Sprzedaż i obsługa klienta w branży mięsno-wędliniarskiej.
Możliwość dofinansowania
Sprzedaż i obsługa klienta w branży mięsno-wędliniarskiej.
Numer usługi 2024/10/01/16960/2337740
8 000,00 PLN
brutto
8 000,00 PLNnetto
200,00 PLNbrutto/h
200,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przesiębiorstwa handlowego, bezpośrednio i pośrednio obsługujący klientów w branży mięsno-wędliniarskiej.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji interpersonalnych i psychologicznych pracowników firmy handlowej z branży mięsno-wędliniarskiej w obszarze efektywnego porozumiewania się z klientami hurtowni (interlokutor zewnętrzny) oraz współpracownikami ( interlokutor wewnętrzny). Dodatkowo uczestnicy treningu zapoznają się i opanują narzędzia radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach oraz asertywnego reagowania na sytuacje wymagające i trudne, najczęściej występujące w środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie Procesu Sprzedaży i Obsługi Klienta z uwzględnieniem branży | Kryteria weryfikacji Zna etapy procesu sprzedaży: Rozumie etapy procesu sprzedaży, włączając w to rozpoznawanie potrzeb klienta, prezentację oferty, negocjacje i zamknięcie transakcji.Rozpoznaje kluczowe momenty obsługi klienta. Rozpoznaje kluczowe momenty w interakcji z klientem, w tym zarówno pozytywne, jak i potencjalnie konfliktowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umiejętność Indywidualizacji Komunikacji z Klientem. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje się do różnych typów klientów: Uczestnik potrafi dostosowywać swoją komunikację do różnych typów klientów, uwzględniając ich preferencje, potrzeby i charakterystykę branżową.Potrafi stosować odpowiedni typ komunikacji w zależności od sytuacji i specyfiki klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umiejętność Skutecznego Przeprowadzania Negocjacji Handlowych | Kryteria weryfikacji Zna techniki negocjacyjneRozpoznaje sygnay i potrzeby klienta w negocjacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Skuteczne Zarządzanie Reklamacjami i Konfliktami. | Kryteria weryfikacji Skutecznie obsługuje reklamacje.Rozwiązuje konflikty w relacjach z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Budowanie zdrowych relacji i efektywna komunikacja w zespołach .pracowniczych. Sprzedaż i obsługa klienta w branży mięsno-wędliniarskiej
- Budowanie pozytywnej, opartej na zaufaniu relacji z klientem branżowego ( masarnie, hurtownie
- Zaufanie i autorytet sprzedawcy/pracownika obsługi – co buduje a co psuje dobrą relację z klientem. Relacja symetryczna i niesymetryczna – władza i zależność vs partnerstwo
- Dobra komunikacja z klientem i współpracownikiem: zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie bezpośrednim i pośrednim. Komunikacja jedno i dwukierunkowa oraz jej znaczenie w budowaniu dobrej relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Język i reakcje w procesie obsługi. Wpływ słów na zachowania w trudnych sytuacjach w obsłudze. Negocjacje handlowe
- Uważny kontakt i obecność w relacji z klientem oraz miejsce i rola komunikacji merytorycznej w relacji z klientami. Windykacja należności w branży mięsno-wędliniarskiej
- Typy psychologiczne klientów i różne style zachowań oraz komunikacji. Dobieranie właściwych strategii komunikacyjnych do konkretnego typu psychologicznego klienta zewnętrznego i wewnętrznego w branży wędliniarskiej
- Współodpowiedzialność klienta za proces obsługi – praca z przekonaniami ludzi w celu wzmocnienia ich odpowiedzialności za proces ( współpraca)
- Egzamin, ewaluacja szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Budowanie pozytywnej, opartej na zaufaniu relacji z klientami branży | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zaufanie i autorytet sprzedawcy/pracownika obsługi i sprzedaży | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Dobra komunikacja z klientem i współpracownikiem | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 4. Język i reakcje w procesie obsługi. Wpływ słów na zachowania w trudnych sytuacjach w obsłudze. Negocjacje handlowe | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 5. Uważny kontakt i obecność w relacji z klientem oraz miejsce i rola komunikacji merytorycznej w relacji z klientami. Windykacja należności w branży mięsno-wędliniarskiej | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Typy psychologiczne klientów i różne style zachowań oraz komunikacji. | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 7. Współodpowiedzialność klienta za proces obsługi – praca z przekonaniami ludzi w celu wzmocnienia ich odpowiedzialności za proces ( współpraca) | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Ewaluacja i walidacja szkolenia | Prowadzący Jerzy Maź | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Jerzy Maź
Trener biznesu - Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie - 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, certyfikowany coach ICC, sprzedaż i zarządzanie sprzedażą, zarzadzanie zasobami, zmiana i jej aspekty, coaching, mentoring, optymalizacja procesów w przedsiębiorstwach, doradztwo z zakresu prowadzenia działalności ( prawo, finanse, przedsiębiorczość). Prezes i właściciel firm szkoleniowych działających od 13 lat na rynku, związany z problematyką biznesową od lat dziewięćdziesiątych, pracujący w wielu branżach m.in. budowlanej, energetycznej, telekomunikacyjnej, pełniący funkcje operacyjne i menedżerskie. Realizował zadania związane z projektami inwestycyjnymi i badawczymi (m.in. w Zakładach Azotowych Kędzierzyn Koźle – instalacje odsiarczania i odazotowania spalin ), utrzymaniem ruchu przedsiębiorstw ( Pafal Świdnica) oraz optymalizacją procesów zachodzących w firmach różnych branż. Pracował jako Manager oraz Trener Wewnętrzny w TPSA i ORANGE, prowadząc szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, wiedzy teleinformatycznej i obsługi programów CRM. zarzadzania zmianą. Realizował projekty m.in. dla : CCC, APART, AUCHAN, VISTULA, VISION EXPRESS, 3M, ORANGE, ARCELOR MITTAL, JMP I wielu innych. Świadczone działania rozwojowe to szkolenia, doradztwo, e-learning, coaching i mentoring. Ukończył Szkołę Trenerów Acceptus (House of Skills) oraz liczne kursy trenerskie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie praktyczne zostanie przeprowadzone w formule stacjonarnej ( uczestnicy otrzymają : wydrukowane materiały edukacyjne, notes, długopis, testy)
Adres
Adres
ul. Piotra Wysockiego 10
58-300 Wałbrzych
woj. dolnośląskie
sala szkoleniowa
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Jerzy Maź
E-mail
mazjurek@gmail.com
Telefon
(+48) 663 378 410