Kurs języka angielskiego na poziomie A1+. Kierunek Rozwój.
Kurs języka angielskiego na poziomie A1+. Kierunek Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby które chciałyby otworzyć drzwi do kolejnych możliwości życiowych.
Uczestnicy projektów "Kierunek Kariera." Uczestnicy projektu "Małopolskie Bony rozwojowe."
Kursy skierowane są do osób :
1. powyżej 25 roku życia i wykształceniem co najwyżej na poziomie ukończonego liceum lub technikum (łącznie z maturą)
2. powyżej 50 roku życia i dowolnym wykształceniu
3. pracujących lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniającyhc pracowników
4. zamieszkujących lub pracujących na terenie małopolski
5. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz przedsiębiorców zatrudniających do 249 pracowników
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych początkujących, które chciałyby rozpocząć naukę w celu osiągnięcia podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w codziennych czynnościach życiowych w tym zrobienie zakupów, rejestracja w hotelu, wizyta u lekarza, złożenie zamówienia itdEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zakres A1+ zgodnie ze skalą CEFR ze zrealizowanych na kursie tematów. | Kryteria weryfikacji Krótkie powtórki sprawdzające opanowanie materiału, weryfikacja ustna po każdej lekcji. Regularne ćwiczenia. testowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 40 godzin dydaktycznych 45 min. Zajęcia będą się odbywać w jednostakch po 90 min.
Kurs przeznaczony jest dla początkujących: tworzenie podstaw wymowy, słownictwa, gramatyki i pisowni z wykorzystaniem potocznych zwrotów i najprostszych struktur języka angielskiego umożliwiających komunikację w najprostszych sytuacjach dnia codziennego oraz rozwinięcie sprawnośći językowych w sposób umozliwiający prostą i poprawną komunikacje w języku obcym.
Kurs obejmuje tematycznie zakres tematyczny od rozdziału drugiego do rozdziału piątego włącznie z programu podanego pozniżej.
DATA |
ILOŚĆ GODZIN |
TEMAT ZAJĘĆ |
Umiejętności |
SPRAWDZIANY I EGZAMINY |
PODPIS LEKTORA |
|
1 |
1A Nice to meet you
|
Kursant potrafi przedstawić się i stosować zwroty grzecznościowe przy powitaniu i pożegnaniu, oraz stosować czasownik to be w zdaniach oznajmujących |
||||
1 |
1B I’m not English, I’m Scottish! |
Kursant potrafi określać kraje pochodzenia i narodowości, oraz stosować czasownik to be wzdaniach przeczących i pytających |
||||
1 |
1C His name, her name |
Kursant nabywa umiejętność literowania wyrazów oraz potrafi zadawać pytania i udzielać odpowiedzi na temat danych osobowych. Kursant stosuje przymiotniki dzierżawcze |
||||
1 |
1D Turn off your mobiles! |
Kursant potrafi nazywać przedmioty w klasie, formułować i reagować na polecenia, stosować przedimki nieokreślone i zaimki wskazujące, tworzyć liczbę mnogą rzeczowników |
||||
1 |
1 On a plane/Completing a form |
Kursant uczy się jak zamówić coś do picia. |
||||
1 |
1 Revise&Check |
Powtórzenie wiadomości z rozdziału 1. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w ćwiczeniach językowych |
||||
1 |
1 Test |
Test z rozdziału 1 |
||||
1 |
2A Cappuccino and chips |
Kursant potrafi opisywać codzienne czynności życiowe i przyzwyczajenia stosując zdania twierdzące i przeczące w czasie present simple |
||||
1 |
2B When Natasha meets Darren |
Kursant potrafi udzielać i uzyskiwać informacje stosując zdania pytające i krótkie odpowiedzi w czasie present simple |
||||
1 |
2C An artist and a musician |
Kursant poznaje słownictwo z zakresu pracy oraz nazwy zawodów . Uczy się stosować przedimki a/an. |
||||
1 |
2D Relatively famous |
Kursant poznaje słowa opisujące członków rodziny . Uczy się rozmawiać o pokrewieństwie przy użyciu Saxon Genitive. |
||||
1 |
1 At a hotel/ 1 An informal e-mail/letter |
Kursant uczy się jak zameldować się w hotelu, oraz poznaje wyrażenia związane z wynajmowaniem pokoju hotelowego. |
||||
1 |
2 Revise & check |
Powtórzenie wiadomości z rozdziału 2. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w ćwiczeniach językowych |
||||
1 |
2 Test |
Test z rozdziału 2 |
||||
1 |
3A Pretty woman |
Kursant uczy się opisywać przedmioty, oraz ludzi. Poznaje proste przymiotniki. |
||||
1 |
3B Wake up, get out of bed … |
Kursant poznaje kolejną partię czynności codziennych. Uczy się podawać godziny . |
||||
1 |
3C The island with a secret |
Kursant uczy się opisywać czynności dnia codziennego z użyciem przysłówków częstotliwości |
||||
1 |
3D On the last Wednesday in August |
Kursant uczy się podawać daty, poznaje nazwy świąt i miesięcy |
||||
1 |
3 In a coffee shop A magazine article |
Kursant uczy się zamawiać posiłek oraz potrafi napisać krótki opis swojego ulubionego dnia. |
||||
1 |
3 Revise & check |
Powtórzenie wiadomości z rozdziału 3. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w ćwiczeniach językowych |
