Studia podyplomowe Kraków: Psychologia transportu z elementami psychodiagnostyki
Studia podyplomowe Kraków: Psychologia transportu z elementami psychodiagnostyki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresaci proponowanych studiów to dyplomowani psycholodzy, którzy nie będąc samodzielnymi diagnostami już pracują w ośrodkach i pracowniach psychologicznych, posiadających stosowne uprawnienia. To również absolwenci studiów psychologicznych, chcący zdobyć wiedzę, praktyczne umiejętności a w konsekwencji uprawnienia zawodowe z zakresu diagnostyki psychologicznej kierowców, osób kierujących pojazdami oraz osób wykonujących zawody trudne i niebezpieczne (Rozporządzenie Ministra PiPS z dn. 26.05.1996 r.) a także do orzekania w zakresie przydatności psychofizycznej na wybranych stanowiskach pracy. To wreszcie psycholodzy, którzy pracując już w zawodzie chcieliby zdobyć dodatkowe kwalifikacje.
Usługa zaadresowana jest m.in. do Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do kariery Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie oraz Projektu Kierunek - Rozwój Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem proponowanych studiów jest integracja wiedzy teoretycznej z zakresu psychologii z problematyką zawodów trudnych i niebezpiecznych ze szczególnym uwzględnieniem kierowców i operatorów urządzeń mobilnych. Program studiów uwzględnia najnowsze osiągnięcia w dziedzinie diagnostyki psychologicznej, a także elementy wiedzy z dziedzin pokrewnych, warunkując pełną kompetencję w ocenie możliwości zawodowych człowieka i opiniowanie zdarzeń o charakterze ekstremalnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza przewidziana w programie studiów m.in. obejmuje:- znaczenie zmiennych psychofizjologicznych w wykonywaniu czynności uznanych za trudne i niebezpieczne, ze szczególnym uwzględnieniem transportu drogowego; - wykaz ograniczeń i zagrożeń związanych z czynnikami egzo- i endogennymi mogącymi wystąpić w procesie wykonywania czynności zawodowych; - zasady diagnozowania z uwzględnieniem najnowszej aparatury i narzędzi psychologicznych; - aktualne podstawy prawne orzecznictwa psychologicznego w Polsce; - etyczne aspekty związane z wykonywaniem zawodów trudnych i niebezpiecznych i pracą psychologa transportu. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności nabyte w trakcie kształcenia podyplomowego powinny pozwalać na:- samodzielne prowadzenie procesu diagnostycznego poprzez nawiązanie właściwego kontaktu z osobami badanymi, - odpowiedni dobór metod kwestionariuszowych i aparaturowych, - sprawne i zgodne z metodyką przeprowadzenie badań oraz - samodzielne sporządzenie merytorycznego orzeczenia. Ponadto umiejętności te obejmują: - prawidłową interpretację uzyskanych wyników opartą o analizę ilościową i jakościową; - tworzenie własnych norm opartych na populacji lokalnej. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne zawierają się w:- nawiązywaniu interakcji z klientami opartymi na życzliwości i merytorycznym podejściu; - świadomości znaczenia społecznego prowadzenia badań psychologicznych i ich konsekwencji dla bezpieczeństwa jednostki; - poczuciu misji edukowania badanych odnośnie prawidłowości mających znaczenie w bezpiecznym i efektywnym wykonywaniu czynności zawodowych ze szczególnym uwzględnieniem właściwości osoby badanej; - ustawicznym podnoszeniu swoich kompetencji psychologicznych w zakresie wiedzy i umiejętności; - podejmowaniu inicjatyw środowiskowych mających na celu poprawienie bezpieczeństwa poprzez odpowiednie zmiany w infrastrukturze, a także w świadomości osób zaangażowanych w działania trudne i niebezpieczne; - dzieleniu się swoim doświadczeniem zawodowym z młodszymi kolegami i upowszechnianie swoich dokonań w literaturze popularnej i fachowej. - kierowaniu się zasadami etycznymi i przestrzeganiu obowiązujących przepisów prawnych. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program obejmuje ogółem 200 godzin zajęć, w tym 30 godzin zajęć w pracowni psychologicznej. W ramach wykładów i ćwiczeń zakłada się reinterpretację ogólnej wiedzy psychologicznej w odniesieniu do czynności zawodowych i praktycznych działań człowieka. W programie znajdą się informacje dotyczące założeń technicznych związanych z pomiarem właściwości psychofizycznych, obsługą i działaniem aparatury pomiarowej, zasadami pomiaru psychologicznego.
