystyka i rekreacja, specjalność: Obsługa ruchu turystycznego - magister
Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, kierunek: Europeistyka, specjalność: Administracja w Unii Europejskiej - licencjat
Wyższa Szkoła Umiejętności - II rok st. uzupełniające magisterskie kierunek: Ekonomia, specjalność: Gospodarka turystyczna - magister
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa kierunek: Ekonomia, Specjalność: Zarządzanie i pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej- magister
Wyższa Szkoła Umiejętności - studia inżynierskie, Ochrona środowiska - inżynier
Uniwersytet Rzeszowski - zarządzanie oświatą - studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki - pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna - studia podyplomowe
Zakład Doskonalenia Zawodowego - Pedagogika opiekuńcza - studia podyplomowe
Wyższa Szkołą Ekonomii i Prawa - Bezpieczeństwo i higiena pracy - studia podyplomowe
Zakład Doskonalenia Zawodowego - Edukacja dla bezpieczeństwa - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa - Zarządzanie zasobami ludzkimi - studia podyplomowe
Resocjalizacja i socjoterapia, Logopedia - Świętokrzyska Szkoła Wyższa
Integracja sensoryczna, Edukacja i wspieranie osób z autyzmem, aspergerem i innymi zaburzeniami - Wyższa Szkoła w Brzegu
Surdopedagogika, Tyflopedagogika, Oligofrenopedagogika, Edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - ZDZ Kielce
Agnieszka Hajduk
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Nauk o Zdrowiu, kierunek: pedagogika w zakresie rewalidacji z terapią pedagogiczną - magister
Uniwersytet Rzeszowski - Edukacja i potrzeby rewalidacyjne osób z niepełnosprawnością intelektualną - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu -
Integracja Sensoryczna, Edukacja elementarna - wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna, Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem, zespołem Aspergera (ASD),
Kursy/Szkolenia:
Centrum doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - Oligofrenopedagogika
Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości - Integracja Sensoryczna- teoria, diagnoza i terapia
Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Samorządowy Ośrodek Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach - Język angielski na poziomie B
Agnieszka Gałęzowska
Akademia Świętokrzyska w Kielcach, Wydział - Pedagogiczny i Nauk o Zdrowiu, kierunek: Pedagogika, specjalność: rewalidacja z terapią pedagogiczną - magister
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, kierunek: Psychopedagogika, diagnoza i pomoc psychologiczna - studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach, kierunek: Pedagogika, specjalność: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim i informatyką - licencjat
Wyższa Szkoła Humanistyczno- Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: Edukacja i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera
Kursy i szkolenia:
Elementy Terapii Poznawczo - Behawioralnej w pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu - CTPB w Warszawie
Organizacja i zarządzanie oświatą - ZDZ w Kielcach
Integracja Sensoryczna - PSTIS w Warszawie
Kierownik wycieczek szkolnych
Integracja sensoryczna: teoria, diagnoza i terapia- CWRO w Konstancinie - Jeziorna
Aktywizacja społeczna i zawodowa osób z autyzmem - SYNAPSIS w Warszawie
Uczenie zachowań społecznych dzieci z autyzmem - Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku
Metody stymulacyjne w diagnozie i terapii dzieci autystycznych - Instytut Szkoleń i Analiz Gospodarczych w Warszawie
Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
Kurs kwalifikacyjny Oligofrenopedagogika
Kurs Terapii behawioralnej - I, II i III stopnia
Katarzyna Bieniek
Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie - doktor nauk o kulturze fizycznej
Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek: Fizjoterapia - magister
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Pedagogiczny i Artystyczny, kierunek: Przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej - studia podyplomowe
Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk o Zdrowiu, kierunek: Organizacja i zarządzanie o ochronie zdrowia - studia podyplomowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla studentów są udostępniane na platformie MSTeams lub mailowo.
Poza zajęciami ujętymi w harmongramie należy zrealizować praktyki - 120 godzin.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia odbywają się na platformie MSTeams lub w formie stacjonarnej
Koszty uczestnicwa:
150 zł wpisowe
4500 zł - czesne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe