Tworzenie i zarządzanie kampaniami META ADS w praktyce - szkolenie
Tworzenie i zarządzanie kampaniami META ADS w praktyce - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy zauważają potrzebę budowania swojej marki w Internecie i chcą ulepszyć prowadzone działania marketingowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia pn. "Wykorzystanie AI w marketingu internetowym - SEO - szkolenie" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego poprawienia wizerunku firmy w Internecie z wykorzystaniem procesów optymalizacyjnych witryny internetowej. Osiągniecie zakładanych efektów uczenia się pozwoli na opracowywania skutecznych metod budowania wizerunku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie SEO | Kryteria weryfikacji omawia i charakteryzuje metody budowania marki w Internecie i wykorzystywania SEO | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji omawia narzędzia wykorzystywane do SEO oraz contentu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji omawia strukturę stron internetowych i definiuje frazy kluczowe niezbędne w pozycjonowaniu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji analizuje dane dotyczące konkurencji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji definiuje Klienta, dokonuje segmentacji klientów oraz tworzy grupy docelowe odbiorców | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji opisuje strategie pozyskiwania linków | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się samodzielnie buduje rzetelny wizerunku w Internecie | Kryteria weryfikacji skutecznie pozycjonuje swoją stronę, stosuje rozwiązania pozwalające na zwiększenie wyświetleń, stosuje istotne frazy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia SEO w tworzeniu wizerunku marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje rozwiązania AI | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji buduje skuteczny plan marketingowy z wykorzystaniem narzędzi SEO. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje zasady Copywritingu SEO orazoptymalizacji SEO | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy i podejmuje decyzje w kontekście tworzenia marki w internecie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje dobre praktyki w tworzeniu marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Wykorzystanie AI w marketingu internetowym - SEO - szkolenie" obejmuje zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne aspekty poprawienia wizerunku firmy w Internecie z wykorzystaniem procesów optymalizacyjnych witryny internetowej.
Dzień 1
Etap I - Podstawowa wiedza o SEO i stronach internetowych
- Google i inne wyszukiwarki
- Gałęzie i typy SEO
- Czynniki rankingowe Google
- On-page
- Off-page
- Techniczne SEO
- Frazy kluczowe i ich rodzaje
- Struktura stron internetowych
- Perspektywa użytkownika vs perspektywa robotów Google
- Krytyczne spojrzenie na “too good to be true” oferty pozycjonowania
Etap II - Narzędzia do SEO oraz contentu
- Narzędzia do researchu słów kluczowych
- Narzędzia do analizy profilu linkowego
- Narzędzia do badania widoczności, analizowania konkurencji i śledzenia trendów
- Podstawowe wprowadzenie do Search Console i Analytics
- Monitoring po swojemu, czyli Looker Studio
Etap III - On-page SEO
- Elementy On-page SEO oraz ich waga w ujęciu optymalizacyjnym
- Audytowanie swojej strony internetowej - jakie narzędzia, dane są kluczowe, a co możemy bagatelizować?
Dzień 2
Etap IV - Podstawy linkbuildingu
- Znaczenie linków w SEO
- Rodzaje linków
- Różne strategie pozyskiwania linków
- Anchor linki, a research fraz kluczowych
- Najpraktyczniejsze podejście - publikacje content marketingowe
- Jak dobierać tematy?
- Jak dobierać portale?
- Platformy content marketingowe i digital PR
- Jak linkować w ograniczonym budżecie?
Etap V - Zrozumienie technicznego SEO - z perspektywy małego serwisu
- Pliki Robots.txt oraz Sitemap.xml
- Manewrowanie linkami kanonicznymi
- Przekierowania i jak się ich nie bać
- Subdomena vs Subfolder
- Wydajność witryny
- Jak istotne - w praktyce - jest techniczne SEO w małych serwisach?
Etap VI - Analiza konkurencji
- Jak identyfikować konkurencję w SEO?
- Analiza widoczności oraz ruchu konkurencji
- Tworzenie Content Gap między domeną naszą, a konkurencyjną
- Analiza linkowania konkurencji
- Porównanie struktur witryn
Dzień 3
Etap VII - Content SEO
- Topical authority, czyli bycie ekspertem w swojej niszy
- Krótko o wytycznych E-E-A-T
- Klastry tematyczne na blogu
- Czy są ogólne zasady dobrego tworzenia contentu?
- Czego szuka grupa docelowa?
- O czym pisze konkurencja?
- Jak zbudować content plan?
- Research fraz kluczowych
- Identyfikacja tematów głównych i wspierających
- Planowanie bez duplikacji i kanibalizacji
- Ukryta moc linkowania wewnętrznego
- Optymalizacja treści na podstawie danych
Etap VIII - Wykorzystanie AI
- ChatGPT i Google Gemini
- Research long-tail fraz kluczowych
- Budowanie pomysłów contentowych
- Tworzenie struktur i planów treści
- Generowanie tekstu
- Wykorzystanie AI na wyższym poziomie
- Kreacja custom GPT oraz instrukcji
- Nadawanie kontekstu oraz kontrola stylu
- AI-based narzędzia
- Praktyczne zastosowanie AI dla mniejszych witryn
- Przykładowy framework tworzenia treści
Etap IX - Organizacja wiedzy pod działania
- Nie działaj na ślepo, czyli analiza konkurencji, fraz, grup docelowych oraz monitoring efektów
- Zaplanuj raz, ale optymalizuj regularnie
- Bądź użytkownikiem, do którego docierasz - jak samodzielnie ocenić użyteczność serwisu?
- Operowanie budżetem - kiedy zacząć myśleć o linkbuildingu?
Etap X - Praktyczne porady od SEOwca
- Zestawienie porad dotyczących wykorzystania narzędzi, sposobu budowania treści, testowania, krytycznego spojrzenia na oferty SEO, oceniania potencjału SEO swojej niszy.
Walidacja - test
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie ćwiczeń, chatu oraz dyskusji z uczestnikami szkolenia.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały uwzględnione w harmonogramie, są wliczone do liczby godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Rżyska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy Teams
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.