Indywidualny kurs języka angielskiego online poziom A2 dla osób dorosłych. MT
Indywidualny kurs języka angielskiego online poziom A2 dla osób dorosłych. MT
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych mieszkających, pracujących lub uczących się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, które z własnej inicjatywy zdecydują się skorzystać z proponowanego im wsparcia i nabyć kompetencje językowe na poziomie A2.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dzięki szkoleniu uczestnik nabędzie kompetencje językowe na poziomie A2 (CEFR). Kurs przygotowuje do skutecznego porozumiewania się w codziennych sytuacjach oraz w prostych kontekstach zawodowych i społecznych, prowadzenia prostych konwersacji i pisania krótkich tekstów, samodzielnego uczenia się i poprawiania błędów poprzez refleksję i korekcję.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia i definiuje podstawowe słownictwo dotyczące przedmiotów codziennego użytku, kolorów, zawodów, produktów spożywczych, miejsc w mieście. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie nazywa przedmioty, produkty i miejsca na fotografiach oraz w tekstach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje podstawowe struktury gramatyczne, w tym czas Present Simple i Present Continuous, czas Past Simple, przysłówki częstotliwości, oraz konstrukcję "be going to". | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie uzupełnienia zdania odpowiednimi formami gramatycznymi oraz używa ich w kontekście. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się strategiami komunikacyjnymi, takimi jak domyślanie się znaczenia nieznanych słów z kontekstu oraz udzielanie i uzyskiwanie informacji. Uzupełniania dialogi odpowiednimi wyrażeniami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje i interpretuje nieznane słowa, uzupełniania dialogi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje proste maile, odczytuje i zapisuje proste dialogi. Kontroluje prawidłowość zapisu wyrazów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze proste maile. Identyfikuje i koryguje błędy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut. Łącznie 53 godziny.
Program nauczania dla kursu języka angielskiego na poziomie A2 CEFR
Kurs ma na celu:
- Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim.
- Poszerzenie zakresu słownictwa.
- Rozwijanie umiejętności słuchania, mówienia, czytania i pisania.
- Poszerzenie zakresu struktur gramatycznych.
Zagadnienia gramatyczne:
- Present Simple i Present Continuous
- Past Simple (czasowniki regularne i nieregularne)
- Wyrażanie planów na przyszłość: "be going to"
- Przymiotniki i przysłówki (stopień wyższy i najwyższy)
- Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne (some, any)
- Zaimki osobowe i dzierżawcze
Słownictwo:
- Przedmioty codziennego użytku
- Żywność i napoje
- Czynności życia codziennego
- Opisywanie ludzi i miejsc
- Podróżowanie i zakwaterowanie
Kompetencje/Umiejętności:
- Prowadzenie prostych rozmów na codzienne tematy
- Zrozumienie podstawowych tekstów pisanych i słuchanych
- Pisanie krótkich notatek i e-maili
- Używanie strategii komunikacyjnych do radzenia sobie z nieznanymi słowami
- Opisywanie doświadczeń z przeszłości oraz planów na przyszłość
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Lead-in. /Hi! | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Jobs. /Same but different. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 How to make suggestions./Family and friends-describing people. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Food and drink. /Countable and uncountable nouns. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Everyday activities./Adverbs of frequency. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 He lives in a small village. /How are you? (odrabiane) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Eating out. /Ordering a meal in a restaurant. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Special events./Describing an event. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Rooms and furniture. /This is my house. Too much stuff. | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Have you got …? /Clothes. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Making invitations. /Your neighbourhood and your local area. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 What a decade! /A special time. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Life in numbers. /How many people were at the party? (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Shops and shopping. /In a shoe shop. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 “Sakura Time“ – a documentary. /The best time to visit. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 A big change- Past Simple. /What went wrong? (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Life events./How to apologise and make excuses. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 My weekend- last weekend./Present Continuous. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Appearance. /My way- comparative adjectives. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Places in town. /How to get to…? (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Wild animals. /Writing about experience. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Odd jobs./Skills and extra day. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Phoning- Present tenses. /Phone conversations. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 What do you do? /Writing a summary of a survey. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Describing places- superlative adjectives. /Travelling- Be going to. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 At a hotel and writing about a trip. /Making requests. /Review. (Rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu.) | Prowadzący Paulina Jażdzewska | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Test (Rozmowa na żywo, test.) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 360,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 360,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Jażdzewska
Jej zawodowa ścieżka ściśle związana jest z językami obcymi i edukacją. Od kilku lat z sukcesami pracuje z klientami zagranicznymi. Doskonale odnajduje się w prowadzeniu zajęć językowych dla osób w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Pasja do nauczania i dzielenia się wiedzą towarzyszy jej od zawsze. Regularnie poszerza swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju kursach i szkoleniach. Poza pracą interesuje się rękodziełem oraz podróżami, podczas których poznaje nowe kultury, ludzi i języki, co z kolei inspiruje ją do dalszego rozwoju zawodowego. Prowadząca posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy materiały szkoleniowe w postaci podręcznika z kodem dostępu do eBooka (interaktywnego podręcznika) i Online Practice.
Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje zaświadczenie.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut. Łącznie 53 godziny. W trakcie trwania usługi nie przewidujemy przerw (i nie są one do niej wliczane).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik mailowo otrzymuje indywidualny, stały link do zajęć, prowadzonych za pośrednictwem "Goolge Meet", który jest ważny przez cały okres trwania usługi.
Wymagania systemowe:
1. Aplikacja mobilna Meet, aplikacja mobilna Gmail lub obsługiwana przeglądarka.
2. Zalecamy używanie aktualnej wersji jednej z wymienionych przeglądarek:
- Chrome
- Mozilla Firefox
- Microsoft Edge.
- Apple Safari
3. Zgodne urządzenie spełniające minimalne wymagania systemowe. Minimalne wymagania systemowe przy korzystaniu z Google Meet: dwurdzeniowy procesor, 2 GB pamięci.
4. Obsługiwany system operacyjny. Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych: Apple macOS, Microsoft Windows, Chrome OS, Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie. Google Meet działa w mobilnych systemach operacyjnych: Android 5.0 lub nowszy, iOS 15 lub nowszy. Spotkania w Meet w aplikacji Gmail są zgodne z tymi systemami operacyjnymi: Android 6 lub nowszy, iOS 15 lub nowszy.
5. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
6. Mikrofon (wbudowany w urządzenie lub podłączany przez USB), opcjonalnie kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).