||||
1 |
3 Test |
Test z rozdziału 3 |
||||
1 |
4A I can’t dance |
Kursant poznaje nazwy różnych umiejętności oraz potrafi rozmawiać o talentach i umiejętnościach przy użyciu czasownika can/can’t |
||||
1 |
4B Shopping – men love it! |
Kursant poznaje nazwy czynności wykonywanych w wolnym czasie. Kursant uczy się używać czasowniki wyrażające upodobania like/love/hate,etc…. |
||||
1 |
4C Fatal attraction? |
Kursant poznaje zaimki osobowe w formie dopełnienia. Uczy się wyrażać opinie na temat ludzi oraz rzeczy. |
||||
1 |
4D Are you still mine? |
Kursant potrafi nazywać różne rodzaje muzyki . Uczy się stosować zaimki dzierżawcze. |
||||
1 |
4 In a clothes shop Describing a friend |
Kursant uczy się jak kupować ubrania. Uczy się jak sporządzić opis przyjaciela. |
||||
1 |
4 Revise & check |
Powtórzenie wiadomości z rozdziału 4. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w ćwiczeniach językowych |
||||
1 |
4 Test |
Test z rozdziału 4 |
||||
1 |
5A Who were they? |
Kursant uczy się używać czasownika „was” oraz „were” do opisywania przeszłości. |
||||
5B Sydney, here we come! |
Kursant uczy się opisywać zdarzenia z przeszłości z użyciem czasowników regularnych w czasie simple past |
|||||
1 |
5C Girls’ night out |
Kursant opisuje sposoby spędzania wolnego czasu z użyciem czasowników nieregularnych w czasie simple past |
||||
1 |
5D Murder in a country house |
Kursant ćwiczy umiejętności relacjonowania wydarzeń w czasie przeszłym. Poznaje określniki czasu przeszłego last, ago, yesterday. |
||||
1 |
5 In a gift shop A holiday report |
Kursant uczy się jak dokonać prostych zakupów takich jaki zakup pamiątek . |
||||
1 |
5 Revise & check |
Powtórzenie wiadomości z rozdziału 5. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w ćwiczeniach językowych |
||||
1 |
5 Test |
Test z rozdziału 5 |
||||
1 |
6A A house with a history |
Kursant uczy się nazw części domu oraz mebli. Poznaje konstrukcje there is/there are. |
||||
1 |
6B A night in a haunted hotel |
Kursant uczy się zaimków pod, na , obok by opisywać położenie przedmiotów. Kursant uczy się używać konstrukcje there was/there were |
||||
1 |
6C Neighbours from hell |
Kursant uczy się użycia czasu present continuous do opisywania wydarzeń i czynności odbywające się w chwili mówienia. |
||||
1 |
6D When a man is tired of London … |
Kursant potrafi opisywać miejsca w mieście. Kursant poznaje różnice w zastosowaniu czasów present simple i present conrinuous |
||||
1 |
6 In the street A postcard |
Kursant uczy się pytać o drogę oraz udzielać wskazówek. Kursant uczy się jak napisać pocztówkę. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 j.angielski | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 j.angielski | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 30-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 j.angielski | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:10 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 j.angielski/ ćwiczenia/ rozmowa | Prowadzący Anna Matlak | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bednarczyk
8 lat
magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
8 lat
Anna Matlak
7 lat
magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
7lat
Karina Porębska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Książki do zakupu we własnym zakresie. Materiały dodatkowe zapewnione przez szkołę.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3. Wyrażenie zgody na video rejestrację usługi.
4. Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
"Podpisano umowę z WUP w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Kierunek Kariera z wykorzystaniem bonów szkoleniowych."
Podpisano umowę z MARR w Krakowie na realizację usługi w ramach projektu "Małopolskie Bony Rozwojowe -Nowa Perspektywa," z wykorzystaniem bonów szkoleniowych.
Podpisano umowę z MARR Rzeszów.
Podpisano umowę z WUP Toruń na realizację usług w ramch projektu "Kierunek Rozwój."
Autorskie materiały dodatkowe zostaną zapewnione.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Platforma wykorzystywana do prowadzenia zajęć to ClickMeeting.pl
- Wejdź na stronę clickmeeting.com/pl , następnie wejdź w zakładkę: „DOŁĄCZ DO WEBINARU ”-widoczna u prawym górnym rogu strony.
- Wpisz 9 cyfrowy PIN, ważny przez cały okres kursu, który otrzymałeś i zatwierdź.
- Zalecany sprzęt to laptop lub komputer stacjonarny (specyfikacja w punkcie 9) wyposażony w słuchawki z mikrofonem z połączeniem Internetowym min prędkość 512kbps
- Informujemy, iż zajęcia uczestników projektów Unijnych finansowanych ze środków Unijnych, są nagrywane na potrzeby sporządzenia dokumentacji przeprowadzenia zajęć oraz kontroli.
- Wymagania sprzętowe: Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.