Zajęcia obejmują następujące bloki tematyczne:
Moduł I
Psychofizjologiczne uwarunkowania czynności zawodowych człowieka ze szczególnym uwzględnieniem transportu
56 godzin dydaktycznych - online
- Psychologia transportu – założenia teoretyczne.
- Hierarchiczny obraz zmiennych psychologicznych, istotnych w dziedzinie transportu.
- Medyczne ograniczenia i przeciwskazania do pracy w transporcie i zawodach trudnych.
- Ograniczenia do pracy w transporcie związane z wiekiem i zaburzeniami psychoorganicznymi.
- Zachowania człowieka w sytuacjach ekstremalnych. Pojęcie odporności psychicznej.
- Czynniki wpływające na psychikę a sprawność psychofizyczna uczestników ruchu drogowego.
Moduł II
Charakterystyka czynników determinujących środowisko pracy w różnych rodzajach transportu.
36 godzin dydaktycznych - online
- Wprowadzenie do diagnostyki neuropsychologicznej.
- Diagnostyka psychologiczna w zawodach trudnych i niebezpiecznych.
- Diagnostyka psychologiczna w transporcie wydobywczym.
- Przyczyny wypadków w ruchu drogowym. Procedury policyjne.
Moduł III
Psychologiczna diagnoza przydatności zawodowej – zajęcia praktyczne.
76 godzin dydaktycznych - 36h online / 40h stacjonarnie
- Testy psychologiczne. Pomiar zmiennych osobowościowych.
- Testy psychologiczne. Pomiar funkcji poznawczych.
- Przebieg procesu diagnostycznego. Relacje badający – badany.
- Integrowanie danych badawczych. Diagnoza. Orzeczenie.
- Charakterystyka i funkcjonowanie aparatury diagnostycznej. Pomiar zmiennych istotnych w procesie diagnozy.
- Symulacja procesu diagnostycznego.
Moduł IV
Kompetencje uzupełniające w pracy psychologa transportu.
32 godziny dydaktyczne - 26h online / 6h stacjonarnie
- Etyka w zawodach trudnych i niebezpiecznych oraz w postępowaniu diagnostycznym.
- Prawne aspekty orzecznictwa psychologicznego.
- Zakładanie i prowadzenie samodzielnej działalności orzeczniczej w zakresie psychologii transportu i zawodów pokrewnych.
- Wsparcie technik komputerowych w procesie diagnozy psychologicznej
Z ważnych przyczyn Uczelnia zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w kadrze i programie studiów.
Organizacja nauki
Czas trwania: dwa semestry - 200 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 39.
Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele. Harmonogram usługi obejmuje przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Dokument ukończenia studiów
Absolwenci po ukończeniu studiów, trwających dwa semestry oraz uzyskaniu zaliczeń otrzymają przewidziane ustawą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS umożliwiające uzyskania uprawnień z zakresu psychologii transportu.
Uniwersytet SWPS zajęcia zdalne prowadzi poprzez narzędzia Google Meet i Google Classroom.
Linki do zajęć ważne są do końca września 2025 roku.
Wymogiem zaliczenia studiów jest wymóg uczestniczenia w 80% zajęć określonych w planie studiów podyplomowych i programie studiów podyplomowych, w wymaganym na danym kierunku studiów wymiarze godzin – chyba, że warunki zaliczenia danego kierunku studiów zostaną określone inaczej.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem: https://www.swps.pl/oferta/wroclaw/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/psychologia-transportu-z-elementami-psychodiagnostyki
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Psychologia transportu – założenia teoretyczne (moduł I) | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Diagnostyka psychologiczna w zawodach trudnych i niebezpiecznych | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Ograniczenia do pracy w transporcie związane z wiekiem i zaburzeniami psychoorganicznymi (moduł I) | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Zachowania człowieka w sytuacjach ekstremalnych. Pojęcie odporności psychicznej (moduł I) | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Medyczne ograniczenia i przeciwskazania do pracy w transporcie i zawodach trudnych (moduł I) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Hierarchiczny obraz zmiennych psychologicznych, istotnych w dziedzinie transportu (moduł I) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Wprowadzenie do diagnostyki neuropsychologicznej. | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Prawne aspekty orzecznictwa psychologicznego. | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Etyka w zawodach trudnych i niebezpiecznych oraz w postępowaniu diagnostycznym. | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Testy psychologiczne. Pomiar zmiennych osobowościowych | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Testy psychologiczne. Pomiar funkcji poznawczych. | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Diagnostyka psychologiczna w transporcie wydobywczym. | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Zakładanie i prowadzenie samodzielnej działalności orzeczniczej w zakresie psychologii transportu i zawodów pokrewnych. | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Integrowanie danych badawczych. Diagnoza,. Orzeczenie. | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Przebieg procesu diagnostycznego. Relacje badający - badany. | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Przyczyny wypadków w ruchu drogowym. Procedury policyjne. | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Czynniki wpływające na psychikę a sprawność psychofizyczną uczesntków ruchu drogowego (moduł I) | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Charakterystyka i funkcjonowanie aparatury diagnostycznej. Pomiar zmiennych. | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Charakterystyka i funkcjonowanie aparatury diagnostycznej. Pomiar zmiennych | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Symulacja procesu diagnostycznego. | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Charakterystyka i funkcjonowanie aparatury diagnostycznej. Pomiar zmiennych. | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Wsparcie technik komputerowych w procesie diagnozy psychologicznej | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Egzamin końcowy - walidacja | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto34,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto34,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ryszard Cibor
Wieloletni biegły sądowy w sprawach karnych i cywilnych. Konsultant w firmie GPE Psychotronics w Tychach. Sekretarz Komisji Nauk Psychologicznych PAN – Oddział w Katowicach. Autor wielu publikacji naukowych m.in. z zakresu psychologii transportu.
Wojciech Korchut
Uczestnik wielu projektów badawczych dotyczących zaburzeń otępiennych oraz sprawności psychomotorycznej osób starszych, a także osób obciążonych chorobami.
Jest również pomysłodawcą i współorganizatorem siedmiu międzynarodowych konferencji naukowych, m.in.: Bezpieczeństwo na drogach – diagnostyka i edukacja; Psychologia medycyny i prawo w zawodach trudnych i niebezpiecznych. Autor wielu publikacji o charakterze popularyzatorskim i naukowym.
Na Uniwersytecie SWPS jest kierownikiem i wykładowcą studiów podyplomowych psychologii transportu z elementami psychodiagnostyki kształcących psychologów – diagnostów.
Bogusława Bober-Płonka
Remigiusz Bujak
Magdalena Kowalczuk
W pracy zawodowej zajmuje się prowadzeniem terapii indywidualnej i par, diagnozą i wsparciem osób z niepełnosprawnością oraz zaburzeniami psychicznymi.
Jakub Kuś
Jest autorem szeregu publikacji z obszaru psychologii internetu, które ukazywały się w takich czasopismach, jak „Computers in Human Behaviour” czy „Frontiers in Psychology”. Był kierownikiem grantu przyznanego przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu PRELUDIUM oraz wykonawcą w licznych innych projektach badawczych.
Na wrocławskim Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS prowadzi zajęcia z m.in. psychologii nowych technologii, psychologii osobowości oraz psychometrii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata poniżej wymienionego warunku:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl) i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytetu SWPS) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
- Spełnianie warunków: dyplom magistra psychologii.
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez Uniwersytet SWPS wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 26.10.2024 r.
Na stronie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości cena usługi wynosi 6 900,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach powyższej Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Wykładowcy: Olimpia Holeczek, Krzysztof Horoszkiewicz, Aleksander Korchut, Przemysław Korotusz, Michał Marcinkowski, Czesław Marcisz, Mateusz Penczek, Anna Porczyńska-Ciszewska, Agnieszka Szydełko, Wojciech Wiertelorz, Grzegorz Załęski.
Osoba walidująca - dr Maria Smoleńska lub mgr Monika Buczek (psycholog).
Uczelnia podpisała umowę z WUP w Krakowie oraz WUP w Toruniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet), Zoom
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Linki do zajęć ważne są do końca września 2024 roku.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe